تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

انتخاب تونر برای پوست چرب و مستعد جوش

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
انتخاب تونر برای پوست چرب و مستعد جوش

شما در انتخاب تونر برای پوست چرب چه ملاک‌هایی برای خودتان دارید؟ بگذارید کمی به عقب برگردیم و اهمیت موضوع را از اینجا شروع کنیم. اگر شما هم پوست چرب دارید، به‌خوبی درک می‌کنید که انتخاب لوازم آرایشی و بهداشتی چقدر سخت است. اینکه محصول انتخابی‌تان باعث ترشح بیشتر چربی نشود، منافذ پوستتان را از اینی که هست بازتر نکند و از همه مهم‌تر باعث ایجاد جوش‌های بدقلق و مزاحم نشود، ترس‌ها و تهدیدهایی هستند که گاهی شما را در خرید نهایی مردد می‌کند. این ترس‌ها همگی درست و بجا هستند و باید برایشان فکر درست و حسابی کرد؛ اما ماندن در ترس و دست‌روی‌دست‌گذاشتن هم چاره کار نیست. باید از یک نقطه شروع کنید. حتماً می‌پرسید چه کنیم؟ کمی صبور باشید. برایتان می‌گوییم. قبل از هر چیز اجازه دهید اهمیت استفاده از تونر را برایتان بگوییم تا با رغبت بیشتری مطلب را ادامه دهید.

اهمیت استفاده از تونر برای پوست چرب و مستعد جوش

ضرورت استفاده از تونر

لایه برداری، پاکسازی، مرطوب کردن و آبرسانی، پایه و اساس یک روتین خوب مراقبت از پوست را تشکیل می‌دهند. پاک کردن آرایش و پاکسازی پوست یک گام اساسی است که کمک زیادی به حفظ سلامت و درخشندگی پوست شما می‌کند. این موضوع برای افرادی که پوست چرب دارند، اهمیت بیشتری دارد. این دسته افراد منافذ بازتری دارند، از سویی آرایش صورتشان با آلودگی محیط و چربی پوست ترکیب شده و به‌صورت میکروب‌های خطرناک در روزنه‌های پوستشان پنهان می‌شود. این موضوع به ایجاد جوش‌های چرکی و گاه دردآور منجر می‌شود. یکی از راه‌هایی که کمک می‌کند این آلودگی‌ها عمیقاً پاک شوند؛ ولی با این حال، بیشتر خانم‌ها از آن صرف نظر می‌کنند، استفاده از تونر است.

تونر به تعادل سطح pH پوست شما کمک می‌کند. همچنین به کوچک‌کردن منافذ، آبرسانی و محافظت در برابر عوامل محیطی می‌انجامد و با وجود این همه ویژگی خوب، باز هم یکی از محصولاتی است که در مراقبت از پوست نادیده گرفته می‌شود. البته این محصول منحصراً برای پوست چرب نیست. در واقع مهم نیست که چه نوع پوستی دارید، باید یک تونر را در برنامه مراقبت از پوست خود بگنجانید. برای استفاده از تونر هم دو راه پیش روی شماست. یکی اینکه یک تونر خانگی بسازید و دیگر اینکه سراغ محصولات آماده در بازار بروید. ما برای هر دو پیشنهادمان، برایتان راهکار و راهنمایی داریم.

روش ساختن تونر خانگی

روش ساختن تونر خانگی

گفتیم که برای داشتن تونر، می‌توانید آن را در خانه بسازید. برای این منظور هم لازم نیست کار عجیب و غریبی کنید یا به محصول خاصی دسترسی داشته باشید. کافی است کمی چای سبز و سرکه در دسترستان باشد. در واقع سه‌چهارم فنجان چای سبز دم شده را با یک‌چهارم فنجان سرکه مخلوط کرده و قدری اسانس باب میل خودتان به آن می‌افزایید. محلول نهایی را در یک ظرف اسپری‌دار ریخته و هر روز برای شستن صورت از آن استفاده کنید.

چای سبز موجود در این محلول، خاصیت ضد التهابی دارد و قرمزی و حساسیت پوست صورت را رفع می‌کند. همچنین چای سبز یک آنتی‌اکسیدان قوی است که به جوان‌سازی پوست کمک شایانی ‌می‌کند. سرکه نیز خاصیت ضدباکتریایی دارد و کمک می‌کند آلودگی‌های داخل منافذ از بین بروند. همچنین خاصیت لایه‌برداری سرکه به ازبین‌رفتن سلول‌های مرده و درنتیجه روشن‌شدن پوست، می‌انجامد. اسانس دل‌خواه هم بوی تندی و تیزی سرکه را کاهش می‌دهد. هر چند پس از استفاده از تونر، می توانید صورتتان را با آب سرد بشویید تا منافذتان نیز کوچک‌تر شود.

معرفی چند تونر برای پوست چرب و مستعد آکنه

اگر به هر دلیل به روش‌های خانگی اعتماد ندارید، وقت کافی ندارید یا حوصله‌تان نمی‌شود که خودتان دست به کار شوید، از محصولات آماده در بازار استفاده کنید. برای مثال چند تونر برای پوست چرب در فروشگاه اینترنتی اردمی موجود است که به شما کمک می‌کند بدون دغدغه، هر روز صورتتان را پاکسازی کنید.

  • تونر پاک کننده پوست چرب Dermaline

تونر پاک کننده پوست چرب درمالین به آبکشی نیاز ندارد؛ بنابراین گزینه خوبی برای سفر و مهمانی محسوب می‌شود. این تونر، بدون اینکه باعث ایجاد خشکی و کشیدگی در پوست شود، آن را از آلودگی‌های محیطی و مواد آرایشی پاک می‌کند. همچنین علاوه بر پاک‌سازی عمقی پوست، به کنترل ترشح چربی پوست هم کمک می‌کند.

با کاهش ترشح چربی، براققی پوست کاهش پیدا کرده و پوست صورت حالت طبیعی به خود می‌گیرد. این پاک کننده قوی، با زدودن سلول‌های مرده باعث روشن‌شدن پوست می‌شود. ترکیبات آبرسان و جوان‌کننده نیز کمک می‌کنند پوستتان احساس شادابی و لطافت کند. با کمک این تونر هم پوستتان از آلودگی پاک می‌شود و هم منافذش تا حدودی کوچک شده و راه برای انباشت آلودگی کمتر می‌شود. با این توضیح، کمتر دچار انواع جوش خواهد شد.

Special Price ‎163,800 تومان

Regular Price: ‎218,500 تومان

٪25
  • تونر آنتی آکنه مناسب پوست چرب و مختلط Xinova 150ml

تونر آنتی آکنه مناسب پوست چرب و مختلط Xinova، با فرمولاسیون قوی، باعث پاکسازی پوست و تنظیم ترشح چربی و رفع براقی  می‌شود. کوچک‌کردن منافذ پوست، آرامش‌بخشیدن به پوست، افزایش مقاومت پوست در برابر رادیکال‌های آزاد، تنظیم Ph پوست، پاک‌کردن آرایش و آلودگی‌ها از عمق منافذ و آبرسانی عمیق پوست از دیگر ویژگی‌های این محصول عالی است.

استفاده مداوم از این تونر آنتی آکنه پوستی سالم، شاداب، یکدست و بدون جوش را برای شما به ارمغان می‌آورد. این فرمولاسیون به دلیل وجود آلفا هیدروکسی اسید‌ها و بتا هیدروکسی اسیدها با لایه‌برداری سلول‌های مرده، تمیز کردن منافذ پوست، کاهش سبوم و چربی و آلودگی‌های اضافی پوست، منجر به کاهش جوش‌های سرسیاه و سفید می‌شود.

این محصول از عصاره‌های طبیعی تشکیل شده و به‌طور مؤثری باعث تسکین پوست و ایجاد احساس آرامش در آن می‌شود. همچنین با کمک گلیسیرین، سدیم هیالورونات و سدیم pca پوست را به‌خوبی آبرسانی می‌کند. همه این عوامل باعث می‌شود پوستی لطیف و شاداب داشته باشید.

سخن پایانی

در این نوشته با شما در باره اهمیت استفاده از تونر برای پوست چرب و مستعد آکه صحبت کردیم. گفتیم که این نوع پوست، به خاطر شرایط حساسی که دارد، بیشتر از سایر پوست ها به تونر نیاز دارد. در ادامه یک تونر دست‌ساز و چند تونر آماده در بازار و موجود در فروشگاه اینترنتی اردمی به شما معرفی کردیم. امیدواریم با این توضیحات بتوانید همیشه صورتی تمیز و زیبا و جوان داشته باشید. شما از چه تونری برای پوست خود استفاده می‌کنید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

دیدگاه‌ها 4750بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه