تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

راهنمای انتخاب و خرید عطر بر اساس شخصیت افراد مختلف

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
راهنمای انتخاب و خرید عطر بر اساس شخصیت افراد مختلف

این روزها استفاده از بهترین عطر مردانه یا زنانه یکی از ملزومات زندگی هر فردی محسوب می‌شود و اکثر افراد عطر امضای مربوط به خود را دارند؛ اما هنوز هم برخی از مردم در انتخاب عطر مناسب برای خود یا دیگران دچار سردرگمی می‌شوند. این اشخاص مخصوصاً در تهیه عطر برای هدیه به دوست یا آشنای خود همیشه تردید دارند و نمی‌توانند هر عطری را راحت انتخاب کنند. ما در مقاله‌های پیشین بلاگ برخی از ملاک‌های انتخاب عطر را برای شما بیان کرده‌ایم. امروز در کنار شما هستیم تا به شما بیاموزیم هر فرد بر اساس ویژگی اخلاقی خود به چه عطری نیاز دارد. پس با آموزش راهنمای انتخاب و خرید عطر بر اساس شخصیت افراد مختلف همراه ما باشید.

ارتباط رایحه عطر و شخصیت افراد

ارتباط رایحه عطر و شخصیت افراد

طبق علم روان‌شناسی هر فردی، شخصیتی متفاوت با دیگری دارد و بهتر است متناسب با شخصیت و خلق‌و‌خوی خود بهترین عطر مردانه یا زنانه را برای خود برگزیند. به عبارت دیگر، یک عطر فقط ترکیبی از رایحه های مختلف نیست؛ بلکه می‌تواند نشان‌دهنده خلقیات هر فرد باشد. در واقع شما با بوییدن عطر می‌توانید حس‌و‌حال متمایزی از آن درک کنید. پس انتخاب عطر کار حساس و مهمی است؛ چراکه بیانگر تیپ شخصیتی افراد می‌شود.

راهنمای انتخاب عطر با رایحه شیرین

خرید عطر بر اساس شخصیت

آن دسته از افرادی که رایحه شیرین را می پسندند، افرادی خون‌گرم با روحیه بسیار لطیف و ساده هستند. این دسته از افراد بسیار پرانرژی، شوخ‌طبع و بشاش بوده و غالباً شخصیتی رؤیاپرداز دارند. این تیپ‌های شخصیتی، به‌خوبی با محیط پیرامون خود ارتباط برقرار می‌کنند. انواع عطر با رایحه مرکبات، وانیل و گل، از جمله عطرهای شیرین محسوب می‌شوند. عطرهای شیرین در بین آقایان و خانم‌ها طرف‌داران خاص خود را دارد. برندهای مختلفی نیز عطرهای شیرین و ماندگار بسیاری به بازار عرضه کرده‌اند. برای خرید عطر بر اساس شخصیت این دسته از افراد، «عطر روغنی له او بلو د ایسی پور هوم» و عطرهای مشابه آن، پیشنهاد می‌شود.

راهنمای انتخاب عطر با رایحه خنک

عطر بر اساس شخصیت افراد مرموز

افرادی که طرف‌دار عطرهایی با رایحه خنک هستند، اغلب جاه‌طلب‌اند. این دسته از افراد ‌نوعی غرور مثبت دارند که باعث می‌شود خودشان را برتر از دیگران بدانند. همین روحیه باعث می‌شود کارها را نسبت‌به دیگران بهتر سازماندهی کنند. به عبارت دیگر حس مدیریتی در آن‌ها موج می‌زند؛ بنابراین بیشتر مواقع به دنبال حل مسائل مختلف می‌روند و راه‌های مختلف را امتحان می‌کنند. اگر شما یا یکی از اطرافیانتان چنین خصوصیاتی دارید، سراغ عطر با رایحه خنک بروید. برای خرید عطر بر اساس شخصیت این افراد، «عطر روغنی تامی جینز بوی» پیشنهاد می‌شود.

راهنمای انتخاب عطر با رایحه تلخ

عطر بر اساس شخصیت افراد فعال

اغلب افرادی که از عطرهای تلخ استفاده می‌کنند، شخصیت قوی و باثبات دارند. این دسته از افراد بسیار فعال بوده، به‌ندرت در مقابل مشکلات تسلیم می‌شوند و همیشه در کارهای خود مصمم هستند. برای مثال بسیاری از ورزشکاران خستگی‌ناپذیر، طرف‌دار عطر با رایحه تلخ هستند. این دسته از افراد بسیار باانگیزه هستند و معاشرت‌های سازماندهی‌شده دارند به این معنی که هر کسی را در حیطه رفت‌وآمد خود راه نمی‌دهند. برای خرید عطر بر اساس شخصیت این گروه، «عطر روغنی لا نویت لهوم» پیشنهاد خوبی است.

راهنمای انتخاب عطر با رایحه ملایم

عطرهای دلیسو

عطر با رایحه ملایم و عطر با رایحه شیرین دو نوع کاملاً متفاوت هستند. افرادی که عطرهای ملایم استفاده می‌کنند اغلب مرموز و اسرارآمیزند. به‌راحتی نمی‌توان خلق‌وخوی آن‌ها را تشخیص داد. گویا این افراد هر روز به یک صورت متفاوت ظاهر می‌شوند. این دسته از افراد، بسیار قابل‌اعتماد بوده و در میان دوستان خود بسیار محبوب‌اند. شاید این گروه خیلی زود عصبانی شوند؛ ولی خیلی زود هم مسائل را فراموش می‌کنند. برای خرید عطر بر اساس شخصیت این افراد، ​«ادو پرفیوم ورساچه پور هوم» پیشنهاد می‌شود.

راهنمای انتخاب عطر با رایحه تند

افرادی که بهترین عطر مردانه یا زنانه با رایحه تند را می‌پسندند، اغلب افراد بسیار باهوشی هستند و همه چیز باید مطابق میل آن‌ها انجام شود. این افراد احساساتی نبوده و در انجام کارها بسیار صبور هستند. اعتماد‌به‌نفسشان عالی است و همیشه در زندگی‌شان تصمیمات خوب و درستی می‌گیرند. به گفته خودشان عطرهایی که رایحه تندی دارند، باعث ایجاد شادابی در آن‌ها می‌شود. برای خرید عطر بر اساس شخصیت این گروه، «عطر روغنی لجند» پیشنهاد مناسبی است.

سخن پایانی

در این مقاله با شخصیت افراد​ و خرید عطر بر اساس آن آشنا شدید. اگر قصد خرید بهترین عطر مردانه یا زنانه را دارید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اردمی– مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع عطر در رایحه ‌های مختلف و از برندهای معتبر جهانی وجود دارد. فروشگاه اردمی، اصالت همه این محصولات را تضمین می‌کند. شما از کدام تیپ هستید و چه عطری استفاده می‌کنید؟ در بخش نظرات برای ما بنویسید.

دیدگاه‌ها 6038بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه