تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

9 مدل موی جدید و خاص برای مهمانی ها

۰۷ دی ۱۳۹۸

مدل مو هرچه جدیدتر و متنوع‌تر باشد برای خانم‌ها جذاب‌تر است. چراکه احتمالاً شما هم دوست دارید در هر مهمانی و دورهمی یک استایل متفاوت برای لباس، آرایش مو و صورت خود داشته باشید؛ اگر چنین است این ویدئو را با دقت ببینید تا با 9 مدل موی جدید و خاص آشنا شوید.

خانم‌ها و دخترخانم‌های جوان مدل موی باز را این روزها بیشتر می‌پسندند و شاید بتوان گفت مُد سال مدل موی باز است. از این رو زیبارویان هر روز دنبال مدل موی جدیدی هستند تا بتوانند در کنار حفظ آراستگی، همیشه به روز باشند. از طرفی به این دلیل که دورهمی های دوستانه و مهمانی های خودمانی بیشتر از مراسم رسمی مانند مجالس عروسی برگزار می‌شود دوست دارند موهای خود را متناسب با این جمع‌ها مدل دهند.

برای 9 مدل موی جدیدی که در این ویدئو آموزش داده شده است نیاز به ابزار خاصی ندارید. کافی است موهای شما تمیز و به‌‌صورت اصولی سشوار کشیده شده باشد. به خاطر داشته باشید که موی تازه شسته‌نشده معمولاً چرب است و موی سشوار نکشیده حالتی پف دار و وز به خود می‌گیرد. قطعاً مدل دادن چنین مویی دشوار است و البته بی‌نتیجه.

بعد از اینکه موی خود را سشوار و شانه کشیدید، مقابل آینه بایستید و مانند این ویدئو مرحله به مرحله کار را پیش ببرید. در ضمن بهتر است بدانید این مدل موها خیلی سریع آماده می‌شوند و زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد. با این حساب می‌توان از مدل موهای جدید آموزش داده شده در این ویدئو برای زمانی ایده گرفت که در سفر هستید یا عجله دارید.

راستی چند کِش مویی، کِش معمولی و گیره‌ی ساده را دم دست خود داشته باشید تا حین کار با تمرکز بیشتری به موهای خود مدل دهید. اگر هم نیاز به لوازمی مانند برس، شانه، سشوار، اتو مو یا حالت دهنده های مو دارید می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی بزنید و از میان برندهای معتبر باکیفیت‌ترین محصولات آرایش مو را سفارش دهید.

دیدگاه‌ها
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه