تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت
صفحه اصلی اخبار خوزستان زیبا، مراقب سلامتت هستیم

خوزستان زیبا، مراقب سلامتت هستیم

خوزستان زیبای ما سلام

همان خوزستانی که شاید هیچ‌گاه به آن سفر نکرده‌ایم اما هرچه از آن شنیده‌ایم جز زیبایی نبوده، رودهای خروشان و مردمانی دوست‌داشتنی که قلبشان به وسعت آسمان آبی ایران است.

همان خوزستانی که اهوازی دارد به گرمی دل تمام مردمانش، اهوازی که این روزها ناخوش احوال است، اهوازی گرم و گرفته، پر از گرد و غبار و گرمای سرسام‌آور…

این ناخوش احوالی از دور و نزدیک به گوش می‌رسد، از دمای 54 درجه‌ای و هوای شرجی که رکوردار گرما در ایران و شاید هم در جهان باشد.

آب‌وهوای این روزهای خوزستان مشکلات زیادی را برای مردم این استان به همرا داشته است که از این میان می‌توان به اختلال در روال عادی زندگی مردم، گرمازدگی و از همه مهم‌تر بالاتر رفتن سطح پرتوی فرابنفش خورشید اشاره کرد.

طبق اعلام مدیرکل دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

میزان اشعه فرابنفش در اهواز به عدد 10 رسیده که این آمار بیانگر وضعیت هشدار است که اثرات زیان‌بار بسیاری به‌ویژه روی پوست و چشم ساکنین این منطقه دارد.

این خبرها حاکی از آن است که خوزستانی‌های خونگرم باید بیشتر از همیشه مراقب سلامت و بهداشت پوست خود باشند و استفاده از ضدآفتاب‌ها و محصولات مراقبت از پوست را جدی بگیرند.

می‌دانیم ممکن است دسترسی به بسیاری از این محصولات برای ساکنین این منطقه دشوار باشد؛ به همین خاطر در فروشگاه اینترنتی اُردمی سعی کرده‌ایم به سهم خودمان در حمایت از مردم عزیز خوزستان، علاوه بر ارائه تخفیف‌های ویژه، با ارسال رایگان تمامی سفارشات به این استان، هزینه‌های تامین این محصولات را به حداقل برسانیم.

کافی است با چند کلیک عضو سایت شوید، سفارش خود را ثبت کنید و پس از گذشت نهایتا دو تا چهار روز کاری سفارش‌تان را درب منزل تحویل بگیرید.

دوست‌تان داریم 🙂

دیدگاه‌ها 1534بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>