مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

معجزه گلیسیرین و گلاب برای داشتن پوست شاداب و سالم

زمان تقریبی مطالعه: ۶ دقیقه
معجزه گلیسیرین و گلاب برای داشتن پوست شاداب و سالم

بهترین ماسک صورت، ماسکی است که بتواند پاسخ خوبی به نیازهای پوست بدهد. پس قبل از خرید ماسک صورت بهتر است ابتدا نوع پوست و نیاز آن را شناخته و سپس بهترین ماسک صورتی که بتواند باعث بهبود وضعیت صورتتان شود را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که برای داشتن پوست شاداب و جذاب، باید برنامه‌ی منظم روزانه‌ی رسیدگی به پوست و مراقبت از آن داشت. اسکراب، لایه بردار، تونر، ماسک، مرطوب کننده و … آیتم‌های مهمی از این برنامه هستند. ما قصد داریم در این مقاله به بررسی یکی از بهترین ماسک های صورت، یعنی ترکیب گلاب و گلیسیرین بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

استفاده از بهترین ماسک صورت مربوط به دوره‌ی زمانی خاصی نیست. جالب است بدانید گلاب،‌ قرن‌های متمادی توسط انسان‌‌ها برای طراوت بخشیدن به پوست مورد استفاده قرار گرفته است. زمانی که گلاب را با گلیسیرین ترکیب کنید، محلولی به‌دست می‌آید که پوست را جوان و درخشان می‌کند. گلاب و گلیسیرین، خاصیت مرطوب کنندگی دارند و این امر به آبرسانی بهتر پوست و داشتن پوست شاداب و جوان کمک می‌کند. اگر این همه تعریف و تمجیدی که از خواص گلیسیرین و گلاب برای پوست گفتیم، شما را وسوسه کرد و به فکر استفاده از این ترکیب روی پوست خود هستید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

خواص گلیسیرین و گلاب

همان‌گونه که در بالا اشاره شد، استفاده از این مواد، فواید زیادی برای پوست دارد که در اینجا بد نیست به برخی از آن‌ها اشاره کنیم:

۱. مرطوب نگه داشتن پوست

خاصیت مرطوب کنندگی گلاب و گلیسیرینگلیسیرین و گلاب هر دو خاصیت خنک کنندگی دارند و با این حساب، استفاده از ترکیب این دو ماده بر روی پوست‌ معجزه می‌‌کند. جالب است بدانید گلیسیرین، خاصیت جذب رطوبت بسیاری دارد و این امر باعث می‌شود تا رطوبت محیط جذب پوست شود. استفاده از گلاب در کنار گلیسیرین، به آبرسانی بیشتر پوست کمک می‌کند.

۲. درمان عارضه های پوستی‌

اگر خاطر شما باشد، گفتیم که گلاب و گلیسیرین عملکرد بسیار خوبی بر روی پوست خشک دارند. به این ترتیب از این ترکیب می‌توان برای عارضه‌ های پوستی نظیر اگزما و سایر التهاب های پوستی استفاده کرد. ترکیب به‌دست آمده از گلاب و گلیسیرین به از بین رفتن خشکی پوست کمک می‌کند و حالت فلس مانند پوست را از بین می‌برد. سوزش، قرمزی و التهاب پوست نیز با ترکیب گلاب و گلیسیرین برطرف می‌شود. جالب است بدانید گلاب و گلیسیرن تنها بر روی پوست‌ خشک، عملکرد مطلوبی ندارند و از این ترکیب برای پوست چرب نیز می‌توان استفاده کرد. از آنجا که پوست چرب مستعد به جوش و کورک است، گلاب و گلیسیرین به جلوگیری از این عوارض پوستی کمک می‌کند. گلاب، خاصیت ضد عفونی کنندگی و جمع‌ کنندگی دارد. به این ترتیب استفاده از گلاب برای برطرف کردن جوش، کورک و سایر عارضه های پوستی، انتخابی مناسب است.

۳. تنظیم میزان pH

گلیسیرین و گلاب، به تنظیم میزان پ‌هاش پوست کمک می‌کندافرادی که توجه ویژه‌ای به مراقبت از پوست خود و رسیدگی به آن دارند، به‌خوبی با اهمیت تنظیم میزان pH پوست آشنا هستند. اگر میزان pH پوست شما تنظیم باشد، دیگر نگران عارضه های پوستی نظیر جوش و اگزما نخواهید بود. گلیسیرین و گلاب، به تنظیم میزان pH پوست کمک می‌کند و باعث جلوگیری از عارضه های پوستی می‌شود. به این ترتیب استفاده از این ترکیب در فصول مختلف سال در حفظ جوانی و سلامت پوست تاثیر بسیاری دارد.

۴. جوان شدن پوست

بسیاری از افراد برای داشتن پوست شاداب دست‌به‌دامان ترکیبات گران‌قیمت بهداشتی و آرایشی می‌شوند در صورتی که از ترکیب گلاب و گلیسیرین برای جوان کردن پوست غافل هستند. باور کنید ترکیب طبیعی موثرتر از گلاب و گلیسیرین برای ازبین‌بردن آثار پیری بر روی سطح پوست وجود ندارد. این ترکیب به جوان‌ شدن پوست کمک می‌کند و ظهور چین و چروک های ظریف و سایر نشانه‌های پیری را در سطح پوست به تأخیر می‌اندازد. فردی که از گلیسیرین و گلاب بر روی پوست خود استفاده می‌کند، پوستی صاف و صیقلی دارد. خاصیت مرطوب کنندگی گلاب و گلیسیرین باعث می‌شود تا پوست حالت کشسانی خود را نیز حفظ کند.

۵. پاک‌ کنندگی

پاک‌ کننده پوستهیچ‌چیز جای یک ترکیب خانگی را برای پاک و تمیز نگه داشتن پوست، پر نمی‌کند. برای این کار، می‌توانید روی ترکیب گلاب و گلیسیرین حساب باز کنید. این ترکیب اثر بسیار عالی برای پاک کردن آرایش و سایر ناخالصی‌‌های باقی‌مانده بر روی سطح پوست دارد. ترکیب گلاب و گلیسیرین به باز کردن منافذ پوستی نیز کمک می‌کند.

۶. تقویت کنندگی

گلیسیرین و گلاب در کنار مرطوب کردن پوست، باعث تقویت پوست هم می‌شوند. در نتیجه استفاده از این ترکیب جلوی بروز عارضه های پوستی را می‌گیرد و پوست را صاف و صیقلی می‌کند. همان‌‌گونه که در بالا اشاره کردیم، ترکیب گلیسیرین و گلاب به حفظ تعادل میزان pH پوست نیز کمک می‌کند. ترکیب گلاب و گلیسیرین، بدون اینکه پوست را چرب و روغنی کند، باعث می‌شود پوست شاداب و مرطوب باشد و مواد مورد نیاز را به آن برسد.

نکات مهم برای تهیه بهترین ماسک صورتنکات مهم برای تهیه بهترین ماسک صورت

  • نکته اول:

پیشنهاد می‌‌کنیم برای پاکسازی پوست با این ترکیب، حتماً گلیسرین را رقیق کنید. برای این کار کافی است تا مقدار بیشتری گلاب اضافه شود. در مجموع بهتر است در مصرف گلیسیرین زیاده‌روی نکنید. همان‌گونه که ذکر شد، گلیسیرین به آبرسانی پوست کمک می‌کند و در نتیجه مصرف بیش از اندازه گلیسیرین باعث می‌شود تا پوست حالتی خیس‌خورده و چروک داشته باشد. از طرف دیگر، پس از زدن این ترکیب به پوست، نگذارید به مدت زیادی بر روی سطح پوست باقی بماند.

  • نکته دوم:

ذکر این نکته نیز لازم است که گلیسیرین خاصیت چسبندگی دارد. در نتیجه استفاده از این ترکیب در کنار سایر لوسیون و کرم هایی که خاصیت چسبندگی دارند توصیه نمی‌شود. اگر پوست حالتی چسبنده داشته باشد، باعث می‌شود تا آلودگی‌های موجود در هوا بر روی سطح پوست جمع شوند و در نتیجه پس از استفاده از گلیسیرین بر روی پوست، حتما این ترکیب را بشویید.

  • نکته سوم:

برای ساخت این ترکیب با هدف آبرسانی پوست، حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلی گرم گلیسیرین را داخل کاسه بریزید. سپس حدود ۱۰۰ میلی گرم گلاب را به گلیسیرین اضافه کنید و به‌خوبی هم بزنید. برای رسیدن به بهترین نتیجه، بد نیست به ترکیب به‌دست‌ آمده ۲ قاشق غذاخوری آب لیمو نیز اضافه کنید. هر شب از این ترکیب استفاده کنید.

اگر هم قصد دارید از این ترکیب برای تقویت پوست استفاده کنید، میزان یک چهارم فنجان را از گلیسیرین پر کرده و یک فنجان دیگر را تا نیمه از گلاب پر کنید. سپس مواد را با هم ترکیب کرده و حسابی به‌هم بزنید و ترکیب به‌دست آمده را داخل بطری اسپری بریزید. در نهایت هم هر زمان که صلاح بود، این ترکیب را بر روی سطح پوست، اسپری کنید.

برای استفاده از این ترکیب با هدف پاک کردن پوست کافی است تا گلیسیرین و گلاب را با هم مخلوط کرده و یک تکه پارچه نخی یا پنبه‌ای را در محلول به‌دست آمده خیس نمایید. برای پاک کردن آرایش و سایر آلودگی‌هایی که در طول روز بر روی پوست صورت نشسته‌اند، کافی است تا پارچه آغشته به این ترکیب را به آرامی بر روی سطح پوست بمالید تا در کنار پاک شدن پوست، منافذ پوستی هم باز شود. توصیه می‌کنیم این کار را در قسمتی از برنامه شبانه خود قرار دهید.

سخن پایانی

استفاده از گلاب و گلیسیرین روی پوست

استفاده از بهترین ماسک صورت می‌تواند به شما در داشتن پوست شاداب و سالم کمک کند؛ به‌شرط اینکه انواع ماسک صورت چند کاره و کاربرد آن‌ها را بشناسید و سپس باتوجه‌به نیاز پوستتان یکی از آن‌ها را استفاده کنید. در نظر داشته باشید معمولاً تهیه ماسک خانگی و دست ساز مانند گلیسیرین و گلاب با مشکلات خاصی مانند پیدانکردن مواد اولیه، ترکیب اشتباه مواد، نگهداری از باقی‌مانده‌ی ماسک و … همراه است. استفاده از بهترین ماسک صورت آماده بهترین راه حل است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اردمی انواع محصولات آرایشی و بهداشتی از معتبرترین برندها را خریداری کنید.

منبع: Stylecraze ۷۱ دیدگاه 343834بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. عالی است واقعا جواب میدهد

  2. سلام من مدتیه استفاده میکنم و نتیجه عالی هم گرفتم.ممنون از اطلاعات مفیدتون.

  3. سلام.ببخشید یه جا خوندم ترکیب گلاب و گلیسیرین باعث چاق شدن صورت میشه.
    راسته؟آخه من خیلی صورتم لاغره دنبال یه راه حلم

    • درود به شما دوست عزیز

      استفاده از ترکیب گلاب و گلیسیرین ممکن است مانع از تبخیر رطوبت پوست گردد اما قطعاً با این کار، چربی به زیر پوست شما تزریق نخواهد شد.

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  4. سلام ببخشید میشه بگید چند دقیقه روی پوست بمونه بعد بشوریم گلاب و گیلیسیرن رو؟

    • درود به شما شقایق عزیز

      نگذارید این ترکیب به مدت زیادی روی سطح پوست باقی بماند و بهتر است بعد از ۲ الی ۳ دقیقه آن را بشویید.

      سپاس که پرسش خود را مطرح کردید.

  5. سلام خسته نباشید من این ترکیب رو شب ها بر روی پوستم میزنم و میخوابم و صبح میشورمش ایا مشکلی داره که مدت طولانی روی پوستم هست

    • درود به شما ملیحه عزیز

      بهتر است در مصرف گلیسیرین زیاده‌روی نکنید و چند دقیقه پس از استفاده از ترکیب گلاب و گلیسیرین، پوست خود را بشویید چراکه:
      ۱- گلیسیرین به آبرسانی پوست کمک می‌کند و در نتیجه مصرف بیش‌ازاندازه از آن باعث می‌شود تا پوست حالتی خیس‌خورده و چروک داشته باشد.
      ۲- گلیسیرین خاصیت چسبندگی دارد و استفاده از این ترکیب باعث می‌شود پوست حالتی چسبنده داشته باشد. در نتیجه آلودگی‌های موجود در هوا روی سطح پوست جمع می‌شوند. بنابراین پس از استفاده از گلیسیرین روی پوست، حتما این ترکیب را بشویید.
      ۳- باقی ماندن گلیسیرین برای ساعت‌های طولانی روی پوست هیچ تاثیر مثبتی را با خود به همراه ندارد چراکه گلیسیرین جذب پوست نمی‌شود.

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  6. سلام و خسته نباشید.شستن با آب به تنهایی کافی است

    • درود به شما

      چون غلظت گلیسیرین زیاد است و شاید با آب خالی به طور کامل از روی پوست تمیز نشود؛ ترجیجا بهتر است پوست خود را با شوینده‌های روزانه بشویید.

  7. سلام این ترکیب فقط برای مرطوب نگه داشتن پوسته یا برای ضد لک هم‌استفاده میشه برای صورت؟؟؟؟؟؟

    • درود به شما دوست عزیز

      ترکیب گلاب و گلیسیرین علاوه بر مرطوب نگه‌داشتن پوست خواص دیگری از جمله درمان عارضه‌های پوستی‌ مانند جوش و کورک، تنظیم میزان pH پوست و جوان‌شدن پوست دارد.

      سپاس که پرسش خود را با ما درمیان گذاشتید.

  8. سلام از هرکدام(گلیسیرین و گلاب) چه اندازه باید باهم ترکیب کنیم؟؟

    • درود به شما ثمر عزیز

      بسته به نوع پوست و هدفی که از استفاده از این ترکیب دارید، متفاوت است؛ اما به‌طور کلی بهتر است در استفاده از گلیسیرین زیاده‌روی نکنید.

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  9. سلام وقت بخیر.
    باتوجه‌به اینکه می‌گویند گلیسیرین نباید زیاد روی پوست بماند، اگر هر روز از ترکیب گلاب و گلیسیرین استفاده کنیم و بعد آن را بشوییم، باز هم برای پوست خوب نیس‍ت؟
    بهتر است که هر چند وقت یک‌بار از این ترکیب استفاده کنیم؟

    • درود به شما زهرای عزیز

      استفاده روزانه به شرط اینکه به طور کامل از روی پوست پاک شود مشکلی ایجاد نمی‌کند.

      سپاس که پرسش خود را با ما درمیان گذاشتید.

  10. سلام
    برای منافذ باز پوست که روی صورت نمایان هستند هم می‌تواند موثر باشند و باعث کوچک‌شدن آن‌ها شوند؟
    ممنون می‌شم اگر سریع‌تر پاسخ دهید.

  11. سلام ببخشید آیا باید مقدار گلیسرین دو برابر گلاب باشد؟

  12. سلام
    استفاده از این ترکیب برای شفافیت دست و پا هم موثره؟؟

    • درود به شما یاسمن عزیز

      گلیسیرین روی پوست لایه‌ای ایجاد می‌کند که باعث حفظ رطوبت و عدم تبخیر رطوبت پوست می‌شود؛ به همین دلیل در صورت استفاده‌ی مستمر از این ترکیب می‌توانید روی اثر شفافیت‌کنندگی آن حساب کنید.

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  13. برای از بین بردن جوش و پیشگیری از چین و چروک چه نسبت از گلاب و گلیسیرین را باهم مخلوط کنیم؟ و چه مدت استفاده کنم؟

  14. سلام
    من ۳۴ سالم هست. صورتم خیلی لاغره و زیر چشمام گوده.
    می‌تونم از این ماسک، برای زیر چشم و چاقی صورت استفاده کنم؟

    • درود به شما آتنای عزیز

      استفاده از این ماسک برای زیر چشم به هیچ وجه توصیه نمی‌شود؛ ازطرفی این ترکیب برای چاق شدن صورت هم کارایی ندارد.
      چاق شدن صورت شما فقط با افزایش وزن شما در ارتباط است. در برخی موارد افراد به‌صورت ژنتیکی چهره‌ای تکیده و استخوانی دارند.

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  15. سلام برای چاقی صورت گلیسیرین با گلاب بزنم چند دقیقه روش بمونه بشورم ؟؟؟؟؟

    • درود به شما سحر عزیز

      این ترکیب برای چاق شدن صورت کارایی ندارد. چاق‌شدن صورت فقط با افزایش وزن در ارتباط است. همچنین در برخی موارد افراد به‌صورت ژنتیکی چهره‌ای تکیده و استخوانی دارند.

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  16. سلام خسته نباشید
    اگر گلاب و گلیسیرین برای چاقی صورت خوب نیست پس چرا توی اینترنت که سرچ میکنیم این روش رو توصیه می‌کنه؟؟

    • درود به شما دوست عزیز

      نتایج جست‌وجو در گوگل بر اساس مرتبط‌ترین محتواها بر اساس عبارت جست‌وجوی شما نمایش داده می‌شود.
      شما اگر متن مقاله رو با دقت بخونید با مزایا و موارد استفاده از گلاب و گلیسیرین آشنا می‌شین؛ اما حرفی از چاقی صورت زده نشده است.

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  17. برای چاقی صورت آرد جوانه گندم بخورید؛ خیلی خوبه.

  18. درود بر شما که با دقت و حوصله به همه پرسش ها پاسخ دادید ?

  19. حتماً خبر کن. ممنونم.

  20. بعد از استفاده از گلاب و گلیسیرین صورت رو با صابون بشوریم؟

    • درود به شما نفیسه‌ی عزیز?
      به هیچ عنوان صورت خودتونو با صابون نشویید؛ پیشنهاد می‌کنیم برای شستشوی صورت از شوینده های فاقد صابون( پن) مناسب و سازگار با پوست خود استفاده کنید.
      ضمناً بعد از گلاب و گلیسیرین نیازی به شستشو نیست.
      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

  21. سلام خسته نباشید توی نت نوشته میشه واسه جای جوش استفاده کرد واقعیت داره؟

    • درود به شما یاس عزیز?

      خیر موثر نیست. برای درمان جای جوش‌ استفاده از «ژل noreva Exfoliac NC» را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

  22. سلام من همراه گلاب و گلیسیرین نشاسته هم قاطی کردم، مشکلی پیش نمیاد؟

    • درود به شما عاطفه عزیز?
      متاسفانه در این مورد اطلاعاتی نداریم.
      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

  23. سلام. ببخشید از ترکیب گلاب و گلیسیرین میشه واسه صورت‌های چرب هم استفاده کرد؟

    • درود به شما سمای عزیز?

      همان‌طور که در مقاله ذکر کردیم، گلاب و گلیسیرن تنها بر روی پوست‌ خشک، عملکرد مطلوبی ندارند و از این ترکیب برای پوست چرب نیز می‌توان استفاده کرد. از آنجا که پوست چرب مستعد به جوش و کورک است، گلاب و گلیسیرین به جلوگیری از این عوارض پوستی کمک می‌کند. گلاب، خاصیت ضد عفونی کنندگی و جمع‌ کنندگی دارد. به این ترتیب استفاده از گلاب برای برطرف کردن جوش، کورک و سایر عارضه های پوستی، انتخابی مناسب است.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

  24. سلام. ترکیب گلاب و گلیسیرین برای زیر چشم مناسب نیست؟ و اینکه چند دقیقه روی صورت و حتی بدن بمونه؟

    • درود به شما نگین عزیز?

      ترکیب گلاب و گلیسیرین برای زیر چشم مناسب نیست. ده دقیقه بیشتر نیازی نیست.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

  25. سلام. ترکیب گلاب و گلیسیرین رو تا چه مدت میشه در ظرف در بسته در یخچال نگهداری کرد؟ و بعد از اون ممکنه در صورت استفاده به پوست آسیب بزنه؟

  26. سلام خسته نباشین. عذر می‌خوام این محلول گلیسیرین و گلاب رو چه موقع باید استفاده کنیم؟ شب یا روز؟

  27. تعجب کردم واقعاً… تنها وب‌سایتی هستین که باحوصله و خوب جواب میدین. ایول به شما و پشتیبان?

    • درود به شما شکیبای عزیز?

      خوشحالیم که مورد رضایت‌تون بوده؛ گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

  28. با سلام
    از پرسش‌ها و پاسخ‌ها لذت بردم.
    بنده پوست نرمال رو به خشک دارم وقتی از اداره به منزل میام صورتم را با محلول گلیسیرن و گلاب آغشته و بعد از چند دقیقه بشورم چون متوجه شدم شما یه جا فرمودید نیاز به شستن هست جای دیگر گفتید خیر؟
    و اینکه آیا می‌شه روی پوست آغشته به این محلول کرم آبرسان زد؟
    ممنون می‌شم راهنماییم کنید.

    • درود به شما دوست عزیز?

      بستگی به نوع پوست خودتون داره؛ اگر پس از پاک‌کردن با این محلول احساس سبکی داشته باشید، نیاز به شستشو ندارید و می‌تونید کرم‌های مراقبتی‌تون رو استفاده کنید.
      در برخی از پوست‌های چرب ممکنه به دلیل ترشح سبوم و چربی بیشتر نیاز به شستشو با شوینده قوی‌تری احساس شود.
      فقط به یاد داشته باشید که ترکیب گلاب و گلیسیرین یک هفته داخل یخچال قابل نگهداریست.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

  29. محلول گلاب و گیلیسیرین
    باید در چه اندازهای مخلوط کنیم؟

    • درود به شما ماه بانوی عزیز?

      بسته به نوع پوست و هدفی که از استفاده از این ترکیب دارید، متفاوت است؛ اما به‌طور کلی بهتر است در استفاده از گلیسیرین زیاده‌روی نکنید.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

  30. سلام. من زیر چشمام گود و سیاه هستند. باید چکار کنم تا این سیاهی برطرف بشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • درود به شما مریم عزیز?

      برای دریافت مشاوره دقیق‌تر، لطفا سن و نوع پوستتون رو بفرمایید.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

  31. آیا ترکیب گلاب گلیسیرین و آبلیمو با هم برای پوست صورت خوبه؟ مخصوصا برای سفید شدن؟ اگه نه یه چیز برا سفیدی پیشنهاد کنید.

    • درود به شما فرزانه عزیز?

      برای پوست دست مشکلی نداره؛ اما به‌علت فراربودن، خیلی جذب ویتامین سی بالایی نداره.
      برای دریافت مشاروه دقیق‌تر سن و نوع پوستتون رو بفرمایید.
      آیا تیرگی ژنتیکی است یا ایجاد شده؟

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

  32. سلام می‌شه بفرمایید آیا ترکیب گلیسرین و گلاب برای درمان عرق سوز یا پیشگیری از اون خوبه یا نه؟
    ممنونم.

    • درود به شما دوست عزیز?

      خیر کاربردی نداره.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

  33. سلام خسته نباشید من داخل سایت نی نی سایت دیدم که گفته بودن گلسیرین و گلاب برای صورت خوبه و من استفاده ش کردم فقط کمی انگار صورتم گرم شده و از گلسیرین غیر خوراکی مصرف کردم
    میتونه خطرناک باشه؟؟

    • درود به شما فاطمه عزیز?

      اگر جوش ایجاد شده استفاده نکنید.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند. ??

  34. سلام برای گودی وسیاهی زیر چشم چی خوبه؟من ۲۹ سالمه پوست صورتمم چربه

  35. واقعا عالیه من هر شب رو صورتم اسپری میکنم و صورتم خدایی تو این 10 روز خیلی شفاف شده.قبل این خیلی کدر و خسته و پژمرده بود

  36. سلام یکی دو نفر این سوال ازتون پرسیدن جواب ندادین چون سوال منم هست خواستم جوابش بدونم، این ترکیب گلاب و گلیسیرین تا چند روز میشه استفاده کرد یعنی وقتی مخلوط بشه مدت زمان داره برای مصرفش ؟؟ و سوال بعدی حتما باید در یخچال نگهداری بشه یا اگه در فضای اتاق باشه خراب میشه؟؟؟
    ممنونم

    • درود به شما فاطمه عزیز
      این ترکیب میتونید به مدت یک هفته در دمای اتاق نگه داری کنید.
      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.???

  37. سلام
    من زیاد شنیدم که این ماسک باعث تیرگی پوست میشه آیا واقعا همین طوره؟

    • درود به شما نگین عزیز
      دلیل ایجاد تیرگی، استفاده از گلیسیرین نامرغوب میباشد. و اینکه ماسک را باید طبق مدت کوتاهی، نهایتا ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی صورت بگذارید
      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  38. سلام آیا درسته که گیلیسیرین پوست رو تیره میکنه?

    • درود به شما مینا عزیز
      گلیسیرین باعث جذب آلودگی و ذرات دوده و سرب معلق در هوا میشه
      بنابراین پوست تیره جلوه میکند،البته خود این ماده به تنهایی خاصیتی برای پوست ندارد.
      دلیل تیره شدن پوست کم آبی و عدم محافظت از آفتابه.
      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

  39. سلام روز بخیر
    من حدودا 8سال عست که دارم ترکیب گلاب گلیسیرین استفاده میکنم و درصد ترکیبشون رو برابر قرار دادم
    خیلی راضی ام و به خیلی ها توصیه کردم
    اما چند روزِ حس میکنم صورتم داره لک میزنه!
    اینم بگم من هر شب قبل از خواب ،بعد از دوش گرفتن،و اغلب صبح پس ازبیداری از این نحلول استفاده میکنم.
    ممنون میشم با راهنمایی شما آگاه بشم🙏

  40. این هم بگم من ماه ها این ترکیب رو در دمای اتاق نگهداری میکنم،بنا به فرموده شما اینجوری خراب میشه؟

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>