تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!
صفحه اصلی اخبار زمان‌بندی تحویل سفارش‌ها در نوروز ۱۴۰۱

زمان‌بندی تحویل سفارش‌ها در نوروز ۱۴۰۱

بهاری دیگر در راه است و سال ۱۴۰۰ را هم با همهٔ دلخوشی‌ها و ناملایماتش پشت سر گذاشتیم. یک سال دیگر در کنار هم بودیم و دربارهٔ مراقبت‌های فردی، راهکارهای حفظ سلامت و درمان پوست و مو و تکنیک‌های خودآرایی با هم حرف زدیم تا لحظه‌لحظهٔ زندگی را با زیبایی و تندرستی سپری کنیم.

مطابق هر سال و در آستانهٔ نزدیک‌شدن به تعطیلات نوروز، زمان‌بندی تحویل سفارشات در روزهای پایانی اسفند و آغازین بهار را به‌شرح زیر اعلام می‌کنیم تا هنگام خرید از اُردمی، دغدغهٔ زمان‌بندی تحویل بسته‌هایتان را نداشته باشید.

هماهنگ با زمان‌بندیِ اعلام‌شده توسط ادارهٔ پُست کشور، کلیهٔ سفارشاتی که تا پایانِ ۲۲اسفند۱۴۰۰ (از طریق سایت، رسانه‌های اجتماعی، سفارش تلفنی یا خرید پیامکی) در اُردمی ثبت شده باشند، با ارسال فوری اُردمی، تا پیش از تعطیلاتِ نوروز ۱۴۰۱ توسط ادارهٔ پُست به خریداران عزیز تحویل داده خواهند شد. سفارشاتی که پس از این تاریخ ثبت می‌شوند، بسته به شهر مقصد، ممکن است با کمی تأخیر تحویل داده شوند. همچنین در پی تعطیلیِ ادارهٔ پست از تاریخ ۲۷اسفند۱۴۰۰ تا ۵فروردین۱۴۰۱، ارسال بسته‌ها در سال جدید، از ۶فروردین۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

با این وجود، ارسال سفارشات خریداران ساکن مشهد، در روزهای کاری (غیرتعطیل)، به‌روال معمول ادامه خواهد یافت.

ما در اُردمی همهٔ تلاشمان را می‌کنیم که سفارش‌هایتان در زودترین زمان ممکن به دست شما برسند؛ اما تعداد زیاد بسته‌های پُستی در روزهای پایانیِ سال، اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتیِ مرتبط با کرونا و محدودیت‌های اعلام‌شده توسط ادارهٔ پُست، ممکن است زمان تحویل بسته‌ها را در این دوره کمی طولانی‌تر کند.

از این رو، از شکیبایی شما عزیزان صمیمانه سپاسگزاریم.

زندگیتان سرشار از زیبایی و تندرستی
گروه اُردمی – چند روز مانده تا بهار ۱۴۰۱

دیدگاه‌ها 2015بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>