تا ۱۰+۵۰٪ تخفیف! + سوپرتخفیف‌های ۲۴ساعته در جشنوارهٔ پاییزطوری ۱۴۰۳

تشخیص ریمل حجم دهنده از سایر ریمل‌ها با چند راهکار ساده

زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تشخیص ریمل حجم دهنده از سایر ریمل‌ها با چند راهکار ساده

بی‌شک استفاده از بهترین مارک ریمل به همه خانم‌ها کمک می‌کند چشمانی زیبا و دل‌فریب داشته باشند. این وسیله کوچک، چنان جادویی با مژه‌ها می‌کند که زیبایی‌شان چندین برابر می‌شود. داشتن مژه‌های بلند، کشیده، پر و حالت‌دار، هدیه‌ای است که یک ریمل خوب به شما می‌بخشد. اما می‌دانید چه ریملی مناسب شماست؟ می‌توانید انواع ریمل را از یکدیگر تشخیص دهید؟ اگر در پاسخ‌دادن مردد هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید. در این نوشته قرار است درباره تشخیص ریمل حجم دهنده صحبت کنیم. همراه ما باشید.

انواع ریمل کدامند؟

انواع ریمل کدامند

قبل از اینکه بخواهیم درباره روش تشخیص ریمل حجم دهنده با شما صحبت کنیم، بهتر است با انواع ریمل آشنا شوید. اگر اهل استفاده از بهترین مارک ریمل باشید، حتماً می‌دانید که ریمل‌ها متناسب با نوع برس خود، کارایی متفاوتی دارند. برخی از این محصولات به پر و حجیم نشان دادن مژه های شما کمک می‌کنند. برخی از آن‌ها مژه های کوتاه را بلندتر نشان می‌دهند و برخی به مژه های صاف و بلند، حالت می‌بخشند. به این ترتیب می‌توان چند نوع ریمل حجم دهنده، ریمل حالت دهنده، ریمل بلند کننده و ریمل فرکننده را در بازار سراغ گرفت.

روش تشخیص ریمل حجم دهنده چیست؟

روش تشخیص ریمل حجم دهنده چیست

تشخیص ریمل حجم دهنده بسیار ساده است. در نگاه اول از روی نوشته ریمل می‌توانید متوجه شوید که این محصول همان محصول مدنظر شماست یا نه. مسلماً عبارت حجم دهنده به فارسی یا «Volume Plus Mascara» و «Volume Mascara» اولین نشانه شناسایی آن است.

در مرحله بعدی به برس آن توجه کنید. برس ریمل حجم دهنده معمولاً بزرگ‌تر از سایر برس‌هاست. در واقع این برس‌ها را درشت‌تر می‌سازند تا مایع بیشتری رویشان قرار بگیرد و به مژه منتقل شود. همچنین این برس دندانه‌های درشت‌تری دارد که مواد را به‌خوبی روی تارهای مژه پخش کند.

البته ذکر این نکته هم جالب است که برخی از ریمل‌ها چندکاره هستند. این‌ها برس‌های منحنی‌شکل و با دانه‌های درشت شبیه به شانه هستند. این ریمل‌ها علاوه بر حجم‌دهندگی، مژه‌های شما را بلندتر کرده و به آن‌ها حالت می‌دهند.

یکی دیگر از روش‌های تشخیص ریمل حجم دهنده از سایر محصولات، مشاهده خرده مژه در مایع آن است. به این ترتیب مایع داخلی تیوپ، معمولاً غلیظ و متراکم است. اگر با دقت به برس هم نگاه کنید، نشانه‌هایی از خرده مژه روی آن می‌بینید. این خرده مژه ها روی مژه شما می‌نشینند و فضای خالی بین تارها را پر می‌کنند. به این ترتیب مژه های شما پرتر نشان داده می‌شود.

کدام رنگ برای ریمل حجم دهنده مناسب است؟

کدام رنگ برای ریمل حجم دهنده مناسب است

پس از تشخیص ریمل حجم دهنده از سایر ریمل‌ها، بهتر است با رنگ مناسب آن نیز آشنا شوید. در گذشته ریمل فقط به رنگ مشکی در بازار وجود داشت؛ اما چند سالی است که رنگ‌های دیگر مانند سورمه‌ای، قهوه‌ای و حتی رنگ‌های فانتزی مثل سبز، آبی، قرمز، زرد و فسفری هم به این جمع اضافه شده‌اند. نکته‌ای که وجود دارد این است که معمولاً رنگ  مشکی بهتر می‌تواند حجم مژه را نشان دهد. با این توضیح اگر دوست دارید مژه هایتان پرتر دیده شود، از ریمل به رنگ مشکی استفاده کنید. ریمل‌های رنگی برای مژه های بلند و حالت‌دار مناسب‌تر هستند؛ زیرا بیشتر به قصد جلب توجه یا ست کردن با لباس استفاده می‌شوند.

ریمل حجم دهنده برای چه افرادی مناسب است؟

ریمل حجم دهنده برای چه افرادی مناسب است

اکنون که با روش تشخیص ریمل حجم دهنده آشنا شدید و رنگ مناسب برای آن را شناختید، لازم است بدانید این ریمل برای چه افرادی مناسب است. قبلاً گفتیم که افرادی که مژه‌های کوتاه و کم پشت دارند بهتر است از ریمل حجم دهنده استفاده کنند. این ریمل، تارهای مژه را بیشتر و پرتر از حد معمول خود نشان می‌دهد. از سوی دیگر افرادی که مژه‌های بلند یا پر دارند، مجاز به استفاده از این ریمل نیستند. حضور خرده مژه ها باعث می‌شود که تارهای مژه این افراد به هم بچسبد و شکلی نازیبا ایجاد کند. با این توضیح اگر مژه های بلند یا مژه های پرپشت دارید، هرگز سراغ ریمل حجم‌دهنده نروید. ریمل حالت دهنده برای افراد با مژه های پر و صاف مناسب‌تر است.

بهترین روش استفاده از ریمل حجم دهنده چیست؟

بهترین روش استفاده از ریمل حجم دهنده چیست

گفتیم که افرادی که مژه های بلند یا پر دارند نباید از ریمل حجم دهنده استفاده کنند. حجم زیاد مایع ریمل و خرده مژه ها باعث می‌شود مژه‌ها به هم بچسبند. این محصول برای افراد با مژه های کوتاه یا بسیار نازک و کم حجم مناسب است. مقداری از مایع ریمل را روی مژه بزنید. اگر حس کردید کافی نبود، پس از خشک‌شدن لایه اول، یک لایه دیگر اضافه کنید. اگر حس می‌کنید که حتی مژه های کوتاهتان به هم می‌چسبد، مقداری از مایع ریمل را از روی برس به ظرف منتقل کرده و حجم کمتری را روی مزه بزنید.

راهکار دیگر در چنین مواقعی، استفاده از برس یا شانه مخصوص مژه هاست. با کمک این وسیله می‌توانید مژه هایتان را از هم جدا کنید. توجه داشته باشید که برای جدا کردن مژه ها فقط از شانه مخصوص خودش استفاده کنید. استفاده از هر وسیله دیگر مخصوصاً سوزن یا وسایل نوک‌تیز دیگر ممکن است به چشمان شما آسیب وارد کند. پس از خشک شدن مژه ها می‌توانید از فرمژه برای حالت دادنش استفاده کنید.

نکاتی که باید مدنظر قرار دهید

نکاتی باید مدنظر قرار دهید

پس از تشخیص ریمل حجم دهنده و استفاده از آن باید به خاطر داشته باشید که:

  • این ریمل حجم زیادی از مایع را روی مژه پخش می‌کند. سنگین شدن مژه در چنین حالتی به ریزش مژه یا آسیب‌های دیگر منجر می‌شود؛ بنابراین هرگز برای ساعات طولانی از ریمل استفاده نکنید.
  • مواد ریمل ممکن است وارد چشم شده و به حساسیت و عفونت منجر شود؛ پس حتماً پس از مهمانی و مخصوصاً قبل از خواب، چشمان خود را بشویید.
  • استفاده از محصولات تقلبی باعث ایجاد آسیب جدی به چشم شما می‌شود؛ بنابراین حتماً بهترین مارک ریمل را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.
  • فرقی نمی‌کند که ریمل شما تا چند سال دیگر تاریخ انقضا دارد، چقدر از آن باقی مانده یا چقدر پول بابتش پرداخت کرده‌اید، شش ماه پس از باز کردن محصول، آن را دور بیندازید.

سخن پایانی

در این مقاله روش های تشخیص ریمل حجم دهنده و بهترین روش استفاده از آن را آموختید. از آنجایی که چشم عضو بسیار حساسی است و محصولات فیک به سلامت آن آسیب می‌زنند، به شما توصیه می‌کنیم بهترین مارک ریمل را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. در همین راستا فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی را به شما معرفی می‌کنیم. در این فروشگاه‌ می‌توانید محصولات شناخته‌شده و معروف را با ضمانت اصالت کالا و بهترین قیمت تهیه کنید. شما درباره انواع ریمل چه اطلاعات دیگری دارید؟ در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها 9821بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه