تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

انواع عارضه های دور چشم و محصولات پیشنهادی اردمی

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
انواع عارضه های دور چشم و محصولات پیشنهادی اردمی

استفاده از بهترین کرم دور چشم برای درمان انواع عارضه های دور چشم این روزها طرف‌داران بیشتری پیدا کرده است. البته باید توجه داشت که هر کدام از عارضه های دور چشم به روش درمان متفاوتی نیاز دارند. در ادامه به برخی از این عارضه‌ها می‌پردازیم و چند محصول برای درمانشان به شما معرفی می‌کنیم. همه این محصولات در فروشگاه اینترنتی اردمی با قیمت باورنکردنی موجود هستند.

انواع عارضه های دور چشم

اگر سری به لیست بهترین کرم دور چشم زده باشید، متوجه شده‌اید که هر کدام از آن‌ها برای عارضه خاصی طراحی شده‌اند. در ادامه به اختصار این عارضه‌ها را برایتان توضیح می‌دهیم.

  • پف زیر چشم

پف زیر چشم

پف زیر چشم یکی از شایع‌ترین انواع عارضه های دور چشم است. اکثر افراد این عارضه را صبح و بلافاصله پس از بیدارشدن از خواب تجربه می‌کنند. در برخی افراد پس از گذشت مدتی این عارضه رفع می‌شود. برای برخی دیگر عارضه در تمام طول روز باقی می‌ماند. آنچه ذهن این دسته افراد را درگیر می‌کند، حالت ناخوشایندی است که پف زیر چشم به صورت آن‌ها می‌دهد. برای درمان این عارضه روش‌های مختلفی پیشنهاد شده است. این روش‌ها از مصرف چای کیسه‌ای و آلوئه‌ورا گرفته تا ماسک عسل و قهوه و غیره هر کدام در مدت زمان متفاوتی اثربخشی دارند.

توصیه می‌کنیم قبل از استفاده از هر روش درمانی، ابتدا علت عارضه را پیدا کنید و سپس به درمان آن بپردازید. برای مثال گاهی پف زیر چشم در اثر دیر خوابیدن یا بد خوابیدن ایجاد می‌شود. گاهی مصرف الکل یا دخانیات یا حتی مصرف نمک زیاد باعث ایجاد پف زیر چشم می‌شود. همه این مواد که ذکر کردیم مایعات را زیر چشم حبس می‌کنند و باعث بروز پف زیر چشم می‌شوند. با پیروی از سبک درست زندگی مثل ترک دخانیات، انجام ورزش و مصرف خوراکی‌های سالم، می‌توانید از شر این پف‌ها خلاص شوید.

پیشنهادهای اردمی به شما برای درمان پف زیر چشم

  • سیاهی دور چشم

سیاهی دور چشم

سیاهی دور چشم نیز مانند پف زیر چشم، یکی از انواع عارضه های دور چشم است که بیشتر افراد آن را تجربه می‌کنند. این عارضه هم در اثر اصول نادرست تغذیه یا به عبارت دیگر سوءتغذیه، مصرف الکل و دخانیات، برخی بیماری‌های خاص، کمبود آهن و عواملی از این دست ایجاد می‌شود. برای درمان این نوع عارضه هم باید ریشه آن را کشف کرده و به رفع علت پیدایش آن بپردازید. برای مثال مصرف غذاهای تازه و سالم، سبزیجات و میوه، مکمل‌های آهن و مولتی ویتامین‌ها تأثیر بسزایی در رفع این نوع عارضه دارد.

از طرف دیگر برای اینکه به رفع این عارضه سرعت ببخشید، می‌توانید از بهترین کرم دور چشم نیز استفاده کنید. این کرم ها حاوی آنتی اکسیدان و ترکیبات روشن‌کننده هستند. همچنین مواد کلاژن ساز دارند که به ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده و روشن شدن پوست دور چشم کمک شایانی می‌کند. توجه داشته باشید که استفاده از کانسیلر یک روش آرایشی موقت برای پنهان کردن این عارضه است و کمکی به درمان آن نمی‌کند. ضمن اینکه برای درمان عارضه های دور چشم بهتر است مدتی از آرایش آن پرهیز کنید.

پیشنهادهای اردمی به شما برای درمان سیاهی دور چشم

Special Price ‎529,100 تومان

Regular Price: ‎557,000 تومان

٪5

Special Price ‎116,400 تومان

Regular Price: ‎137,000 تومان

٪15
  • چروک دور چشم

چروک دور چشم

چروک دور چشم هم از انواع عارضه های دور چشم هستند که از ۲۰سالگی به بعد کم‌کم خودشان را نشان می‌دهند. بسته به اینکه هر کدام از این چروک‌ها چقدر وسعت و عمق داشته باشند، به دو دسته چروک ریز و چروک پنجه کلاغی تقسیم می‌شوند. هر کدام از این دو عارضه روش درمان متفاوتی با دیگری دارند؛ زیرا عمق و ابعادشان متفاوت است. در ادامه به هر کدام از این دو عارضه جداگانه می‌پردازیم.

 چروک ریز دور چشم

 چروک ریز دور چشم

چروک ریز اطراف چشم از انواع عارضه های دور چشم است که حتی جوانان نیز آن را تجربه می‌کنند و به مرور زمان گسترده‌تر هم می‌شود. این چروک در اثر تنگ‌کردن چشم هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید پدید می‌آید. کم آبی بدن و دهیدراته بودن پوست صورت نیز علت دیگری برای بروز این نوع عارضه دور چشم است. برای رهایی از این عارضه بهتر است همواره میزان چربی و رطوبت پوست اطراف چشم تأمین شود. انواع کرم دور چشم آبرسان و ضد چروک به مرور زمان به رفع این عارضه کمک می‌کنند.

برای درمان چروک های ریز اطراف چشم باید استفاده از بهترین کرم دور چشم را در برنامه روزانه خود قرار دهید. تفاوتی نمی‌کند که به این عارضه دچار هستید یا خیر، برای پیشگیری از این اتفاق واجب است از کرم دور چشم مناسب استفاده کنید. توجه داشته باشید که این محصولات به دو صورت روزانه و شبانه در بازار وجود دارد. اگر مایل هستید دوره درمان خود را اصولی پیگیری کنید، از هر دو محصول استفاده کنید.

چروک پنجه کلاغی دور چشم

چروک پنجه کلاغی دور چشم

چروک پنجه کلاغی از انواع عارضه های دور چشم هستند که درمانشان سخت و زمان‌بر است. این عارضه در طی سال‌ها بی‌توجهی به چروک ریز دور چشم ایجاد می‌شوند. با این توضیح بهتر است قبل از دچار شدن به آن، به فکر درمانشان باشید. به عبارت دیگر در این باره همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. البته اگر به هر دلیلی به این عارضه دچار شدید، امید خود را از دست ندهید. با درمان مستمر و پیگیری‌های مداوم، به نتیجه مطلوب می‌رسید.

پیشنهادهای اردمی به شما برای درمان چروک دور چشم

سخن پایانی

در این مقاله به انواع عارضه های دور چشم به اختصار پرداختیم و برای هر کدام بهترین کرم دور چشم متناسب با آن را پیشنهاد کردیم. همه این محصولات را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی تهیه کنید. شما از هیچ کدام از این محصولات قبلاً استفاده کرده‌اید؟ نظرتان درباره آن‌ها چیست؟

دیدگاه‌ها 5802بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه