تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت
صفحه اصلی اخبار لوازم آرایشی را تنها از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید

لوازم آرایشی را تنها از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید

مدتی است در بازار داغ فروش لوازم آرایش شاهد رنج قیمت‌های متفاوت از یک محصول هستیم که متأسفانه اکثر شهروندان در خرید لوازم آرایشی به دنبال قیمت مناسب هستند نه کیفیت آن؛ که این یکی از اشتباهات در خرید لوازم آرایشی است.

رییس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه فرآورده‌های آرایشی نامناسب و غیر استاندارد با عوارضی مثل آکنه، جوش، لک، سوزش، خشکی، قرمزی، پوسته شدن پوست، ترک ناخن، و … ظاهر می‌شود، به مردم به ویژه زنان توصیه کرد لوازم آرایشی را هرگز از دوره‌گردها و دست‌فروشان کنار خیابان نخرند.

به گزارش ایسنا، دکتر مصطفی اسماعیلی در این باره افزود:

مردم مطمئن باشند با اعتماد به این افراد به خاطر قیمت‌های نازل اجناس‌شان، از چاله در آمده و به چاه می‌افتند.

اسماعیلی همچنین از مردم خواست هنگام خرید فرآورده آرایشی و بهداشتی تولید داخل، پروانه بهداشتی سازمان غذا و دارو را مد نظر قرار دهند و در مورد وارداتی‌ها نیز حتما محصولاتی را تهیه کنند که علاوه بر تائیدیه ورود، دارای برچسب ردیابی و رهگیری اصالت باشند.

وی از مسئولان مرتبط با امور دست‌فروشان خواست نسبت به تحدید، ساماندهی و نظارت بر محصولات عرضه شده توسط دست‌فروشان به ویژه کالاهای سلامت، اقدام عاجل کنند؛ چراکه پیش‌گیری همیشه بهتر از درمان است.

مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: برای سامان‌دهی وضعیت نظارت بر اقلام آرایشی و بهداشتی در این مراکز در مرحله اول یک‌صد کارشناس سازمان غذا و دارو در استان‌های مختلف کشور، آموزش‌های لازم را فراخواهند گرفت.

شهروندان در زمان خرید لوازم آرایشی قبل از چک کردن تاریخ تولید و تاریخ انقضای محصول باید به این مهم توجه کنند که از چه کسی یا کجا اقدام به تهیه محصول می‌کنند.

علاوه بر فروش محصولات آرایشی و بهداشتی توسط دست‌فروشان و فروشگاه‌های غیر معتبر، فروش این سری از محصولات پرطرفدار در فضاهای مجازی مانند اینستاگرام، تلگرام و به خصوص سایت‌ها تحت عنوان فروشگاه‌های آنلاین نیز بسیار مشاهده می‌شود. که معمولا اقدام به فروش محصولات ناشناخته و نابرند می‌کنند.

در خرید اینترنتی مخصوصا برای کالاهای آرایشی و بهداشتی که مستقیما با سلامت پوست و زیبایی شما سروکار دارد باید از اعتبار فروشگاه آنلاین مطمئن شد، این اطمینان با مواردی همچون داشتن نماد اعتماد الکترونیک، توجه به اطلاعات تماس موجود در سایت، محتوای مرتبط و مناسب، توجه به برند محصولات موجود در فروشگاه حاصل می‌شود. بنابراین فقط و فقط از فروشگاه‌های اینترنتی که در حال فروش محصولات برند هستند خرید کنید.

پس از حصول اطمینان از عرضه کننده‌های محصولات آرایشی و بهداشتی، حتما تاریخ تولید و تاریخ انقضای محصولات را چک کنید. معمولا تاریخ انقضای بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی کوتاه مدت است که با گذر از تاریخ انقضا، این محصولات دچار تغییر در رنگ و بو می‌شود.

فروشگاه اینترنتی اردمی با ارائه محتوای معتبر آموزشی و بهره‌گیری از تجارب متخصصان و مشاوران حاذق، اقدام به فروش محصولات برند و معتبر در سطح جهانی و همچنین محصولات با کیفیت ایرانی کرده است.

شما می‌توانید با بهره‌گیری از مشاوره‌های رایگان متخصصان ما، به راحتی و با اطمینان خاطر اقدام به تهیه محصولی متناسب با نیاز خود کنید.

دیدگاه‌ها 1869بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>