تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

پد ماسک دور چشم چیست و چه فرقی با کرم دور چشم دارد؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
پد ماسک دور چشم چیست و چه فرقی با کرم دور چشم دارد؟

مراقبت از پوست دور چشم این روزها به یک عادت همگانی برای همه افراد اعم از زن و مرد تبدیل شده است. پیشگیری از بروز چین و چروک و تیرگی اطراف چشم و درمان این عارضه‌ها دغده همه گروه‌های سنی است. متخصصان محصولات آرایشی و بهداشتی و تندرستی نیز شدت نیاز را کشف کرده و محصولات مختلفی وارد بازار می‌کنند. بهترین کرم دور چشم، کرم آبرسان روز و شب، ماسک دور چشم و غیره همه از این دسته محصولات هستند که هر کدام کاربرد و مزایای متفاوتی دارند. در ادامه شما را با تفاوت تفاوت پد ماسک دور چشم با کرم دور چشم آشنا می‌کنیم.

پد ماسک دور چشم چیست؟

پد دور چشم چیست

قبل از اینکه به بررسی تفاوت پد ماسک دور چشم با بهترین کرم دور چشم بپردازیم، بهتر است بدانیم پد ماسک دور چشم چیست. این محصول در واقع یکی از محصولات نوظهور در صنعت آرایشی و بهداشتی است که با هدف مراقبت از پوست دور چشم وارد بازار شده است. در واقع این محصول به آبرسانی و تزریق کلاژن در پوست کمک می‌کند. همه ما می‌دانیم که کلاژن پایه اساسی رشد و جوانی پوست است. کلاژن رطوبت را در پوست نگه می‌دارد و به اکسیژن‌رسانی آن کمک می‌کند. با وجود کلاژن، پوست همیشه سالم، سفت و صاف باقی می‌ماند.

با کم‌شدن تدریجی کلاژن در پوست، پوست به مرور زمان استحکام خود را از دست می‌دهد. پوست شل‌شده به‌تدریج روی هم انباشته شده و چروک‌های ریز و درشت را در آن ایجاد می‌کند. البته برای برخی از چروک ها و خط‌هایی که در بخش‌های خاص صورت ایجاد می‌شود، علت‌های دیگری هم وجود دارد که در مقاله زیر آن را به‌تفصیل بیان کرده‌ایم؛ اما بروز چین و چروک در پوست صورت و خصوصاً اطراف چشم به دلیل کمبود کلاژن در آن اتفاق می‌افتد. پد ماسک دور چشم محصولی است که این کلاژن ازدست‌رفته را به پوست تزریق می‌کند.

انواع پد ماسک دور چشم کدامند؟

انواع پد ماسک دور چشم کدامند؟

پد ماسک دور چشم در دو نوع مختلف در بازار یافت می‌شود:

  • پد ماسک دور چشم ژله ای

پد ماسک دور چشم ژله ای یک محصول سیلیکونی است که بیشتر به قالب یخ شباهت دارد. این ماسک را بهتر است در یخچال یا فریزر نگهداری کنید. این ماسک بیشتر برای رفع پف و تیرگی دور چشم استفاده می‌شود. به همین دلیل هم هست که آن را در یخچال نگهداری می‌کنند که اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

  • پد ماسک دور چشم ورقه ای

پد ماسک دور چشم ورقه ای محصولی است شبیه ماسک صورت ورقه‌ای و آغشته به ژل دور چشم که به آبرسانی پوست کمک می‌کند. این محصول با تزریق انواع ویتامین‌ها و مواد ضروری پوست مثل کلاژن یا پروتئین‌های ضروری پوست به رفع چین و چروک و سایر عارضه های دور چشم کمک می‌کند. این ماسک را باید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی پوست بگذارید و سپس بشویید.

مزایای استفاده از پد دور چشم چیست؟

مزایای استفاده از پد دور چشم چیست؟

  • حاوی هیالورونیک اسید است.
  • سلول‌های مرده دور چشم را از بین می‌برد.
  • پوست را آبرسانی می‌کند.
  • به پوست کلاژن تزریق می‌کند
  • تیرگی و پف چشم را از بین می‌برد.
  • پوست را سفت کرده و چین و چروک را باز می‌کند.
  • حاوی انواع ویتامین و آنتی اکسیدان است که پوست را جوان و شاداب می‌کند.

تفاوت پد دور چشم با کرم دور چشم چیست؟

 چروک ریز دور چشم

حال که با پد دور چشم و انواع آن آشنا شدید، بهتر است تفاوت آن را با بهترین کرم دور چشم بدانید. همان طور که می‌دانید کرم دور چشم به مرور زمان، مواد ضروری پوست اطراف چشم را به آن می‌رساند و باعث جوانی و شادابی آن می‌شود. این محصول را می‌توانید هر روز و حتی روزی دو بار هم استفاده کنید. این به برند محصول شما بستگی دارد. همچنین کرم دور چشم معمولاً قیمت بیشتری در مقایسه با ماسک دارد.

پد دور چشم نیز مانند کرم، به آبرسانی و تقویت پوست دور چشم کمک می‌کند. تفاوت آن را کرم این است که نهایتاً سه روز در هفته می‌توانید از آن استفاده کنید. ضمن اینکه قیمت کمتری هم دارد و تعداد بیشتری از آن را می‌توانید در منزل داشته باشید. باز هم با همه این‌ها تعداد و تنوع کرم دور چشم در بازار بسیار بیشتر است و طرف‌داران بیشتری دارد.

نکته: شما می‌توانید به‌طور هم‌زمان از پد دور چشم و کرم یا ژل دور چشم هم استفاده کنید. به این ترتیب که اول پد را استفاده کرده و بعد از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه، طبق معمول از کرم دور چشم هم استفاده کنید. ضمن اینکه برای استفاده از هر دوی این محصولات باید پوست صورتتان از قبل کاملاً تمیز باشد. این یعنی اینکه حتی ذره‌ای آرایش هم روی پوستتان نباشد.

سخن پایانی

در این مقاله با پد ماسک دور چشم و انواع آن آشنا شدید. همچنین تفاوت بهترین کرم دور چشم و پد دور چشم را بررسی کردیم. در فروشگاه اینترنتی اردمی می‌توانید انواع کرم و ژل دور چشم را با قیمت مناسب تهیه کنید. شما طرف‌دار کدام محصول هستید؟ برای ما از محصول محبوبتان و علت انتخابتان در بخش نظرات بنویسید.

دیدگاه‌ها 15491بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه