تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

بهترین مرطوب کننده برای فصل تابستان چیست و چرا؟

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
بهترین مرطوب کننده برای فصل تابستان چیست و چرا؟

تا حالا شده به این موضوع فکر کنید که بهترین مرطوب کننده برای فصل تابستان چیست و چرا؟ یا اینکه اصلاً فکر کنید که مگر برای خرید مرطوب کننده هم باید به فصل‌های سال توجه کرد؟ یا بخواهید بدانید ربط ماه‌های سال در انتخاب مرطوب کننده چیست؟ عجله نکنید، ما اینجاییم که جواب همه این پرسش‌های شما را بدهیم. در این نوشته می‌خواهیم با ذکر دلیل به شما بگوییم که در روزهای گرم تابستان از چه محصولی برای آبرسانی پوست خود استفاده کنید.

فرق مرطوب کننده برای فصل تابستان با بقیه فصل ها

فرق ماسک شب و مرطوب کننده ها در چیست

در روزهای گرم تابستان، پوست بدن بیش از هر موقع دیگر تعریق دارد. همین موضوع باعث می‌شود که همواره پوست خیس و براق جلوه کند. این در حالی است که در روزهای سرد و خشک پاییز یا زمستان تعریق تقریباً به صفر می‌رسد و پوست همواره خشک و خسته است. خشکی پوست در روزهای سرد پاییز و زمستان باعث می‌شود، کدرتر به نظر برسد. از سوی دیگر روزنه های پوست در روزهای گرم، کمی بازتر از روزهای سرد سال است. با توجه به همین توضیحات، در روزهای گرم تابستان باید از محصولی استفاده شود که هم روی پوست چربی و سنگینی ایجاد نکند و هم خودش دلیلی برای تعریق نشود.

آنچه متخصصان پوست برای این گونه مواقع توصیه می‌کنند، محصولی سبک با ساختاری ملایم است که هم روزه‌های پوست را مسدود نکند و هم باعث تعریق یا براقی بیشتر پوست نشود. پیشنهاد متخصصان پوست و زیبایی برای همه افراد در روزهای گرم تابستان، ژل های مرطوب کننده است. اگر دوست دارید دلیل این پیشنهاد را بدانید، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با فواید مرطوب کننده ژلی بیشتر آشنا شوید.

فواید مرطوب کننده ژلی

پوست را تسکین می‌دهد

پوست را تسکین می‌دهد

خیلی بعید است که در تابستان، در خیابان یا طبیعت قدم بزنیم و پوستمان سوخته و آفتاب‌خورده نشود. همه ما گاهی حتی هر چقدر هم که از انواع ضد آفتاب استفاده می‌کنیم، باز هم پس از یک آفتاب‌گرفتن ساده، پوستمان قرمز و متورم می‌شود. در چنین مواقعی هیچ چیز به اندازه یک مرطوب کننده ژلی برایمان سودمند نیست. یکی از دلایلی که این محصول را به‌عنوان بهترین مرطوب کننده برای تابستان معرفی می‌کنند، همین خاصیت تسکین‌دهندگی پوست است.

بر پایه آب است

سریع جذب می‌شود

گفتیم که در روزهای گرم تابستان، پوست بیش از هر وقت دیگری عرق می‌کند. تمامی محصولاتی که بر پایه چربی هستند، باعث می‌شوند که هم روزنه‌های پوست مسدود شود و هم تعریق پوست بیشتر اتفاق بیفتد. بسته‌شدن منافذ پوست به بروز انواع جوش می‌انجامد و تعریق آن باعث می‌شود که همیشه خیس و براق به نظر برسد. با این توضیح، بهتر است برای روزهای گرم فصل تابستان دنبال مرطوب کننده ژلی بروید؛ زیرا بر پایه آب تهیه شده و هیچ سنگینی روی پوست شما وارد نمی‌کند.

 برای پوست های حساس مناسب است

سریع جذب می‌شود

اگر دارای پوست حساس باشید، می‌دانید درباره چه معضلی صحبت می‌کنیم. پوست‌های حساس، همان طور که از نامشان پیداست، روی عطر و هر نوع ماده شیمیایی حساس هستند و به‌سرعت واکنش نشان می‌دهند. مرطوب کننده ژلی غالباً با ترکیبات ملایمی مانند انواع آنتی اکسیدان و اسید هیالوریک ساخته شده‌اند. این ترکیبات نه‌تنها پوست را اذیت نمی‌کنند، بلکه باعث نرمی و لطافت بیشتر آن می‌شوند. به همین دلیل هم هست که یکی از بهترین مرطوب کننده ها برای فصل تابستان محسوب می‌شوند.

سریع جذب می‌شود

مرطوب کننده ژلی سریع جذب می‌شود

یکی دیگر از فواید مرطوب کننده های ژل یاین است که سبک هستند و خیلی زود جذب پوست می‌شوند. همین موضوع کمک می‌کند زمان کمتری از روز را درگیر آرایش یا آبرسانی پوست خود باشید. از سویی محصول سبک، منافذ پوست را مسدود نمی‌کند و انواع جوش را به وجود نمی‌آورد. همه این دلایل دست به دست هم می‌دهند که مرطوب کننده ژلی به محصولی ایدئال برای تابستان تبدیل شود.

سخن پایانی

در این نوشته با شما درباره این موضوع صحبت کردیم که کدام مرطوب کننده برای فصل تابستان مناسب‌تر است و به این نتیجه رسیدیم که مرطوب کننده ژلی به دلیل خواص و مشخصات خاصی که دارد، برای روزهای گرم سال، بهترین گزینه محسوب می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه این نوع آبرسان خاص و فوق‌العاده، سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید. در این فروشگاه، انواع محصولات بهداشتی، آرایشی و تندرستی با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا موجود است. راستی شما از چه نوع مرطوب کننده بیشتر استفاده می‌کنید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

دیدگاه‌ها 7999بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه