تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آموزش آسان ترین روش فرنچ ناخن های کوتاه

۲۰ آبان ۱۳۹۸

فرنچ ناخن از مدل های پرطرفدار طراحی ناخن است و تکنیک های متفاوتی برای اجرای این طرح وجود دارد. رایج‌ترین رنگ‌های مورد استفاده در این مدل دیزاین ناخن، سفید و صورتی است. انتخاب لاک مات یا براق برای فرنچ به سلیقه شما بستگی دارد. فرنچ ناخن برای هر دو مدل ناخن کوتاه و ناخن بلند مناسب بوده؛ اما معمولاً این مدل طراحی شیک و ساده زیبایی منحصربه‌فردی روی ناخن های کوتاه دارد.

فرنج ناخن را می‌توانید در منزل انجام دهید یا کار را به ناخن کار خود بسپارید. اگر برای مانیکور و پدیکور ناخن هایتان به سالن آرایشی مراجعه می‌کنید، کافی‌است طرح پیشنهادی ما در این ویدئو را به ناخن کار خود نشان دهید. از آنجایی که ناخن کارها معمولاً از ابزار مخصوص طراحی استفاده می‌کنند خیالتان از باب طراحی و تمیزی کار راحت باشد. اما اگر نمی‌خواهید هزینه‌ای برای آرایش ناخن های خود پرداخت کنید، پیشنهاد می‌کنیم خودتان دست به کار شوید. توجه داشته باشید قبل از طراحی، مانیکور ناخن را فراموش نکرده باشید.

برای مانیکور ناخن می‌توانید از اسکراب شکر و عسل روی دست های خود استفاده کنید. اگر از قبل روی ناخن هایتان لاک زده‌اید، لاک قدیمی را با یک لاک پاک کن بدون استون پاک کنید. ناخن های خود را کوتاه کرده و سوهان بکشید. درنهایت کوتیکول ناخن هایتان را مرتب کنید. حالا ناخن های شما آماده‌ی فرنچ هستند.

برای فرنچ ناخن، ابتدا نوع لاک مات یا براق و رنگ آن را انتخاب کنید. در این ویدئو به سه رنگ لاک نیاز دارید. برای حرفه‌ای‌تر انجام دادن طراحی ناخن به بیس کُت و تاپ کُت هم نیاز دارید. شما می‌توانید برای خرید انواع لاک مات و براق، بیس کت و تاپ کت به وب سایت اُردمی مراجعه کنید و بهترین محصولات آرایش ناخن باکیفیت را با ضمانت قیمت تهیه کنید. ابزاری مانند یک گیره معمولی مو، قیچی و خلال دندان هم در دسترستان باشد. کار را با بیس کت شروع کنید. روی ناخن خود یک لایه بیس کُت بزنید تا از ناخن های شما مراقبت کند و دوام فرنچ افزایش یابد. سپس سطح ناخن را با یک لایه لاک مات یا براق با رنگ دلخواه (در این ویدئو رنگ صورتی انتخاب شده) بپوشانید…

باقی مراحل فرنچ ناخن را در این ویدئو ببینید.

دیدگاه‌ها
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه