تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

آموزش ترفندهای رنگ کردن مو در منزل با استفاده از کیت رنگ مو

۲۸ شهریور ۱۳۹۸

رنگ کردن مو یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که هر بانوی زیبارویی از آن برای آراسته‌تر شدن ظاهر خود کمک می‌گیرد. رنگ‌های متنوعی در بازار موجود است که روی موی افراد مختلف نتیجه منحصربه‎فردی دارد؛ به همین دلیل می‌توان با هر بار رنگ کردن موها تنوع خوبی به ظاهر خود داد. انتخاب و خرید رنگ مو یا استفاده از کیت رنگ مو سلیقه‌ای است؛ اما در کنار سلیقه، می‌توانید رنگ موی مد سال یا فصل را انتخاب کنید. توجه به سال و فصل در انتخاب رنگ مو، همگام بودن شما را با دنیای مد و آرایش نشان می‌دهد. یکی دیگر از مهم‌ترین معیارها در انتخاب رنگ مو، توجه به نوع و جنس موهای طبیعی خود است. چرا انواع رنگ مو، روی موهای مختلف نتایج متفاوتی را به دنبال دارد.

نکته قابل توجه برای رنگ مو آن است که اگر بخواهید همیشه آراسته و شیک به نظر برسید، مهم است که متناسب با رشد موی خود، رنگ موی خود را تجدید کنید. اگر بخواهید این کار را در آرایشگاه انجام دهید علاوه‌بر پرداخت هزینه گزاف، باید زمان زیادی را به آن اختصاص دهید. به همین دلیل قصد داریم در این ویدئو یک روش رنگ کردن مو در منزل و ترفندهایی برای یکدست‌کردن رنگ مو را آموزش دهیم.

آسان‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای رنگ کردن مو در منزل، استفاده از کیت‌های رنگ مو است. چرا که استفاده از کیت رنگ مو برای تازه‌واردها، چالش میزان دقیق رنگ و اکسیدان را برطرف می‌کند. از طرفی، انواع کیت رنگ موی متفاوت در بازار وجود دارد که معمولاً تمام ابزاری که برای رنگ مو نیاز دارید را در بسته‌بندی خود دارند. کافی است تمام مواد موجود در کیت را با هم ترکیب کنید. سپس با کمک یک براش مناسب، ترکیب رنگ موی آماده شده را از سمت ریشه به ساقه موهای خود منتقل کنید. ادامه مراحل را در این ویدئو از اُردمی ببینید.

همراه ما باشید.

دیدگاه‌ها
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه