تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

فواید آلوئه‌ ورا برای پوست و مو چیست؟

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
فواید آلوئه‌ ورا برای پوست و مو چیست؟

بعید می‌دانیم در میان تمامی ترکیبات طبیعی که برای پوست سراغ داریم، ماده‌ای به سودمندی آلوئه ورا باشد. با این حال این نوشداروی پوست، در بیشتر مواقع برای التیام آفتاب‌سوختگی و التهاب‌های پوستی استفاده می‌شود. غافل از اینکه آلوئه ورا هزارویک فایده دیگر هم برای پوست دارد. در این مطلب از اسرار آلوئه‌ ورا پرده بر می‌داریم تا با فواید آلوئه ورا برای پوست بیشتر آشنا شوید.

آبرسانی پوست

آبرسانی پوست

آلوئه ورا آبرسانی تمام‌عیار برای پوست است. این گیاه شفابخش به‌خوبی از عهده آبرسانی پوست‌های چرب و خشک بر می‌آید. ژل آلوئه‌ ورا پوست را چرب نمی‌کند. به همین دلیل می‌توانید برای آبرسانی پوست از ژل گیاه آلوئه ورا کمک بگیرید. برای این کار کافی است پوست آلوئه‌ ورا را با احتیاط بگیرید و ژا وسط آن را در ظرف سر بسته نگه دارید. از این ژل می‌توانید بهترین ماسک های صورت را بسازید. به این منظور از ترکیب عسل یا آبلیمو هم می‌توانید استفاده کنید.

اگر هم به این گیاه دسترسی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم لوسیون یا مرطوب کننده با ترکیبات آلوئه‌ ورا خریداری کنید. این لوسیون باید ماندگاری خوبی داشته باشد و در طول روز پوست را آبرسانی کند. در خرید لوسیونی با ترکیبات آلوئه ورا توجه کنید این محصول پوست را چرب یا چسبنده نکند و در کنار آبرسانی، قوام و نرمی پوست را به دنبال داشته باشد.

پاک کننده آرایش

پاک کننده آرایش

پاک‌نکردن شبانه آرایش، منافذ پوست را می‌بنند و زمینه ایجاد جوش و تیرگی پوست را فراهم می‌کند. جالب است بدانید برای پاک‌کردن آرایش می‌توانید از آلوئه ورا کمک بگیرید. ترکیبات آلوئه ورا نه‌تنها آرایش را پاک می‌کند، بلکه با آبرسانی پوست، زمینه شادابی و طراوت آن را فراهم می‌کند. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم پاک‌کننده آرایشی با ترکیبات آلوئه ورا خریداری کنید. این پاک‌کننده باید دارای ۱۰۰درصد ترکیبات آلوئه ورا باشد. از طرف دیگر بهتر است سراغ پاک‌کننده‌ای را بگیرید که در کنار پاک‌کردن مواد آرایشی ضدآب، آلودگی‌ها و ناخالصی‌ها را از پوست پاک کند.

تقویت مو

تقویت مو از فواید آلوئه ورا برای پوست

آلوئه ورا سرشار از مواد مغذی است. این گیاه شفابخش تارهای مو را التیام می‌بخشد و جلوی التهاب پوست سر را می‌گیرد. پیشنهاد می‌‌کنیم شامپویی با ترکیبات آلوئه ورا خریداری کنید. بهتر است در کنار آلوئه ورا، این شامپو دارای روغن نارگیل هم باشد. شامپویی خریداری کنید که پارابن نداشته باشد و در کنار تمیزی مو، آبرسانی و مواد مغذی آن را تضمین کند. اگر هم اهل ماسک‌های مو خانگی هستید، به‌راحتی می‌توانید با ژل گیاه آلوئه ورا ماسک موی کارآمدی برای تقویت گیسوان خود درست کنید.

برای مثال از عصاره آلوئه ورا برای نرمی مو و رفع موخره استفاده می‌کنند.

شادابی پوست

شادابی پوست با آلوئه ورا

برای شما گفتیم که آلوئه ورا خاصیت التیام‌بخشی دارد و آبرسان بسیار قوی برای پوست است. به همین دلیل می‌توانید با خرید دستمال‌های پاک‌کننده‌ دارای آلوئه ورا، هر زمان از روز که فرصت شد، شادابی پوست صورت خود را تضمین کنید. پیشنهاد می‌‌کنیم سراغ محصولی را بگیرید که ۱۰۰درصد آلوئه ورا داشته باشد و در آن خبری از الکل‌ نباشد. ترکیباتی مانند روغن جوجوبا، گلیسیرین و ویتامین E نیز در کنار آلوئه ورا نقش چشمگیری در شادابی پوست دارد.

کاهش ناهماهنگی‌های رنگ پوست

یکدست کردن رنگ پوست از فواید آلوئه ورا برای پوست

آلوئه ورا فرایند تغییر رنگدانه‌های تیره پوست را تقویت می‌کند و ناهماهنگی‌های رنگی آن را از بین می‌برد. با این حساب اگر در قسمت‌های از سطح پوست شاهد تغییر رنگ هستید، از اسکرابی با ترکیبات آلوئه ورا کمک بگیرید. جالب است بدانید آلوئه ورا در کنار یکدست کردن رنگ پوست، جلوی پیری آن را می‌گیرد. روی آلوئه ورا برای آبرسانی و شادابی پوست هم می‌توانید حساب باز کنید. استفاده هفتگی اسکراب پوست با ترکیبات آلوئه ورا در کمترین زمان ممکن تمامی ناهماهنگی‌های رنگ پوست را از بین می‌برد.

در این مقاله شما را با فواید آلوئه‌ ورا برای پوست و مو آشنا کردیم. در پایان پیشنهاد می‌‌کنیم اگر شما هم از طرفداران این گیاه شفابخش هستید و اطلاعات سودمندی از فایده‌های آلوئه ورا برای پوست دارید، این اطلاعات مفید را در قسمت نظرات با ما و دیگر مخاطبان اردمی به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها 5668بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه