تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

نکات مهم برای آرایش زمستانه | چگونه در زمستان زیباتر شویم

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
نکات مهم برای آرایش زمستانه | چگونه در زمستان زیباتر شویم

اگر نکات مهم برای آرایش زمستانه را بلد باشید، زمستان بهترین فصل برای آرایش است. خوشبختانه انجام نکات مهم برای آرایش زمستانه در کنار اینکه کار ساده‌ای است، نیاز به لوازم آرایش خاصی هم ندارد. در نهایت به لطف این نکته‌‌ها نه‌تنها آرایش زمستانه‌ای زیبا خواهید داشت، بلکه سلامت پوست خود را در برابر خشکی زمستان تضمین می‌کنید. بی‌شک با رعایت نکات مهم برای آرایش زمستانه، زمستان امسال با آرایشی زیبا، حسابی خوش بدرخشید.

به کرم‌ های پودری برای زیرسازی آرایش زمستانه نیاز نیست

به کرم‌ های پودری برای زیرسازی آرایش زمستانه نیاز نیست

آب‌وهوای زمستان، پوست را خشک می‌کند. به همین دلیل بهتر است کرم پودری که در دیگر فصل‌ها با آن زیرسازی می‌کنید را در زمستان کنار بگذارید. در این فصل به جای کرم پودر، سراغ مواد زیرسازی مایع بروید. این مواد بهتر است ترکیباتی سبک و آبرسان داشته باشند. به لطف این ترکیبات، در کنار زیرسازی آرایش، رطوبت‌ از دست‌رفته پوست بازیابی می‌شود. با این حال اگر پوستی چرب دارید، مقدار کمی پودر زیرسازی آرایش روی صورت بزنید تا چربی پوست گرفته شود و با مات‌شدن آن، حالت براق پوست از بین برود.

اسکراب لب‌ را جدی بگیرید

اسکراب لب‌ را جدی بگیرید

اگر می‌خواهید لب‌های شما در روزها و شب‌های سرد زمستان نرم و زیبا باشد، اسکراب لب را جدی بگیرید. خوشبختانه اسکراب‌های لب با کیفیتی در بازار وجود دارد. برای اسکراب لب می‌توانید از ترکیبات خانگی هم کمک بگیرید. مخلوط عسل و شکرقهوه‌ای، اسکراب بسیار مناسبی برای لب‌هاست. این ترکیب را روی مسواکی با برسی نرم بریزید. سپس مسواک را به‌آرامی روی لب‌ها بمالید. پس از اسکراب، لب‌ها را با بالم لب آبرسانی کنید. به بانوان شاغلی که ساعت‌های زیادی در طول روز بیرون هستند و لب‌های بیش‌از‌حد خشکی دارند پیشنهاد می‌کنیم دست‌کم روزی چند بار بالم لب بزنند.

رژ لب مات بزنید که لب‌ها را خشک نکند

رژ لب مات بزنید که لب‌ها را خشک نکند

برای جلوگیری از پوسته‌پوسته‌شدن لب‌ها در زمستان، حتماً باید قبل از استفاده از بهترین مارک رژ لب، بالم بزنید. محصولی که انتخاب می‌کنید نیز باید ترکیبات خشک‌کننده‌ای نداشته باشد. رژ لب مات، خشکی لب‌ها را پوشش می‌دهد و آرایشی جذاب در زمستان ایجاد می‌کند. البته استفاده از رژ براق نیز در زمستان اشکالی ندارد، به شرط اینکه این رژ، لب‌های شما را خشک و پوسته‌دار نشان ندهد.

رژگونه کرمی را به آرایش زمستانه اضافه کنید

رژگونه کرمی را به آرایش زمستانه اضافه کنید

قانون نانوشته‌ای درباره آرایش زمستانه وجود دارد که بر اساس آن تمامی لوازم آرایش پودری را باید کنار بگذارید. با این حال از آنجایی که نمی‌توان زیبایی رژگونه را در آرایش زمستانه نادیده گرفت، بهتر است به جای رژگونه پودری، رژگونه کرمی بزنید. رژگونه کرمی، خشکی پوست را برطرف می‌کند و ظاهری زیبا و خواستنی به گونه‌ها می‌دهد. رژگونه‌ای با رنگ صورتیِ خنثی، جلوه‌ای گرم و دوست‌داشتنی به آرایش شما در شب‌و‌روز سرد زمستان می‌دهد.

حمام آب‌‌گرم را فراموش کنید

حمام آب‌‌گرم را فراموش کنید

هیچ چیزی به اندازه حمام آب‌گرم، سرما را از تن شما دور نمی‌کند. با این حال حمام آب‌گرم دشمن شماره یک موهای شما در روزهای سرد زمستان به حساب می‌آید. آب گرم، روغن طبیعی را از پوست سر جدا می‌کند. نبود چربی طبیعی پوست نیز خشکی آن را به دنبال دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌‌کنیم به جای آب‌گرم، با آب ولرم موهای خود را بشویید. آب ولرم چربی‌ طبیعی پوست را از بین نمی‌برد و رطوبت آن را حفظ می‌کند.

سشوار و دیگر لوازم آرایشی حرارتی را کمتر استفاده کنید

سشوار و دیگر لوازم آرایشی حرارتی را کمتر استفاده کنید

یکی از نکات مهم برای آرایش زمستانه، محدودکردن استفاده از سشوار و دیگر لوازم آرایشی حرارتی است. سشوار و دیگر لوازم آرایشی حرارتی، موها را وزدار و شکننده می‌کند. در زمستان به جای خشک‌کردن موها با سشوار، آب مو را با حوله بگیرید و اجازه دهید موهای شما با جریان طبیعی هوا خشک شود. اگر اصرار خاصی به استفاده از اتو مو یا سشوار دارید، حتماً مقداری اسپری مو بزنید. اسپری مو به میزان چشمگیری آسیب ناشی از سشوار، اتو مو و دیگر لوازم حرارتی آرایش مو را کاهش می‌دهد.

از آبرسانی مو غافل نشوید

از آبرسانی مو غافل نشوید

زمستان‌ها رطوبت کمی در هوا جریان دارد. به همین دلیل اگر نمی‌‌خواهید موهای شما شکننده و وزدار شود، فکری برای آبرسانی موهای خود کنید. پس از شست‌وشو، زمانی که هنوز موها مرطوب هستند، حتماً نرم کننده و مقداری ماسک مو بزنید. به لطف این روش حتی در سردترین روزهای زمستان نیز موهای شما رنگ خشکی را نمی‌بیند. یکی دیگر از نکات مهم برای آرایش زمستانه، ماساژ مو با روغن گرم پس از شست‌وشو است. برای این کار از ماسک‌های مو آبرسان کمک بگیرید.

آبرسانی شبانه پوست را فراموش نکنید

آبرسانی شبانه پوست را فراموش نکنید

برای شما از اهمیت آبرسانی پوست در زمستان گفتیم. آبرسانی به اندازه‌ای مهم است که شب‌ها نیز باید انجام شود. پیشنهاد می‌کنیم سرم یا کرم آبرسان قوی شب‌ها روی پوست صورت بمالید. این کرم در کنار آبرسانی پوست، جلوی خروج رطوبت را می‌گیرد. به لطف آبرسانی شبانه پوست، صبح‌ها با چهره‌ای شاداب و بانشاط از رختخواب بیدار خواهید شد. در این بین از استفاده هفتگی ماسک‌های آبرسان نیز غافل نشوید. این ماسک‌ها نیرویی دوباره به سلول‌های پوست شما می‌بخشد.

قبل از آرایش زمستانه حتماً ضد آفتاب بزنید

قبل از آرایش زمستانه حتماً ضد آفتاب بزنید

افراد زیادی را سراغ داریم که تابستان‌ها بدون ضد آفتاب از منزل بیرون نمی‌آیند. با این حال زمستان که فرا می‌رسد، اهمیت ضد آفتاب را فراموش می‌کنند. پرتوهای مخرب UVA و UVB، زمستان و تابستان نمی‌شناسد. این پرتوها در طول چهار فصل خدا پوست شما را در معرض خطرهای گوناگون قرار می‌‌دهند. به همین دلیل حتی در روزهای سرد و ابری زمستان هم باید ضد آفتاب بزنید. بهتر است ضد آفتابی خریداری کنید که ترکیبات Broad Spectrum داشته باشد.

پیشنهاد نهایی

نکات مهم برای آرایش زمستانه را اگر رعایت کنید، آرایش زمستانی شما از همیشه زیباتر می‌شود. ضمناً برای تهیه لوازم آرایش مخصوص این فصل می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اردمی مراجعه کنید. این فروشگاه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. در پایان از شما می‌خواهیم اگر هم نکته‌ مفیدی از آرایش زمستانه می‌دانید، در قسمت نظرات با ما و دیگر مخاطبان این مجله به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها 1116بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه