تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

رژ لب مخصوص متولدین هر ماه

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
رژ لب مخصوص متولدین هر ماه

میکاپ هر فرد اطلاعات بسیاری به ما می‌دهد. این اطلاعات درباره شخصیت فرد است؛ مثلاً فرد آرام آرایشی لایت دارد و افراد پرجنب‌وجوش عاشق میکاپ‌های براق هستند. رنگ شخصیت هر فرد را می‌توان از رنگ غالب میکاپش فهمید. جالب است بدانید که ارتباطی وسیع میان میکاپ و شخصیت وجود دارد. برای مثال می‌توان رنگ رژ متولد هر ماه را حدس زد. جالب است نه؟ اگر این عنوان توجهتان را جلب کرد؛ پس همراه ما در رژ لب مخصوص متولدین هر ماه باشید.

رژ لب مخصوص متولدین برج حمل

رژ لب مخصوص متولدین برج حمل

برج حمل مطابق ماه فروردین است. خانم‌های متولد این ماه جسارت دارند. جسوربودن آن‌ها حتی در میکاپشان هم پیداست. در ماه تولد این افراد، طبیعت دوباره به زندگی برگشته و همه چیز و همه کس سرحال هستند. خانم‌های این ماه رژهای پررنگ دوست دارند؛ مثلاً رژ لب قرمز شرابی.

رژ لب مخصوص متولدین برج ثور

رژ لب مخصوص متولدین برج ثور

اردیبهشت فصلی ملایم است. هوای ملایم، آفتاب ملایم، رنگ‌های ملایم و حال‌وهوایی ملایم. متولدین این ماه محتاط هستند. با این حال آن‌ها از بودن در کنار گروه دوستانشان لذت می‌بردند و دوست دارند از زمانشان استفاده کنند. خصوصیت مهم دیگرشان این است که در روابط بسیار وفادار هستند. لب‌های اردیبهشتی‌ها باید به رنگ قهوه‌ای مات درآید تا شخصیت زیبای درونشان را منعکس کند.

رژ لب مخصوص متولدین برج جوزا

رژ لب مخصوص متولدین برج جوزا

خرداد، شروع گرمای هواست. متولدین این ماه بسیار اجتماعی هستند. این افراد از جلب‌ توجه خوششان می‌آید. زندگی برای این افراد یک مهمانی شلوغ پر از مهمان و بزن‌وبکوب است. برای همین این افراد برای رنگین‌کردن لب‌هایشان قرمز آتشین را انتخاب می‌کنند؛ به رنگ تم یک مهمانی دوستانه.

رژ لب مخصوص متولدین برج سرطان

تیرماه

تیر ماه، ماه شروع تابستان و اتمام مدارس است. این ماه، ماه شروع است. شروع خوشگذرانی، شروع مهمانی‌ها و شروع شب‌نشینی کنار افرادی که دوستشان دارید. افراد مهربان و دلسوز در این ماه متولد می‌شوند. در کنار مهربانی، این افراد روحیه حساسی دارند. برای نشان‌دادن هر دو جنبه شخصیتتان به سمت رنگ‌های سیر بروید. این رنگ‌ها عمق شخصیت شما را نشان می‌دهند. رنگی مانند بنفش کارتان را راه می‌اندازد.

رژ لب مخصوص متولدین برج اسد

رژ لب مخصوص متولدین برج اسد

متولدین مرداد سرشار از اعتماد به نفس هستند؛ اگر متولد این ماه هستید و اعتماد به نفس ندارید، احتمالاً راجع‌به ماه تولدتان اشتباه می‌کنید. برون‌گرایی خصوصیت دیگر متولدان ماه مرداد است. دوست دارید با ورودتان به مهمانی، نگاه‌ها را به سمت خود بکشانید. رنگ برازنده شما صورتی‌های جیغ و براق است.

رژ لب مخصوص متولدین برج سنبله

شهریور

شهریور ماه، ماه خداحافظی با تابستان است. کمال‌گرایی خصوصیت اصلی متولدین این ماه است. میل به کامل بودن و بی‌نقص‌بودن در شهریوری‌ها بی‌داد می‌کند. ویژگی مهم دیگر زنان این ماه، خاصیت زنانگی آن‌هاست. ظرافت و زیبایی در خانم‌های این ماه به نهایت خود می‌رسد. به همین علت باید آرایشی ظریف و دخترانه انتخاب کنند. آرایشی که با ر‌ژ لب هلویی تکمیل می‌شود.

