تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

کلد کرم چیست و چه خواصی برای پوست شما دارد؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
کلد کرم چیست و چه خواصی برای پوست شما دارد؟

تصور کنید که برای سفر کاری یا تفریحی از شهر خارج شده‌اید و قصد دارید پوست خود را تمیز کنید، اما آب و صابون نمی‌توانند نیاز شما را رفع کنند. ممکن است پوست دست و صورتتان خشک شده باشد و لب‌هایتان پوسته پوسته باشد، در این مواقع نمی‌توانید میکاپی زیبا و کامل داشته باشید. چه موقعیت سختی! راه حل این مشکلات به ظاهر راحت چیست؟ استفاده از کلد کرم. اگر با این کرم و خواص آن آشنا نیستید همراه ما باشید تا به شما بگوییم کلد کرم چیست و چه خواصی دارد.

کلد کرم چیست

کارشناسان محصولات مراقبت پوستی را به دو دسته تقسیم کرده‌اند دسته اول آبرسانی با آب و دسته دوم چرب‌کردن پوست را به عهده دارند، کلد کرم به علت ترکیبات و فرمول خاصی که دارد در هر دو دسته قرار می‌گیرد. در جواب سؤال کلد کرم چیست؟ باید بگوییم که این محصول سرد یک امولسیون است. امولسیون به ترکیب دو ماده ترکیب نشدنی گفته می‌شود، کلد کرم ترکیبی از آب، روغن، امولسیفایر و عامل غلیظ کننده است.

نکته مهم در فرمول این محصول مراقبتی نسبت آب و روغن است، روغن موجود در فرمول بعد از تماس با پوست یا ناپدید می‌شود یا سریع جذب پوست می‌شود. مقدار آب و روغن این محصول تقربیاً برابر است. غلظت بالای روغن‌ها و موم‌های معدنی، مانند موم زنبور عسل یا سرزین علت سفت‌بودن بافت کرم است به شکلی که این کرم بیشتر شبیه ماسک صورت است تا مرطوب کننده. علت وجود کلمه سرد در نام این کرم این است که آب موجود در کرم به سرعت تبخیر می‌شود، تبخیر آب از سطح پوست با کاهش دما پوست و خنک‌شدن پوست همراه است. این خنکی بسیار لذت‌بخش است.

فواید کلد کرم چیست

سرامیدها چه فوایدی برای پوست دارند

در قسمت قبل به این سؤال پاسخ دادیم که کلد کرم چیست؟ در این قسمت قصد داریم به شما بگوییم فواید کلد کرم را به شما معرفی کنیم. یکی از خواص این محصول مراقبتی مرطوب کنندگی موضعی آن است، این خاصیت برای افرادی که پوست خشک و حساس دارند و افرادی که از خارش ناشی از خشکی رنج می‌برند مانند یک معجزه عمل می‌کند. استفاده روزانه از این کرم می‌تواند بافت و ظاهر پوست را بهبود ببخشد. افرادی که به دنبال افزایش رطوبت پوست خود هستند می‌توانند محصول مراقبتی که امروز معرفی کردیم را انتخاب کنند. فکر می‌کنید علت وجود این خاصیت چیست؟ علت بسیار ساده است وقتی پوست شما خیلی خشک می‌شود مانع طبیعی پوست در برابر محیط از بین می‌رود. در اینجاست که کلد کرم به کمک ما و شما می‌آید و به بازگرداندن اثربخشی پوست به عنوان یک مانع طبیعی در برابر محیط می‌پردازد.

از کلد کرم چطور استفاده کنیم

 رطوبت را در روزنه‌های پوست حبس می‌کند

در قسمت معرفی و در پاسخ به سؤال کلد کرم چیست؟ تا حدودی با این کرم و فرمول آن آشنا شدید. حالا نوبت به موارد استفاده از کلد کرم رسیده است. این محصول به عنوان یک مرطوب کننده کاربردهای بسیار متنوعی دارد. معروف‌ترین و محبوب‌ترین کاربرد این محصول مراقبی پاک‌کردن آرایش از پوست است. روغن‌های غلیظ مانند روغن هایی که در فرمول این کرم به کار رفته است، می‌توانند به بافت محصولات آرایشی نفوذ کرده و آن‌ها را به آرامی ذوب کنند. استفاده از این محصول به عنوان پاک‌کننده سخت و آسیب‌رسان نیست، شما با ماساژ آرام محصول روی پوست خود می‌توانید آرایش را بدون رسیدن هر نوع آسیب به پوست خود پاک کنید. حتماً در سفرها و کمپ‌زدن‌ها این یار باوفا را همراه خود داشته باشید تا در صورت نیاز و نبود امکانات بتوانید پوست خود را از هرگونه آلودگی پاک کنید.

کاربرد دیگر کلد کرم استفاده به عنوان پرایمر و فونداسیون آرایش است. بافت لطیف و غلیظ این کرم، پوست شما را یک‌دست می‌کند و از ماسیدن آرایش جلوگیری می‌کند. استفاده از کلد کرم برای لب‌های شما معجزه می‌کند. این محصول با آبرسانی و رطوبت‌رسانی به اندازه، ظاهری براق و برجسته و بافتی لطیف به لب‌های شما می‌دهد. در قسمت توضیحات کلد کرم مرطوب کننده نوشته که برای پوست صورت طراحی شده است؛ اما شما می‌توانید از این محصول برای پشت دست‌ها، بازوها و ساق پاها استفاده کنید. استفاده شما از این محصول می‌تواند برای رطوبت رسانی باشد؛ اما شما می‌توانید به چشم موبری عالی و لوسیونی قوی به آن نگاه کنید.

انواع کلد کرم کدامند

هر روز مرطوب کننده بزنید

با خواندن این متن با خود تکرار می‌کنید کلد کرم چیست که اینقدر خاصیت دارد. کلد کرم دو کاربرد جذاب و محبوب دارد که افراد با توجه به نیاز خود دست به خرید این محصول مراقبتی می‌زنند. اولین کاربرد پاک‌کننده آرایش است. شست‌وشوی روزانه فقط پوست شما را تمیز می‌کند؛ اما راه حلی برای درمان مشکلات پوستی شما ندارد. استفاده از کلد کرم به عنوان یک تمیزکننده پوست می‌تواند مشکلات خفیف پوست را درمان کند. کاربرد دوم که مرطوب کنندگی است، طرفداران بسیاری دارد، با ماساژ این محصول روی پوست خود می‌توانید رطوبتی که پوستتان به آن نیاز دارد را فراهم کنید.

قصد شما از تهیه این محصول اهمیت چندانی ندارد، چیزی که در تهیه کلد کرم مهم است، خواص مهم و کاربردهای گسترده این محصول است. شما می‌توانید ضمن پاک‌کردن آرایش به هیدراتاسیون شدید پوست بپردازید. ممکن است از خشکی مزمن پوست رنج ببرید یا فقط به رطوبت اضافی در فصل سخت و سرد زمستان نیاز داشته باشید. کلد کرم به شما کمک می‌کند تا ظاهر و بافت پوست خود را احیا کنید. ممکن است کرم روی صورت شما نباشد؛ اما اثر مفید خود را به جا بگذارد. به غیر از پوست‌های مستعد جوش و آکنه بقیه انواع پوست می‌توانند با خیال راحت از این محصول استفاده کنند.

سخن پایانی

در این مقاله با هم بررسی کردیم که کلد کرم چیست و چه فوایدی دارد و کجا میتوان از آن استفاده کرد. شما تجربه استفاده از کلد کرم را دارید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید. ما در فروشگاه اینترنتی اردمی از نظرات شما به‌خوبی استقبال می‌کنیم.

دیدگاه‌ها 22734بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه