تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

اینفوگرافیک: با هندوانه و فایده‌های آن آشنا شویم

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
اینفوگرافیک: با هندوانه و فایده‌های آن آشنا شویم

هندوانه کالری کمی دارد و در گروه میوه‌هایی قرار می‌‌گیرد که آب زیادی به بدن می‌رساند، از هندوانه به‌عنوان منبعی سرشار از آنتی‌اکسیدان نیز یاد می‌شود. به دلیل وجود ویتامین‌های مختلف و مواد معدنی، روی هندوانه‌ به‌عنوان میوه‌ای مفید برای مبارزه با رادیکال‌های آزاد و جلوگیری از بیماری‌های مختلف نیز می‌توان حساب باز کرد.

از طرف دیگر حتماً به خوبی می‌‌دانید که اضافه کردن میوه‌هایی سرشار از آنتی‌اکسیدان نظیر هندوانه‌، به رژیم غذایی باعث کاهش استرس شده و جلوی صدمه‌ای که به DNA بدن وارد می‌شود را می‌گیرد. این کار در نهایت باعث کندشدن فرآیند پیری خواهد شد.

جالب است بدانید حتی اگر جوان و سرزنده هستید باز هم می‌توانید از فواید هندوانه برای کاهش درد و بازیابی سلامتی بدن در اثر تمرین‌‌های ورزشی کمک بگیرید. هندوانه‌ با توجه به خاصیت آبرسانی که دارد باعث شادابی و طراوت پوست بانوان زیبارو می‌شود و به تخلیه سموم بدن کمک می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم اینفوگرافیک زیر را تا انتها دنبال کنید تا با خواص این میوه شگفت‌انگیز بیشتر آشنا شوید.

دیدگاه‌ها 4845بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه