مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها

با فرق بین عطر تابستانی و زمستانی به طور کامل آشنا شوید

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
با فرق بین عطر تابستانی و زمستانی به طور کامل آشنا شوید

برای خرید بهترین عطر زنانه معیارهای مختلفی وجود دارد. تعدادی از این معیارها، علاقه به رایحه، ماندگاری عطر، زمستانی یا تابستانی بودن آن و … هستند. بهتر است قبل از خرید عطر و ادکلن علاوه‌بر علاقه، به فصل سال نیز توجه کنید. در همین راستا تصمیم داریم اطلاعات مفیدی در اختیار شما بگذاریم تا به کمک آن‌ها بتوانید بهترین عطر زنانه یا مردانه را به‌راحتی انتخاب کرده و بخرید. در مقاله‌ی پیش رو، به بررسی فرق بین عطر تابستانی و زمستانی پرداخته‌ایم. پس ما را در این موضوع جذاب همراهی کنید.

چه فرقی بین عطر تابستانی و زمستانی وجود دارد

فرق بین عطر تابستانی و زمستانیبرای پی‌بردن به فرق بین عطر تابستانی و زمستانی باید بگوییم که عطرهای زمستانی ترکیباتی متراکم‌تر دارند و بوی این عطرها نیز ماندگارتر است. از آنجایی که این عطرها در فصل‌های سرد سال استفاده می‌شوند، رایحه‌ های گرمی در عطرهای زمستانی وجود دارد. معمولاً بوی خوش تنباکو یا چرم که ازجمله رایحه های گرم هستند، از عطرهای زمستانی به مشام می‌رسند. جالب است بدانید بوی عطرهای زمستانی در فصل تابستان تفاوت دارد و این عطرها به‌رغم اینکه در روزهای سرد سال بوی خوبی دارند، در روزهای گرم رایحه آن‌ها چندان ماندگاری نداشته و زودتر از آنچه که فکرش را کنید از بین می‌رود.

ناگفته نماند در این مطلب در خصوص عطرهای باکیفیت صحبت می‌کنیم و زمانی که به‌دنبال خرید بهترین عطر زنانه هستید، باید حتماً تابستانی یا زمستانی بودن این عطر را در نظر داشته باشید؛ اما تابستانی یا زمستانی بودن عطرهای معمولی چندان مهم نیست و کیفیت این عطرها به‌اندازه‌ای نیست که بوی آن‌ها در فصل‌های مختلف سال، تفاوت زیادی داشته باشد. ماندگاری کوتاه و پخش بوی کم ازجمله‌ی بارزترین ویژگی‌های عطرهای معمولی است. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم در فصل تابستان با خرید عطر سرد، رایحه ای جدید و دل‌نشین را تجربه کنید. برای زمستان نیز باید عطر تابستانی خود را کنار بگذارید و با خرید یک عطر زمستانی به استقبال شب‌های سرد بروید. در ادامه برای شما از عطرهای مناسب تابستان و زمستان خواهیم گفت.

کدام عطر برازنده تابستان است

کدام عطر برازنده تابستان استبه افراد خوش‌سلیقه‌ای که اهمیت فراوانی به زمستانی یا تابستانی بودن عطر می‌دهند و به‌دنبال بهترین عطر زنانه برای تابستان می‌گردند، پیشنهاد می‌کنیم سراغ عطرهایی با رایحه های مرکبات را بگیرند. رایحه این عطرها می‌توانند شور و نشاط را در شما زنده کند. رایحه های خوش لیمو، توت فرنگی، نارگیل، یاسمن و آناناس نیز انتخاب خوبی برای عطرها‌ی تابستانی به حساب می‌آیند. خنکی عطرهای مناسب فصول گرم سال، حس شادابی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

کدام عطر برازنده زمستان است

فرق بین عطر تابستانی و زمستانیبرای خرید عطر زنانه زمستانی باید وسواس‌ بیشتری به خرج دهید؛ چراکه سرمای این فصل باعث می‌شود تا چندین لباس روی هم بپوشیم و در نتیجه عطری با رایحه ای نافذ باید بخریم که بوی خوش آن از میان چندین لایه‌ لباس به مشام برسد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم برای شب و روز سرد زمستان عطرهایی با رایحه های وانیل، رز، چوب صندل یا شکلات را انتخاب نمایید. این رایحه ها، نفوذ بیشتری دارند و بوی خوش آن‌ها نیز گرم و دل‌نشین است.

چه عطری بخریم

خرید عطر مورد علاقه خودمرزبندی برای عطر ها به‌صورت تابستانی و زمستانی یک خط‌کشی بین‌المللی است. در واقع این تقسیم‌بندی، مانند هر صنعت دیگری برای شفاف بودن بازار فروش تعریف می‌شود. این معیارها تا حد بسیاری اصولی و علمی در نظر گرفته شده‌اند؛ اما در حقیقت این علاقه و گرایش ما به یک رایحه و پیدا کردن حال خوب با آن عطر است که ما را وادار به خرید عطر و ادکلن می‌کند. تیم تحریریه اُردمی در مقالات قبلی خود هم به این موضوع پرداخته بود؛ اما اکنون نیز دوباره تأکید می‌کنیم در نهایت این شما هستید که تعیین می‌کنید کدام عطر برازنده شماست. پس بدون درنظرگرفتن تمام فیلترها، آنچه را که دوست دارید انتخاب کرده و با استفاده از آن، حال خوبی را برای خود رقم بزنید.

امیدواریم با توضیحاتی که مطرح شد، بهترین عطر زنانه مخصوص تابستان یا زمستان را خریداری کنید. برای خرید عطر هم پیشنهاد می‌‌کنیم نگاهی به فروشگاه اینترنتی اردمی بیاندازید و از میان گلچینی از بهترین ‌برندها، عطری خوشبو و خاطره‌انگیز خریداری کنید. در ادامه اگر شما هم اطلاعات جالبی از فرق بین عطر زمستانی و تابستانی دارید، این تجربه‌های سودمند را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌های اردمی در میان بگذارید. در پایان برای تکمیل اطلاعات خود خواندن مقاله‌ی «راهنمای خرید بهترین عطر زنانه و مردانه رمانتیک خوشبو» را از دست ندهید.

منبع: Badboylifestyle دیدگاه‌ها 10945بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه