تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

کاربرد کانسیلر سبز و روش استفاده از آن

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
کاربرد کانسیلر سبز و روش استفاده از آن

حتماً با مطالعه‌ی مقالات پیشین به جواب این پرسش رسیده‌اید که کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد. همان طور که گفتیم کانسیلر در رنگ‌های مختلف به بازار عرضه شده است. هر کدام از این رنگ‌ها کاربرد متفاوتی دارد. اکنون وقت آن رسیده است که درباره‌ی یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های کانسیلر، یعنی کانسیلر سبز و کاربرد آن آشنا شوید. در‌واقع کارایی این محصول تا حدی است که نه‌تنها نظر آرایشگران حرفه‌ای، بلکه عموم مردم را نیز به خود جلب کرده است. معجزه‌ی پوشش عارضه‌ها با کانسیلر سبز به‌اندازه‌ای جالب است که نمی‌توان به‌راحتی از کنار آن گذشت. با این حساب خالی از لطف نیست اگر در ادامه آنچه از کاربرد کانسیلر سبز و روش استفاده از آن می‌دانیم، با شما در میان بگذاریم.

کاربرد کانسیلر سبز

کاربرد کانسیلر سبز

ممکن است کانسیلر سبز، رنگی غیرمعمول در میان دیگر لوازم آرایش داشته باشد؛ اما بهترین گزینه برای پوشش رنگ قرمز به حساب می‌‌آید. اگر به دایره‌ی رنگ‌ها توجه کرده باشید، متوجه شده‌اید که هر رنگی، رنگ مقابل خود را خنثی می‌کند. رنگ سبز و قرمز نیز مقابل یکدیگر قرار دارند. ازآنجایی‌که آکنه و دیگر جوش‌های صورت، معمولاً قرمز هستند، برای پوشاندن آن‌ها می‌توانید از کانسیلر سبز کمک بگیرید. علاوه بر این، سایر قرمزی های پوست مانند روزاسه، آفتاب سوختگی سطحی، قرمزی دور پره بینی، ماه گرفتگی خفیف و صورت گلگون نیز با کانسیلر سبز پوشش داده می‌شوند.

کانسیلر سبز در طرح‌های مختلف از ماتیکی و پالتی گرفته تا استیکی و کرمی و غیره به بازار عرضه شده‌اند. برای مثال کانسیلر کرمی پوپا (موجود در فروشگاه اینترنتی اردمی)، غنی شده با ویتامین E و C است. این کانسیلر که در رنگ‌های سبز، نارنجی و کرمی نیز تولید شده است، شامل رنگدانه‌های زیاد و خواص آنتی‌اکسیدان است که با پوشش قوی، چهره‌ای جذاب و خالی از عارضه به شما هدیه می‌دهد.

روش استفاده از کانسیلر سبز

روش استفاده از کانسیلر سبز

همان طور که گفتیم کاربرد کانسیلر سبز پوشش نقاط قرمز پوست است. استفاده از کانسیلر به مقدمات خاصی نیاز ندارد. اگر در گذشته با این جادوی آرایش آشنا نبودید و حتی نمی‌دانستید کانسیلر چیست، باز هم غم به دل خود راه ندهید. با توجه به مطالبی که در ادامه می‌آید، با روش استفاده از کانسیلر سبز آشنا شده و به بهترین شکل ممکن عارضه‌های پوست را پوشش خواهید داد.

گام اول: زیرسازی

ابتدا به کمک مواد مایع یا کرمی، سروقت زیرسازی آرایش بروید. سپس کانسیلر بزنید. اگر زدن کانسیلر را قبل از زیرساز انجام دهید ممکن است مواد زیرساز، اثر کاربردی کانسیلر سبز را از بین ببرد.

گام دوم: استفاده از کانسیلر سبز

برس یا ابر آرایشی را به مقدار بسیار کمی کانسیلر سبز آغشته کنید و با حرکات ضربه‌ای به جو‌ش‌ها بزنید. قبلاً نیز تأکید کرده‌ایم که کاربرد کانسیلر سبز پوشش قرمزی پوست است؛ بنابراین دقت کنید کانسیلر را نباید روی جوش‌ها و دیگر عارضه‌های پوست بمالید. این کار قرمزی پوست را از چیزی که هست بیشتر کرده و عملکرد کانسیلر سبز را دچار مشکل می‌کند. اگر تعداد جوش‌ها بیشتر از دو تاست یا ناحیه‌ی وسیعی از پوست، قرمز است،‌ از یک پد آرایشی استفاده کنید و روی همه‌ی مناطق را با کانسیلر سبز بپوشانید.

گام سوم: ترکیب کانسیلر سبز با پوست

راز اصلی در پوششِ بهترِ کانسیلر سبز، ترکیب آن با پوست است. با کمک ابر آرایشی یا انگشت تمیز به‌آرامی کانسیلر را به جوش‌ها و نواحی اطراف آن بمالید تا کاملاً ترکیب شود. این کار را تا ناپدیدشدن کامل رنگ سبز کانسیلر ادامه دهید.

گام چهارم: تثبیت کانسیلر با کرم پودر

با در نظر گرفتن کاربرد کانسیلر های متفاوت، رنگ مناسبی را که با طیف پوست شما مطابقت داشته باشد انتخاب کرده و روی کانسیلر سبزی که قبلاً کشیده‌اید،‌ یک لایه از آن بمالید. در نهایت نیز با یک لایه کرم پودر شفاف، کانسیلری که زده‌اید را جلا دهید.

حال که دانستید کانسیلر چیست و با کاربرد کانسیلر سبز آشنا شدید، به‌ شما قول می‌دهیم با استفاده ی بهینه از این محصول،‌ هنگام آرایش هیچ ردی از جوش‌ها و دیگر عارضه‌ها در کار نخواهد بود. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر مثال‌های دیگری از کاربرد  کانسیلر سبز سراغ دارید، در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌های اردمی درمیان بگذارید.

منبع: Verywellhealth دیدگاه‌ها 28459بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه