تا ۱۰+۵۰٪ تخفیف! بعلاوهٔ مشاورهٔ رایگان پوست و مو لینک ورود به جشنواره

آموزش مرحله به مرحله آرایش صورت در منزل

۱۵ مرداد ۱۳۹۸

آموزش آرایش کامل صورت برای هر خانم زیبارویی لازم است. در این ویدئو آموزش مرحله به مرحله آرایش صورت در منزل به نمایش گذاشته شده است. آرایش صورت این ویدئو مناسب مهمانی‌های بزرگ و رسمی است.

آرایش این ویدئو، به‌صورت گام به گام و از زیرسازی آرایش پوست آموزش داده می ‌شود. برای آرایش پوست خود به کرم مرطوب کننده، پرایمر، کانسیلر، کرم پودر، رژگونه و هایلایتر نیاز دارید. همچنین در زمان آرایش چشم و ابروی خود باید سایه چشم، سایه ابرو، برس مخصوص سایه، خط چشم، ریمل یا مژه مصنوعی داشته باشید.

یک نکته بسیار مهم که باید با هر بار آرایش، آن را در نظر داشته باشید، آرایش لب مناسب با رنگ و مدل آرایش چشم است. اگر برای آرایش چشم خود از مدل دودی با رنگ‌های تیره یا از سایه چشم با رنگ جیغ استفاده کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم آرایش لب سبکی را انتخاب کنید. اگر آرایش لب شما غلیظ و تیره باشد، در حقیقت یک آرایش سنگین غیر حرفه ای را روی پوست خود نشانده‌اید که برای مخاطبانتان جذاب نخواهد بود.

بعد از تماشای این ویدئوی اُردمی دست به کار شوید و خود را همچون آرایشگران حرفه ای برای یک مهمانی تابستانی بیارایید و لذت ببرید.

دیدگاه‌ها
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه