تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

تی آر ایکس: باشگاه ورزشی در کوله شما

زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تی آر ایکس: باشگاه ورزشی در کوله شما

تی آر ایکس یکی از پرتقاضاترین ابزارهای ورزشی در سال‌های اخیر بین بانوان و آقایان بوده است. نباید استفاده از این محصول را برای هیچ فرد، مربی و مرکز ورزشی فراموش کرد. این وسیله در کمترین زمان، بیشترین نتیجه را می‌دهد و کمک می‌کند تا بدنی قوی و متناسب بسازید.

ابزار تی آر ایکس و مزایای آن

تی آر ایکس شامل دو کش با اندازه قابل تنظیم و دارای دسته‌هایی برای نگه‌داشتن است. خود ورزش طوری اجرا می‌شود که یک بخش از بدن همیشه روی مت (که اغلب روی زمین است) قرار می‌گیرد و بخش دیگر، روی تی آر ایکس معلق است.

کش تی آر ایکس به راحتی قابل حمل است و کاربرد بیشتری از دستگاه‌های سنگین ورزشی با قیمت‌های بالا دارد. با این وسیله می‌توانید در هرجایی ورزش کنید.ابزار تی آر ایکس

شما به راحتی می‌توانید در خانه ورزش کنید و نیازی به رفتن به باشگاه ورزشی را ندارید و ضمنا وقت و انرژی شما در پی دستگاه‌های فیتنس و وزنه هدر نمی‌رود. این تمرین، حجم عضلات را به طور ثابت افزایش و خطر جراحت را کاهش می‌دهد و عملکرد بدن را بهبود می‌بخشد.

طراحی سبک و جمع و جور تی آر ایکس به شما این اجازه را می‌دهد که آن را در هرجایی استفاده کنید. حتی می‌توانید آن را از در اتاقتان آویزان کنید.

تی آر ایکس چطور ابداع شد؟

تی آر ایکس در اصل به عنوان یک سیستم همه کاره تقویت کل بدن حتی در شرایط فوقِ سخت توسط نیروهای ویژه ارتش امریکا به وجود آمد. از آنجا که سربازان اکثر زمان خود را در کشتی یا زیردریایی می‌گذراندند، مجبور بودند با کمترین امکانات و تجهیزات تمرین کنند.

«رندی هتریک» مُبدع این کش است اما عوامل دیگری از ورزش‌های مدرن با نام تمرینات تعادلی نیز در آن دخیل هستند. در زمان کوتاهی، آن‌ها اساس تمرینی را بنیان نهادند که به طور کلی نوعی جدید و اصیل از حرکات کاربردی را ابداع کردند.

کارایی ورزش تی آر ایکس

کاهش وزن بدن و نیروی جاذبه با تناسب بدن شما طوری هماهنگ می‌شود که بدن شما به تکیه‌گاه نزدیک و دور می‌شود.
دیگر نیازی نیست به دنبال یک دمبل یا وزنه بگردید. خیلی راحت می‌توانید وضعیت پاهای خود را عوض کنید. این وسیله، هم‌چنین اجازه می‌دهد ورزش مورد نیاز خود را انجام دهید.

می‌توانید تمام بدن را ورزش دهید، انعطاف رو به فزونی، نیرو و قابلیت حرکات ناگهانی را تمرین کنید. حتی می‌توانید حرکات رو به بالا رو به پایین، اسکات و حرکات استقامتی را انجام دهید. می‌توانید صدها حرکت را فقط با همین وسیله ساده انجام دهید.

چگونه همه بدن را در عرض 30 دقیقه قوی کنیم؟

آیا می‌توان در زمان 30 دقیقه تمام عضلات بدن را تمرین داد؟ برنامه ورزشی‌ای را دنبال کنید که تمام عضلات شما را درگیر کند و از آن لذت ببرید.

تی آر ایکس بدنی قوی و مقاوم می‌سازد. در طول هر ورزش، هسته‌ی بدن شما درگیر می‌شود که اساس تمام حرکات موثر و کارای بدن است. هرکاری که انجام می‌دهید از هسته بدن شما آغاز می‌شود: به عنوان مثال وقتی خم می‌شوید یک خودکار را از روی زمین بردارید، ماشین می‌شویید یا بسکتبال بازی می‌کنید. هسته‌ی قوی بدن، ثبات و انعطاف ایجاد می‌کند.

بخش‌های اصلی هسته‌ی بدن شامل موارد زیر است:

  • ناحیه شکم
  • پشت
  • سینه و لگن

    تمرینات گروهی

    تمرینات گروهی مبتکرانه و جالب را با تی آر ایکس و تحت نظر یک مربی خوب بیازمایید. قواعد اصولی آن را خواهید آموخت.

    تمرین در خانه

    تمام مدل‌های تی آر ایکس امکان انجام در شرایط خانه را دارند. ویدئوهای مربوطه می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

انواع تی آر ایکس

باشگاه خانگی

  • متناسب برای کاربرد خانگی و انفرادی
  • فراهم کردن5 ورزش موثر برای کل بدن در خانه یا بیرون از خانه
  • می‌توانید ویدئوهای آموزشی آن را در موبایل یا تبلت خود مشاهده کنید.

باشگاه تاکتیکی

  • مناسب برای خانه، ارتش و اهداف تجاری
  • شامل برنامه جامع واحدهای مختلف ارتش
  • می‌توانید برنامه دیجیتالی آن را در مورد آموزش‌های ارتشی روی تبلت و موبایل مشاهده کنید.

وسیله حرفه‌ای تی آرایکس

  • متناسب برای مراکز فیتنس و کاربردهای تجاری
  • پایدارترین مجموعه‌های تی آر ایکس با گزینه‌های گروهی
  • ویدئوهای آموزشی و آنلاین را می‌توانید به‌دست بیاورید.

چه کسانی از این شیوه استفاده می‌کنند؟

افرادی که به تی آر ایکس و تمرینات گروهی می‌پردازند، در تمامی کشورها و در همه جای دنیا موفق هستند.

  • تی آر ایکس برنامه تمرینی اصلی بسیاری از قهرمانان حرفه‌ای در فوتبال، بسکتبال، بیسبال، هاکی، هنرهای رزمی، ورزش‌های سه گانه، گلف، تنیس، اسکی، اسنوبرد، موج سواری و مسابقات موتورسواری است.
  • مربیان بسیاری از افراد مشهور، تی آر ایکس را در برنامه ورزشی آن‌ها لحاظ می‌کنند. نتایج آن واقعا شگفت‌انگیز است.
  • مراکز رفاهی نیز این ورزش را جزو برنامه‌های خود برای شهروندان مسن‌تر دارد زیرا این ورزش به افراد مسن کمک می‌کند بدون ترس از افتادن حرکت کنند.
  • فیزیوتراپیست‌ها از این تمرینات برای بازیابی توان بیماران استفاده می‌کنند.

تی آر ایکس برای چه مواردی مفید است؟

این تمرینات هم برای مبتدیان و هم قهرمانان مفید است. این تمرینات را می‌توان تطبیق داد و میزان بار بر اساس وضعیت بدن تنظیم می‌شود.

چگونه از آن استفاده کنیم؟

چطور تی آر ایکس را به درستی نصب کنیم؟ دسته‌های این وسیله هرجایی نصب می‌شوند. چه قصد شما توان‌بخشی بعد از جراحات باشد یا تناسب اندام، حتما به این ورزش بپردازید. بدن انسان برای حرکت کردن ساخته شده است. هنگام انجام تی آر ایکس حجم عضلات به طور متناسب و ثابت افزایش می‌یابد که بدین ترتیب خطر جراحت کاهش می‌یابد و عملکرد بدن افزایش می‌یابد.

پس اگر تا کنون این ورزش مفرح را انجام نداده‌اید همین حالا شروع کنید و اگر هم در این زمینه کهنه‌کار هستید، لطفا ما و سایر کاربران گرامی را از تجربیات ارزشمند خود در قسمت نظرات بی‌بهره نگذارید.

منبع: Coretrainingtips دیدگاه‌ها 3755بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>