تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

با روش های ماندگار کردن عطر زنانه خوشبو آشنا شوید

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
با روش های ماندگار کردن عطر زنانه خوشبو آشنا شوید

برای شما نیز پیش آمده است که با دقت و وسواس زیاد بهترین عطر زنانه را خریده باشید؛ اما پس از مدت کوتاهی متوجه شده باشید که عطر ماندگاری خوبی ندارد؟ در واقع شما با تحقیق‌های کارشناسانه یا اعتماد به قول فروشنده و دوستان، عطری می‌خرید که بیشتر از هشت ساعت ماندگاری داشته باشد؛ اما در اولین روزهای استفاده، از خریدتان ناامید می‌شوید. در واقع در بسیاری مواقع ایراد از عطر نیست بلکه از روش های استفاده از عطر است. عطر نیز مانند هر وسیله‌ی دیگر دستورالعمل خاصی دارد که رعایت آن به افزایش ماندگاری‌اش منجر می‌شود. ما در این مقاله در کنار شما هستیم تا با روش های ماندگار کردن عطر زنانه آشنا شوید.

عطر را به قسمت های نبض دار و گرم بدن بزنید

اسپری عطر روی مناطق نبض دار

حتماً برای شما هم پیش آمده که با هزارویک وسواس، بهترین عطر زنانه را خریده باشید، اما متوجه شده‌اید که این عطر آن‌چنان که توقع داشتید، رایحه نافذ و جذابی ندارد. دلیل این امر را باید در محلی که به آن عطر زده‌اید جستجو نمایید. یکی از روش های ماندگار کردن عطر زنانه این است که آن را به قسمت‌های نبض دار بدن مانند مچ‌‌ دست، داخل آرنج و زانو، پشت‌گوش و گردن بمالید.

عطر را روی پوست نمالید

علاقه‌مندان به عطرهای خوشبو بر این باور هستند که مالیدن عطر روی پوست، بو و دوام آن را افزایش می‌دهد، اما چنین باوری نادرست است و سریع‌تر بوی عطر از بین می‌رود. در نتیجه به جای مالیدن عطر، آن را روی قسمت‌هایی از پوست که اشاره کردیم، اسپری نمایید و بگذارید در معرض جریان هوا خشک شود. با این روش، نت های آغازین، میانی و پایانی عطر در حالت طبیعی فعال می‌شوند و نه‌تنها عطر بوی بهتری پیدا می‌کند، بلکه ماندگاری رایحه عطر نیز به میزان چشمگیری افزایش خواهد داشت.

عطر را با فاصله مشخصی اسپری کنید

اسپری عطر از فاصله مشخص یکی از روش های ماندگار کردن عطر زنانه

در ادامه‌ی توضیح روش های ماندگار کردن عطر زنانه باید گفت اسپری کردن عطر قوانین خاص خودش را دارد. کارشناسان دنیای عطرسازی پیشنهاد می‌کنند عطر باید از فاصله ۱۵ سانتی متری روی پوست اسپری شود. در این شرایط تمام عطری که اسپری شده، به پوست منتقل می‌شود و چیزی از عطر در حین اسپری کردن، هدر می‌رود.

پس از حمام عطر بزنید

به آن دسته از افرادی که اهمیت بسیاری برای بوی خوش عطر قائل هستند و همیشه بهترین عطر زنانه موجود در بازار را خریداری می‌کنند. به‌عنوان یکی دیگر از روش های ماندگار کردن عطر زنانه پیشنهاد می‌کنیم پس از حمام عطر بزنند. آب گرم و بخار حمام، منافذ پوست را باز می‌کند و عطر بیشتر جذب پوست می‌شود. در نتیجه این عطر رایحه ای ماندگارتر پیدا خواهد کرد. این کار فایده دیگری نیز دارد و آن اینکه عطر روی بدن مرطوب ماندگاری بیشتری دارد.

عطر نباید مستقیماً روی مو اسپری شود

اسپری کردن عطر روی مو

اسپری کردن عطر روی مو یکی دیگر از روش های ماندگار کردن عطر زنانه است. البته توجه داشته باشید که از فاصله‌ای نزدیک نباید این کار انجام شود؛ چراکه الکل موجود در عطر، خشکی پوست سر را به دنبال دارد. در نتیجه عطر را در هوا اسپری کنید و از میان ابری که با اسپری عطر تشکیل شده، عبور نمایید.

شیشه عطر را در جایی خنک و دور از نور آفتاب قرار دهید

بدون شک اگر بهترین عطر زنانه را خریده باشید، این عطر در شیشه و بسته‌بندی زیبا و جذابی در اختیار شما قرار گرفته است. در نتیجه به احتمال زیاد جذابیت شیشه عطر باعث می‌شود آن را در جایی در معرض دید قرار دهید؛ اما اگر به فکر ماندگاری و دوام عطر هستید، پیشنهاد می‌کنیم شیشه عطر را در جایی خنک و دور از نور آفتاب نگهداری کنید.

عطر روی پوست چرب ماندگاری بیشتری دارد

چرب کردن پوست یکی از روش های ماندگار کردن عطر زنانه است.

تجربه ثابت کرده است پوست چرب نسبت به پوست خشک، بیشتر رایحه عطر را حفظ می‌کند. در نتیجه برای ماندگاری و دلنشین‌تر شدن عطر، در قسمت‌هایی که عطر می‌زنید روغن بدن یا کرم استفاده کنید و با چرب‌کردن این قسمت‌ها، رایحه خوش عطر را افزایش دهید.

عطر را در شیشه تیره و ضد نور نگهداری کنید

یکی دیگر از روش های ماندگار کردن عطر زنانه این است که آن را دور از نور قرار دهید. برای شما از دور نگهداشتن عطر از معرض نور آفتاب گفتیم، به همین دلیل اگر بهترین عطر زنانه را خریده باشید، به احتمال زیاد این عطر در شیشه و بسته‌بندی تیره و ضد نور قرار گرفته است؛ اما اگر به هر دلیل این عطر در شیشه‌ای ضد نور قرار نداشت، شیشه عطر را عوض کنید تا نبود نور، ماندگاری بیشتر عطر را به دنبال داشته باشد.

در طول روز عطر بزنید

استفاده از عطر روغنی

حتی اگر بهترین عطر زنانه را خریداری کرده باشید و روش های ماندگار کردن عطر زنانه را هم مو‌به‌مو انجام دهید، باز هم در محیط بیرون از منزل و مدت‌زمان طولانی، بوی خوش عطر کاهش پیدا می‌کند. در نتیجه اگر شاغل هستید یا به هر دلیلی بیرون از منزل بهع سر می‌برید و حمل شیشه عطر برای شما کار راحتی نیست، از عطر روغنی استفاده کنید. عطر روغنی نمونه کوچک‌تری از عطر شماست که به دلیل داشتن روغن عطر بیشتر و الکل کمتر، دوام بیشتری هم دارد. روش دیگر اینکه مقداری پنبه را به عطر محبوبتان آغشته کنید. این پنبه را داخل پلاستیک زیپ‌دار خالی از هوا قرار دهید تا هر زمان که احساس کردید بوی خوش عطر در حال از بین رفتن است، آن را به مچ دست‌‌ و گردن بمالید.

پیشنهاد ویژه

امیدواریم با توضیحاتی که از روش های ماندگار کردن عطر زنانه مطرح کردیم، از بوی خوش و ماندگار عطرهایتان لذت ببرید. همچنین اگر به فکر خرید بهترین عطر زنانه افتاده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن بزنید. برای دریافت «راهنمای انتخاب و خرید بهترین عطر زنانه و مردانه رمانتیک خوشبو»  می‌توانید به مقالات دیگر بلاگ مراجعه کنید. اگر شما هم اطلاعات جالب و سودمندی برای افزایش و ماندگاری رایحه عطر می‌دانید، خواهشمندیم در قسمت نظرات با ما و دیگر خوانند‌‌ه‌ها در میان بگذارید.

منبع: Cabalhn دیدگاه‌ها 6299بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه