تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

انواع پد آرایشی و برس مناسب زیرسازی آرایش صورت

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
انواع پد آرایشی و برس مناسب زیرسازی آرایش صورت

شما بهترین مارک پنکیک را چگونه استفاده می‌کنید؟ کدام یک از انواع پد آرایشی را برای استفاده از پنکیک مناسب‌تر می‌دانید؟ چند نوع پد آرایشی برای این کار می‌شناسید؟ با کاربردهای انواع پد و برس آرایشی آشنا هستید؟ اگر برای شما نیز جالب است که با انواع برس آرایشی و کاربردشان آشنا شوید، با ما باشید. در این مقاله با انواع پد آرایشی و برس مناسب زیرسازی صورت آشنا می‌شوید.

پد آرایشی حوله ای

انواع پد آرایشی حوله‌ای

از قدیم‌ترین و آشناترین انواع پد آرایشی است که از دیرباز همراه با بهترین مارک پنکیک عرضه می‌شده است. این پدها ارزان‌ترین پدها به حساب می‌آیند و در دو نوع گرد و مربع عرضه می‌شوند که می‌تواند متناسب با نوع پنکیک شما باشد. حجم و قطر کمی دارند و به‌راحتی داخل ظرف پنکیک قرار می‌گیرند. یکی از خصوصیات خوب این پدها این است که نرم هستند و به‌خوبی شسته می‌شوند. به عمین علت بعد از هر چندبار استفاده می‌توانید بدون نگرانی از خرد شدن یا خراب شدن، آن‌ها را بشویید. البته توصیه ما این است که بعد از مدت آن‌ها را تعویض کنید. ماندن باقی‌مانده پنکیک و قرار گرفتن در محیط بیرون باعث آلوده‌شدن پد می‌شود.

پد آرایشی مثلثی

انواع پد آرایشی اسفنجی

این پدها از اولین نمونه‌های انواع پد آرایشی اسفنجی بوده است. از این پدها به راحتی برای زیرسازی همه‌ی نقاط صورت می‌توان استفاده کرد. قسمت پهن آن برای بخش‌های بزرگ‌تر صورت مانند گونه و پیشانی مناسب است. از قسمت‌های زاویه‌دار و باریک نیز برای تیغه بینی یا اطراف چشم می‌توان استفاده کرد. معمولاً قبل از استفاده از پد آرایشی مثلثی اسفنجی باید آن را خیس کنید. این پدها یک‌بارمصرف هستند و برای آرایشگا‌ه‌ها که مراجعان متعددی دارند مناسب‌تر هستند. همچنین افرادی که به شستن پدهای آرایشی خود علاقه‌ای ندارند می‌توانند از این پد یک‌بارمصرف استفاده کنند. این پدها در بسته‌بندی‌های به تعداد زیاد به فروش می‌رسند.

پد آرایشی بیوتی بلندر (تخم مرغی یا اشکی)

پد آرایشی بیوتی بلندر (تخم مرغی، اشکی)

فرم زیبا و جذاب و استفاده راحت و تنوع در رنگ‌بندی این محصول باعث شده به‌سرعت یکی از جذاب‌ترین انواع پد آرایشی در بین آرایشگران و سایر افراد شود. حالت تخم مرغی بیوتی بلندر کمک می‌کند بهترین مارک پنکیک یا کرم پودر و کانسیلر به‌راحتی در زوایای مختلف صورت پخش شود. برای مثال شما از نوک آن می‌توانید برای زیر چشم خود استفاده کنید. این نوع پد به‌آسانی شسته و تمیز شده و برای چندین بار می‌توانید از آن استفاده کنید.

پد آرایشی سیلیکونی

پد آرایشی سیلیکونی

پد آرایشی سیلیکونی یا ژلاتینی یکی از انواع پد آرایشی است که برای زیرسازی مایع بیشتر استفاده می‌شود. سطح صاف و صیقلی این پد باعث می‌شود حتی ذره‌ای از مواد زیر سازی را به خود جذب نکند. همین مزیت باعث صرفه‌جویی در مصرف کرم پودر یا کانسیلر می‌شود. شستن این پد بسیار راحت است و مانند پد حوله‌ای یا اسفنجی پس از مدتی کوتاه پاره یا دانه‌دانه نمی‌شود. تنها عیب این پد انعطاف کم آن است. به این ترتیب جاهایی مانند پره‌های بینی یا سایر بخش‌های ظریف صورت را به‌خوبی پوشش نمی‌دهد. از این پد در کنار سایر پدها و برس‌های آرایشی می‌توانید استفاده کنید.

برس پنکیک و کرم پودر

برس پنکیک و کرم پودر

استفاده از برس پنکیک و کرم پودر به افرادی پیشنهاد می‌شود که همواره از پنکیک استفاده می‌کند. روش استفاده از آن نیز راحت است. کافی است با یکی از انواع پد آرایشی، فوم آرایشی مدنظرتان را روی صورت پخش کنید. سپس این برس را به پنکیک آغشته کرده و در زوایای چشم یا حتی نزدیک به مژه از آن بهره ببرید. این برس‌ها دسته کوتاهی دارند و به‌راحتی در کیف شما جا می‌شوند.

برس بادبزنی

انواع برس بادبزنی آرایشی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در مصرف پنکیک زیاده‌روی کرده باشید. معمولاً برای برداشتن این مقدار اضافه، از انواع پد آرایشی یا دستمال کاغذی استفاده می‌شود. البته این کار باعث می‌شود رد پد یا دستمال روی صورت باقی بماند. به این منظور برس آرایشی بادبزنی طراحی شده است. مویچه‌های نرم و لطیف این نوع برس کمک می‌کند بدون خراب شدن آرایش، قسمت اضافه پنکیک از روی صورت برداشته شود. از این برس برای تنظیم کردن میزان رژگونه یا حتی سایه چشم و رفع عیوب آرایشی نیز می‌توانید استفاده کنید.

انواع برس مسواکی

انواع برس مسواکی

ست کامل برس مسواکی در بازار وجود دارد که هر کدام برای بخشی از آرایش کاربرد دارند. از برس بزرگ‌تر برای پخش کردن کرم پودر یا بهترین مارک پنکیک روی صورت می‌توانید استفاده کنید. سطح این برس پهن و فشرده است و مواد زیرسازی را به‌طور یکنواخت روی پوست صورت پخش می‌کند. همچنین باعث صرفه‌چویی در مصرف مواد زیرسازی می‌شود. از برس‌های کوچک‌تر برای کانسیلر یا رژگونه استفاده می‌شود و برس‌های خیلی کوچک نیز در زدن رژ لب یا خط چشم و سایه چشم کاربرد دارند. این برس‌ها به‌راحتی شسته می‌شوند و تا مدت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید. عیب این برس‌ها گران و جاگیربودن آن‌هاست. این برس‌ها فقط برای میز آرایش مناسب هستند و نمی‌توانید به‌راحتی در کیف آرایش خود داشته باشید.

برس پودر

برس پودر

برس‌های سرگرد و پر مویی که برای منتقل و پخش‌کردن انواع پودرها اعم از کرم پودر، پنکیک، فیکساتور، رژگونه و سایه چشم می‌توان از آن استفاده کرد. این برس‌ها شبیه برس کرم پودر، ولی بسیار متراکم‌تر هستند و انواع پودرها را به‌طور یکنواخت روی صورت پخش می‌کنند. این برس‌ها در چند نوع دردار و معمولی در بازار وجود دارد. نوع دردار آن برای استفاده در کیف آرایش مناسب‌تر است؛ زیرا خطر آلوده‌شدن کمتری دارد. از این برس در اندازه بسیار کوچک‌تر برای رژ لب و خط چشم نیز استفاده می‌شود.

سخن پایانی

در این مقاله با انواع پد آرایشی  و برس مناسب برای زیرسازی آرایشی آشنا شدید. همان‌طور که مشاهده کردید، هر کدام از این وسایل، کاربرد متفاوتی دارد. برای آشنایی بیشتر با این برس‌ها یا خرید برخی از مدل‌های آن‌ها و همچنین خرید بهترین مارک پنکیک فروشگاه اردمی به‌شما پیشنهاد می‌شود. شما در فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی می‌توانید انواع لوازم آرایش خود را با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا تهیه کنید. منتظر شنیدن دیدگاه‌های شما در بخش نظرات هستیم.

دیدگاه‌ها 7352بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه