تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آموزش مرحله به مرحله کوتاهی مو مدل باب در منزل

۳۰ مرداد ۱۳۹۸

کوتاهی مو مدل باب این روزها طرفداران بی‌شماری دارد. مدل موی باب مخصوص خانم‎های باسلیقه‌ای است که موهای صاف و نسبتاً کم پشتی دارند. مدل موی باب موهای کم پشت را زیباتر و پُرتر جلوه می‌دهد. همچنین این مدل مناسب سنین مختلف است؛ به‌همین‌دلیل در هر سنی که هستید با خیال راحت این مدل را انتخاب کنید. از طرفی مدل موی باب مناسب مراسمات مختلف است. از این مدل مو می‌توانید برای آرایش مو در دورهمی‌های دوستانه یا مجالس رسمی کمک بگیرید. به خاطر داشته باشید که سشوار کشیدن حرفه‌ای برای این مدل، موهای شما را بسیار زیباتر جلوه می‌دهد.

انتخاب مدل موی باب برای کوتاهی

توصیه می‌کنیم برای کوتاهی موهای خود یک آرایشگر خبره را انتخاب کنید. آرایشگر حرفه‌ای کوتاهی موها را بی‌عیب‌ونقص انجام می‌دهد. ازاین‌رو معمولاً بعد از دیدن مدل موی جدید خود لذت می‌برید. اگر هم از آن دسته خانم‌های پرمشغله هستید که زمان کافی برای رفتن به آرایشگاه را ندارید و در مواقع لزوم خودتان دستی به سر و موی خود می‌کشید، پیشنهاد می‌کنیم این ویدئو را بادقت ببینید تا این بار موهای خود را مهمان یک مدل موی جدید و به‌روز کنید.

این فیلم کوتاهی مو، مدل باب را به شما آموزش می‌دهد که به کمک آن می‌توانید در منزل، خودتان دست به کار شوید. برای کوتاهی مو مدل باب علاوه بر تماشای این ویدئو، به یک آینه، قیچی اصلاح، شانه، تیغ و چند کش نیاز دارید.

توجه داشته باشید این مدل مو برای موهای حالت دار شاید خیلی خوب از کار درنیاید. به همین دلیل اگر موهای شما حالت‌دار است و تمایل به کوتاهی مو مدل باب دارید قبل از کوتاه کردن، موهایتان را به کمک یک اتو مو کاملاً صاف کنید. به خاطر بسپارید که افراد با موهای حالت دار و مدل موی باب، بعد از هربار شستشوی مو باید به فکر صاف کردن موهای خود باشند.

سپاس که همراه اُردمی هستید.

دیدگاه‌ها
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه