تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!
صفحه اصلی اخبار اعلام اسامی برندگان «چالش کیف آرایش» اُردمی

اعلام اسامی برندگان «چالش کیف آرایش» اُردمی

نخستین چالش اینستاگرامی اُردمی به پایان رسید. «چالش کیف آرایش» که با همراهی شما جان گرفت و به پاس قدردانی از این همراهی قرار گذاشتیم به 5 شرکت‌کننده خوش‌شانس به قید قرعه و یک شرکت‌کننده خلاق به انتخاب داوران، هر نفر یک کیف آرایش زیبا همراه با محصولات آرایشی و بهداشتی متنوع، مجموعاً به ارزش 300 هزار تومان هدیه بدهیم.

در این چالش اینستاگرامی از شما خواستیم که از محتویات داخل کیف آرایش خود عکس بگیرید و آن را به پیج اینستاگرام اُردمی دایرکت کنید و یا در اکانت خود با هشتگ #ordme_bag مشخص کنید، تا بتوانید در قرعه‌کشی شرکت کنید.

هدف ما از برگزاری این چالش، جلب توجه شما عزیزان به لوازم آرایش خود، دور ریختن لوازم آرایش تاریخ مصرف گذشته و تهیه لوازم تازه و باکیفیت به ویژه در آستانه تعطیلات نوروز و سال نو بود.

به همین خاطر، محصولات آرایشی «این‌لی» و محصولات بهداشتی «اریکه» را که نسبت به کیفیت بالای آن‌ها مطمئن بودیم و می‌دانستیم رضایت شما را به همراه خواهند داشت، به عنوان اسپانسرهای جوایز این چالش، برگزیدیم. هر کیف آرایشی، محتوی محصولات زیر است:

اقلام بهداشتی:

اقلام آرایشی:

پک آرایشی بهداشتیقرعه‌کشی

قرعه‌کشی توسط سرکار خانم آتوسا غفرانی، کارشناس پوست و موی اُردمی (که پیش‌تر در بخش پرسش و پاسخ با ایشان آشنا شده‌اید) و با استفاده از نرم‌افزار The Hat که از دقت بسیار بالایی برخوردار است، انجام شد و گزارش تصویری مختصری از آن را برای شما تهیه کردیم که می‌توانید در پایین تماشا کنید.

بدین ترتیب، کاربران زیر، برندگان چالش اینستاگرامی اُردمی هستند:

  • @_ef.__
  • @nazaninamasali
  • @maryampln
  • @keloen.n1990
  • @_amia.q_

در کنار این 5 کاربر خوش‌شانس، یک نفر هم به انتخاب داوران هدیه دریافت می‌کند. معیار انتخاب داوران همانطور که در گذشته هم به آن اشاره کردیم، خلاقیت در نوع چیدمان، رعایت اصول زیبایی‌شناختی عکاسی، وجود صرفاً لوازم موجود در کیف آرایشی (نه بیش‌تر از آن) و از همه مهم‌تر، حضور کیف آرایشی در تصویر بود.

در این بین، تصویر ارسالی کاربرِ خوش‌ذوق ما با شناسه کاربری @miss_photo_life به عنوان عکس برگزیده هیئت داوران معرفی می‌شود:

خوش‌شانس‌های اُردمی، با لوازم آرایش نو به استقبال سال نو بروید 🙂

ما نیز همچنان با برنامه‌های متنوع و هیجان‌انگیز همراه شما هستیم.

ایام به کام 🙂

دیدگاه‌ها 2018بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>