رژ لب مخصوص متولدین برج میزان

میزان یا ترازو

مهر ماهی‌ها خودشان را با تمام افراد وفق می‌دهند. آن‌ها با همه افراد ارتباط مؤثر برقرار می‌کنند، درست مانند یک ترازو. راحتی جزء جدانشدنی شخصیت این افراد است. آن‌ها دوست ندارند مسائل را سخت کنند؛ پس رژی به رنگ صورتی روشن انتخاب می‌کنند.

رژ لب مخصوص متولدین برج عقرب

عقرب

اگر شما هم از افراد متولد ماه دوم پاییز یعنی آبان باشید، کمی سرسختی دارید. البته این سرسختی در به سرانجام رساندن کارها کمکتان می‌کند. شما کارهایی را انجام می‌دهید که بقیه از شروع آن‌ها می‌ترسند. این ویژگی مهم باید در ظاهرتان به بهترین شکل نمود کند. به همین علت شما باید رنگ آلبالویی را انتخاب کنید.

رژ لب مخصوص متولدین برج قوس

رژ لب مخصوص متولدین برج قوس

جدابیت محض، بهترین توصیف برای متولدین آذر ماه است. «حرفش دوتا نمی‌شود» در توصیف شخصیت شما زیاد به این جمله برخورد می‌کنیم. خودرأی نیستید؛ اما حرف درستتان را به کرسی می‌نشانید. به استقبال سختی‌ها و چالش‌های می‌روید. در رسیدن به هدفتان مانند آتش هستید و در مسیرتان مانند آب صبور. رژ سرخابی بیشترین هماهنگی را با شخصیت شما دارد.

رژ لب مخصوص متولدین برج جدی

رژ لب مخصوص متولدین برج جدی

دی ماهی‌ها خودشان را بدشانس می‌دانند. به همین علت بیشتر اوقات در منطقه امن خود می‌مانند تا از هر گزندی حفظ شوند. این اتفاق بیشتر تلقین است تا واقعیت. ریسک‌نکردن خصوصیت دیگر شماست. شما می‌توانید در بدترین شرایط آرامش را به اطرافیان خود هدیه کنید. شخصیت آرام و امن شما رنگی روشن می‌طلبد؛ مثلاً رژ لبی هلویی یا مرجانی.

رژ لب مخصوص متولدین برج دلو

دلو

افراد ماه یکی مانده به آخر سال، بسیار قانون‌شکن هستند. این افراد عقیده دارند قوانین به وجود می‌آیند که شکسته شوند. مجلس گرم‌کن جمع‌های دوستانه بهمنی‌ها هستند، افرادی شلوغ و پرانرژی. گرمای وجود این افراد، یخ تازه‌واردها را به‌راحتی آب می‌کند. مهربانی خصوصیت جذاب دیگر آن‌هاست. رنگی که شخصیتشان را درست و کامل نشان دهد، رنگ توتی است. این رنگ لب‌های بهمنی‌ها را برجسته نشان می‌دهد.

رژ لب مخصوص متولدین برج حوت

برج حوت

ماهی‌ها اسفند ماهی هستند. اسفندی‌ها افرادی جاه‌طلب و بااراده‌اند. این افراد قابلیت این را دارند که رؤیاهایشان را به واقعیت تبدیل کنند. در واقع رؤیاهایشان را تعقیب می‌کنند تا نام واقعیت به خود بگیرند. روی دیگر سکه شخصیت این افراد دلسوزی آن‌هاست. زمانی که به بغلی گرم نیاز دارید، سراغ اسفند ماهی زندگیتان بروید. رژ زرشکی گرمای روح این افراد را به‌خوبی نشان می‌دهد.

سخن پایانی

در این نوشته همراهتان بودیم با معرفی رژ لب مخصوص متولدین​ هر ماه. حتماً شما هم با خواندن این نوشته دهانتان از تعجب باز مانده است. البته خیلی عجیب نیست. آنچه برایتان آوردیم تا حد زیادی درست  است و استثناهای کمتری دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم مقاله را به دوستانتان هم معرفی کنید تا آن‌ها هم از خواندنش شگفت‌زده شوند. برای تهیه رژ لب مخصوصتان هم نیازی نیست که راه دوری بروید. کافی است سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید و رنگ مخصوصتان را انتخاب کنید.راشتی شما متولد چه ماهی هستید و بیشتر چه رنگ رژ لب را می‌پسندید؟ برایمان در بخش نظرات بنویسید.

دیدگاه‌ها 4052بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه