تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

پوشش سیاهی زیر چشم با کانسیلر | راهنمای گام به گام

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
پوشش سیاهی زیر چشم با کانسیلر | راهنمای گام به گام

پرسش کانسیلر چیست از آن دسته پرسش‌های رایج در محافل آرایشی است و به‌رغم اینکه خانم‌های بسیاری به‌خوبی در جریان کاربردهای کانسیلر هستند، افرادی را نیز سراغ داریم که حتی از فواید کانسیلر نیز خبر ندارند. از آنجایی که نقش کانسیلر را نمی‌توان در آرایش نادیده گرفت، در ادامه ابتدا به پرسش کانسیلر چیست پاسخ می‌دهیم و به روش جالبی برای پوشش سیاهی زیر چشم با کانسیلر اشاره می‌کنیم.

کانسیلر چیست

به اندازه‌ای لوازم و ابزار مختلف را در دنیای آرایش و زیبایی سراغ داریم که به شما حق می‌دهیم با همه‌ی این لوازم آشنا نباشید و تاکنون اسم کانسیلر به گوش شما نخورده باشد. در نتیجه برای آن‌دسته از خانم‌هایی که نمی‌دانند کانسیلر چیست، باید بگوییم کانسیلر بهترین گزینه برای پوشش عارضه‌های صورت در آرایش شناخته می‌شود. با این تعریف از کانسیلر به‌راحتی می‌توانید کاربردهای آن را در آرایش تشخیص دهید.

بدون شک متوجه شده‌اید که کانسیلر برای پوشش سیاهی زیر چشم، جوش، زخم، ناهماهنگی‌های رنگ پوست و هرگونه عارضه صورت استفاده می‌شود. در این بین از آنجایی که سیاهی زیر چشم عارضه‌ای بسیار رایج است ترفند‌های خاص خودش را نیاز دارد. در نتیجه در ادامه خالی از لطف نیست اگر در جریان روش صحیح پوشش سیاهی زیر چشم با کانسیلر قرار بگیرید.

۱. پوست زیر چشم را با پرایمر زدن آماده کانسیلر کنید

استفاده از پرایمر برای پوشش سیاهی زیر چشم

حتماً قبل از پوشش سیاهی زیر چشم با کانسیلر از پرایمر استفاده کنید. کانسیلر، بدون پرایمر، پوشش مناسبی برای سیاهی زیر چشم ایجاد نمی‌کند و حالتی چروکیده و غیرطبیعی به پوست می‌دهد.

۲. بیش‌ از حد کانسیلر نزنید

همان طور که می‌دانید تمامی قسمت‌های زیر چشم سیاه و تیره نیست؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای پوشش سیاهی زیر چشم با کانسیلر فقط قسمت‌های تیره زیر چشم را در نظر بگیرید و در مصرف کانسیلر زیاد‌ه‌روی نکنید.

۳. کانسیلر را با انگشت به آرامی روی صورت بمالید

کانسیلر را با انگشت روی پوست بمالید

بسته به تجربه‌‌ای که در آرایش دارید می‌توانید کانسیلر را با برس یا انگشت روی صورت بمالید. پیشنهاد ما این است که برای پوشش سیاهی زیر چشم با کانسیلر از انگشت خود استفاده کنید. گرمای انگشت، ترکیبات کانسیلر را راحت‌تر با بافت پوست مخلوط می‌کند.

۴. کانسیلر را تا زیر خط مژه بمالید

برای اینکه سیاهی زیر چشم شما پوششی کامل و بی‌نقص پیدا کند، کانسیلر را تا زیر خط مژه بمالید و کاملاً مخلوط کنید. این روش کانسیلری اضافی که به صورت مالیده‌اید را کاهش می‌دهد و دوام آرایش چشم را به دنبال دارد.

۵. کانسیلر را در حالت مثلث‌مانند بزنید

رفع سیاهی زیر چشم با کانسیلر

کانسیلر روی پوست بعضی از افراد نسبت‌به بقیه بهتر قرار می‌گیرد. در نتیجه اگر گودی بیش از حدی را در قسمت زیر چشم مشاهده می‌کنید، برای پوشش سیاهی زیر چشم با کانسیلر باید کانسیلر را در حالت مثلث‌مانند زیر چشم بمالید. این روش نه‌تنها تیرگی زیر چشم را پوشش می‌دهد، بلکه جلوه‌ای صاف و مسطح برای گودی این ناحیه ایجاد می‌کند.

۶. گوشه داخلی چشم را هایلایت کنید

با کانسیلری یک یا دو درجه روشن‌تر از رنگ کانسیلری که زیر چشم را با آن پوشش داده‌اید، گوشه داخلی چشم را هایلایت کنید.

۷. برای پوشش رنگ آبی زیر چشم از کانسیلر هلویی کمک بگیرید

استفاده از کانسیلر هلویی

افرادی که نمی‌دانند کانسیلر چیست، از اهمیت انتخاب رنگ مناسب برای پوشش‌دهی کانسیلر بی‌خبر هستند. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم کانسیلری با رنگ مخالف پوست زیر چشم خود انتخاب نمایید. برای نمونه اگر رنگ پوست زیر چشم شما آبی است، برای پوشش سیاهی زیر چشم با کانسیلر از طیف هلویی یا قرمز روشن استفاده کنید.

۸. قرمزی زیر چشم را با کانسیلر زرد مخفی کنید

اگر سیاهی زیر چشم شما رنگی متمایل به قرمز یا بنفش دارد، این عارضه را با کانسیلر زرد پوشش دهید. کانسیلر زرد، جلوه‌ای روشن به پوست می‌دهد و رنگ بنفش را خنثی می‌کند.

۹. پودر تثبیت کننده آرایش بزنید

پودر تثبیت کننده آرایش بزنید

 برای جذابیت و ثبات کانسیلر، باید با عملکرد پودر‌ فیکس کننده نیز آشنایی داشته باشید. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم برای دوام بیشتر آرایش، پودری با ترکیبات کاملاً ریز خریداری کنید تا پس از استفاده، آرایش شما را خراب نکند. این پودر بهتر است نیمه‌براق باشد، جلوه‌ای بیش‌ از‌ حد مات نداشته باشد و تیرگی زیر چشم را تشدید نکند.

۱۰. می‌توانید از پنکیک استفاده کنید

طبیعی بودن آرایش، حرف اول را در زیبایی آن می‌زند. در نتیجه به جای اینکه مقدار زیادی پودر فیکس کننده آرایش روی کانسیلر بمالید، می‌توانید برای ماندگاری آرایش از پودر فشرده یا همان پنکیک کمک بگیرید. در نتیجه پس از پوشش تیرگی زیر چشم با کانسیلر برس آرایشی را روی پنکیک بمالید و سپس برس را به کانسیلر آغشته نمایید، این روش ماندگاری بیشتری برای کانسیلر ایجاد می‌کند.

۱۱. کانسیلر اضافی را پاک کنید

کانسیلر اضافی را پاک کنید

 احتمال زیادی وجود دارد که در اولین تجربه، مقدار بیشتری کانسیلر بزنید. خوشبختانه در این شرایط جایی برای نگرانی وجود ندارد و هر چقدر که سریع‌تر به فکر پاک کردن حجم اضافی‌ کانسیلر باشید، راحت‌تر قادر به پاک‌ کردن کانسیلر خواهید بود. در نهایت برای تثبیت و جذابیت بیشتر، مقداری اسپری تثبیت کننده بزنید تا ظاهر آرایش شما از هر لحاظ جذاب به نظر برسد.

امیدواریم پاسخ مناسبی برای پرسش کانسیلر چیست داده باشیم، در نتیجه اکنون که در جریان کاربرد کانسیلر و چگونگی پوشش تیرگی دور چشم با کانسیلر قرار گرفته‌اید، زمان مناسبی است که برای خرید بهترین مارک کانسیلر اقدام کنید. برای این کار کافی است سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان کانسیلرهای مختلفی که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین مارک آن‌ها را خریداری نمایید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم نکات جالبی از کانسیلر می‌دانید، در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Theluxuryspot ۲ دیدگاه 6440بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. مقاله خیلی خوبی بود. ممنونم.

    • درود به شما دوست عزیز?

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه