تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

ترفندهای جالب استفاده از کانسیلر برای زیباتر شدن آرایش شما

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
ترفندهای جالب استفاده از کانسیلر برای زیباتر شدن آرایش شما

حتماً شما هم در جریان قرار دارید که بانوان زیادی هستند که اصلاً نمی‌دانند کانسیلر چیست. حتی آن‌هایی که با کانسیلر آشنایی دارند هم فقط از کانسیلر برای پوشش سیاهی زیر چشم کمک می‌گیرند و از ترفندهای جالب استفاده از کانسیلر خبر ندارند. در واقع خرید کانسیلر کاربردهای زیادی در زیباتر شدن آرایش دارد. در اصل ما با محصولی همه‌فن‌حریف در پوشش عارضه‌‌های صورت طرف هستیم که برای زیبایی و آرایش هم می‌توان از آن کمک گرفت. همه‌ی این‌ها باعث شد تا در ادامه برای آن دسته از بانوانی که نمی‌دانند کانسیلر چیست از فایده‌‌های آن بگوییم و ترفند‌های جالب استفاده از کانسیلر را در میان بگذاریم.

کانسیلر چیست

کانسیلر

کانسیلر در واقع همان کرم پودر فشرده است که برای پوشش و محو کردن عارضه های پوست به کار می‌رود. این محصول آرایشی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار وجود دارد. آن دسته از افرادی که به‌خوبی می دانند کانسیلر چیست، از روش های استفاده از کانسیلر رنگی آگاه هستند. اگر بخواهیم خیلی مختصر توضیح دهیم باید بگوییم که هر رنگ کانسیلر، رنگ مخالف خود را خنثی می‌کند.

مثلاً کانسیلر سبز، قرمزی صورت را برطرف می‌کند. کانسیلر زرد برای پوشش تیرگی های آبی رنگ زیر چشم استفاده می‌شود و کانسیلر آبی برای رفع زردی پوست کاربرد دارد. به همین ترتیب هر کدام از کانسیلرها عارضه‌ی خاصی را پوشش می‌دهند. البته آنچه در ادامه می‌آید برای پوشش عارضه ها نیست، بلکه ترفندهای جالب استفاده از کانسیلر در آرایش است. با ما همراه باشید تا بیشتر بدانید.

برای زیباتر شدن مژه های خود از کانسیلر کمک بگیرید

ترفندهای جالب کانسیلر برای زیباتر شدن مژه ها

گاهی اوقات هرچقدر هم که تلاش‌کنید، ریملی که خریده‌اید حالت لازم را به مژه‌ها نمی‌دهد. در این شرایط پیشنهاد می‌کنیم به‌جای اینکه به فکر تعویض مارک ریمل خود باشید، یک کانسیلر باکیفیت خریداری کنید. یکی از ترفندهای جالب استفاده از کانسیلر زیباتر کردن مژه‌هاست. چند قطره کانسیلر مایع پشت دست خود بریزید. یک گوش‌پا‌ک‌کن را به کانسیلر آغشته کنید و به‌آرامی روی مژه‌ها بکشید. سپس دولایه ریمل بزنید تا مژه‌‌های شما زیبا‌تر از همیشه حالت بگیرند.

کمان‌ ابروی خود را با کانسیلر زیبا‌تر کنید

ترفندهای جالب کانسیلر برای حالت دادن به ابرو

اگر به دنبال ترفندی سریع و زیبا برای خمیده‌تر نشان دادن کمان ابروی خود می‌گردید، کافی است ابتدا ابروها را با پودر یا مداد ابرو پر کنید. سپس با کانسیلری که رنگ آن دو درجه روشن‌تر از پوست شماست بالا و پایین ابرو را با دقت تمام بکشید. این روش، جلوه‌‌ی بیشتری به کمان ابرو داده و چشم‌ها را زیبا و باز نشان می‌دهد.

با کانسیلر جذابیت بیشتری به پلک های خود بدهید

با استفاده از کانسیلر جذابیت بیشتری به پلک‌های چشم بدهید

حتی اگر از آن دسته بانوانی هستید که اطلاعات زیادی از کانسیلر دارند و کاملاً در جریان هستند که کانسیلر چیست، باز هم بعید می‌دانیم حتی فکرش را هم کرده‌ باشید که با کانسیلر می‌شود پلک‌ها را بیشتر جذاب کرد. در واقع یکی دیگر از ترفندهای جالب استفاده از کانسیلر استفاده از آن به جای پرایمر برای پلک‌هاست. به این منظور یک لایه کانسیلر روی پلک‌ها می‌مالیم تا دوام آرایش چشم بیشتر شود. به بانوانی که پوست چربی دارند پیشنهاد می‌کنیم مقداری بیشتر کانسیلر بزنند تا پلک‌ چشم آن‌ها پوشش کاملی پیدا کند و چربی اضافی پوست کنترل شود.

با کانسیلر لب ها را جذاب تر نشان دهید

آرایش زیباتر لب با کمک کانسیلر

بعضی مواقع حتی اگر بهترین مارک رژ لب را هم خریداری کنید، باز هم این رژ لب رنگ و جذابیت لازم را برای لب‌ها ایجاد نمی‌کند. دلیل این امر را می‌توان به رنگدانه‌‌های پوست لب نسبت داد. برای افزایش رنگ و زیبایی لب ها از ترفندهای جالب استفاده از کانسیلر کمک بگیرید. به این منظور مقداری کانسیلر را روی کمان لب، گوشه ها و زیر لب پایین بمالید تا رنگ رژ روی لب‌های شما نزدیک‌تر به رنگ واقعی رژ لب باشد و جذابیت لب های شما بیشتر از چیزی که هست جلوه کند.

از جادوی کانسیلر برای حجم دادن به لب ها غافل نشوید

حجم دادن به لب ها با کانسیلر

برای آن دسته از بانوانی که نمی‌دانستند کاربردهای کانسیلر چیست باید بگوییم یکی از ترفندهای جالب استفاده از کانسیلر حجم دادن به لب هاست. برای این کار کافی است کانسیلری با رنگی روشن روی مرکز لب بالا و پایین بزنید. این کانسیلر را با انگشت بمالید و یک لایه برق لب بی‌رنگ بزنید تا لب های شما حجم بیشتری پیدا کند.

امیدواریم با مطالبی که مطرح شد، پاسخ مناسبی برای پرسش کانسیلر چیست پیدا کرد‌ه باشید. مقاله‌ی «بهترین روش کانسیلر زدن» شما را با سایر ترفندهای جالب استفاده از کانسیلر آشنا می‌کند. در ادامه اگر به فکر خرید کانسیلر افتاده‌اید کافی است نگاهی به فروشگاه اُردمی بیندازید و در میان انواع کانسیلری که در این فروشگاه آماده کرده‌ایم، بهترین مارک کانسیلر را خریداری کنید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم ترفند‌های مفیدی در استفاده از کانسیلر بلد هستید،‌ در قسمت نظرات این ترفند‌ها را با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Bebeautiful.in دیدگاه‌ها 6517بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه