تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

راهنمایی برای انتخاب انواع کرم پودر

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
راهنمایی برای انتخاب انواع کرم پودر

انتخاب‌کردن همیشه سخت است؛ خصوصاً برای محصولات آرایشی. فرض کنید قصد خرید کرم پودر دارید با جست‌وجو در اینترنت انواع برند برای شما بالا می‌آید. زمانی هم که به فروشگاه می‌روید با طبقات بزرگی از کرم پودر مواجه می‌شوید. انتخاب یک گزینه از میان این همه گزینه مانند این است که بخواهید در المپیک مدال بگیرید. روی هر کدام از محصولات را که بخوانید با مزایایی مواجه می‌شود که خواستار آن هستید؛ اگر نظر ما را بخواهید ما می‌گوییم قبل از انتخاب کرم پودر، با انواع کرم پودر آشنا شوید. زمانی که درباره نوع کرم و نوع پوست خود اطلاعاتی داشته باشید، به‌راحتی محصولات را انتخاب می‌کنید. دوست دارید درباره کرم پودر و انواع آن بدانید؟ همراه ما باشید.

کرم پودرهای کرمی

کرم پودرهای کرمی

بافت این کرم پودر مانند دیگر کرم‌هاست؛ یعنی نسبتاً غلیظ هستند و روی پوست بافت ضخیمی ایجاد می‌کنند. بافت این کرم ضخیم هست؛ اما باعث سنگینی روی پوست نمی‌شود. پوشش این نوع کرم بالاست و رطوبت بیشتری به پوست می‌رساند. این کرم‌ها را به‌عنوان کانسیلر هم استفاده می‌کنند. استیکی، تیوپی و فشرده از انواع کرم پودر کرمی هستند. فرمول این کرم شباهت بسیاری با موس صورت دارد؛ اما با موس متفاوت است.

کرم پودر کرمی برای پوست‌های خشک

پوست‌های خشک بیشترین بهره را از این کرم می‌برند. چرا؟ درصد چربی این کرم نسبت به دیگر کرم پودرها بیشتر است. این کرم رطوبت را برای مدت بیشتری حفظ می‌کند. به‌علت داشتن روغن روی پوست‌های خشک پوسته‌پوسته نمی‌شود.

کرم پودر کرمی برای پوست‌های مختلط یا پوست‌های معمولی

این دو نوع پوست هم می‌توانند از این کرم پودر استفاده کنند. فرمول این کرم انعطاف‌پذیر است و خودش را با نوع پوست شما انطباق می‌دهد.

کرم پودر کرمی برای پوست‌های چرب

اگر پوست چرب دارید، اصلاً سراغ این کرم پودر نروید. این کرم می‌تواند چربی پوست شما را بیشتر کند و باعث جوش‌ و التهاب پوستتان شود. عیب دیگر این کرم برای پوست‌های چرب این است که پوست شما را مانند لامپ درخشان می‌کند و شما از دور برق می‌زنید؛ اگر به استفاده از این کرم پودر اصرار دارید، بهتر است نوع چوبی آن را انتخاب کنید. این کرم به سرعت خشک می‌شود و بافتی مات دارد.

کرم پودرهای استیکی

کرم پودر ماتیکی فلورمار یکی از انواع کرم پودر مناسب پوست است

این کرم پودرها جامد و ماتیکی هستند و برای استفاده باید آن را روی صورتتان بکشید. برای یکدست‌شدن کرم می‌توانید از اسفنج یا براش استفاده کنید. این کرم‌ها بافتی نرم و مات دارند. دانه‌های رنگی این کرم پودر زیاد است و پوششی بسیار زیاد دارد. افرادی که کرم پودرهای مایع را دوست ندارند سراغ کرم پودرهای استیکی می‌روند. زنان پرمشغله بیشتر این کرم را انتخاب می‌کنند؛ چراکه به‌راحتی در کیفشان جا می‌شود. برخلاف کرم پودرهای مایع، لازم نیست برای پخش‌کردن کرم روی پوست زمان زیادی بگذارید. با چند حرکت ساده کرم روی پوستتان پخش می‌شود.

در مقاله زیر بررسی می‌کنیم که چرا کرم پودر استیکی یکی از علاقه‌مندی‌های زنان شاغل است.

کرم پودر استیکی برای پوست‌های خشک

گزینه‌های بهتری نسبت به استیکی وجود دارد. این کرم پودر کار شما را راه می‌اندازد؛ اما با پای لنگان. بافت این کرم برای پوست‌های خشک مناسب نیست. روغن این کرم کم است و بعد از مدتی کرم روی پوستتان می‌ماسد. با استفاده از مرطوب‌کننده قبل از کرم پودر می‌توانید کمی از خشکی آن را کم کنید.

کرم پودر استیکی برای پوست‌های معمولی یا مختلط

کرم روی این پوست‌ها اثر ماندگاری دارد. بستگی دارد چربی پوستتان چقدر باشد؛ اما در کل مناسب است.

کرم پودر استیکی برای پوست‌های چرب

برای پوست چرب این کرم پودر بهترین گزینه است. پوستتان را مات می‌کند و از بروز چربی اضافه پوست جلوگیری می‌کند؛ اگر پوست چرب دارید، در انتخاب این کرم پودر تردید نکنید.

کرم پودرهای مایع

کرم پودرهای مایع

این‌ گزینه از انواع کرم پودرها تقریباً برای انواع پوست مناسب هستند. بافت این کرم‌ها سبک است و به‌راحتی روی پوست می‌نشیند. بافت آن با دیگر لوازم آرایش ترکیب خوبی شکل می‌دهد. فرمول‌های کرم پودر مایع متنوع است. فرمول مبتنی بر آب، روغنی و بدون روغن را شامل می‌شود.

کرم پودر مایع برای پوست‌های خشک

اگر پوستتان خشک است،  بهتر است کرم پودرهای روغنی را انتخاب کنید. برای پوست خشکی که دارید، فرمول مبتنی بر روغن مناسب است. این فرمول رطوبت اضافی‌ پوست شما را فراهم می‌کند. رطوبت اضافه به ترکیب محصول با پوست شما کمک می‌کند.

کرم پودر مایع برای پوست‌های معمولی یا مختلط

کرم‌های مایع مبتنی بر آب را انتخاب کنید. این کرم‌ها پوششی عالی و بافتی نرم به وجود می‌آورد که به این نوع پوست احساس خوبی تزریق می‌کند.

کرم پودر مایع برای پوست‌های چرب

کرم‌های مایع مبتنی بر آب یا کرم‌های مایع بدون چربی را انتخاب کنید. کرم‌های مبتنی بر آب بافتی سبک دارند. این کرم‌ها دارای سیلیکون هستند که بافتی صاف و بدون چربی ایجاد می‌کنند.

کرم‌ پودرهای پودری

کرم‌ پودرهای پودری

پودر این کرم‌ها دو نوع است. پودرهای فشرده و پودرهای شل. این نوع کرم پودر بیشتر برای تنظیم و فیکس‌کردن آرایش استفاده می‌شود. بافت شفاف و خشک این کرم نقش پودر فیکس را ایفا می‌کند. در فرمول این کرم اثری از رطوبت پیدا نمی‌کنید. برای روزهایی که نمی خواهید آرایش کنید و فقط می خواهید پوستتان شفاف و مات شود، این کرم را انتخاب کنید.

کرم‌ پودرهای پودری برای پوست‌های خشک

اگر پوستتان خشک است، سمت این کرم نروید. این کرم روی پوست خشک شما خشک می‌شود؛ بهتر است سراغ دیگر انواع کرم پودرها بروید.

 کرم‌ پودرهای پودری برای پوست های معمولی یا مختلط

اگر زمانتان برای میکاپ کم است، از کرم پودرهای پودری استفاده کنید. هر کجا، حتی در ماشین یا در مسیر می‌توانید آرایشتان را با این کرم تنظیم کنید.

کرم‌ پودرهای پودری برای پوست های چرب

دومین انتخاب شما باید کرم پودر پودری باشد. این کرم رطوبت باقی مانده را از روی پوست جذب می‌کند؛ پس ظاهر شما بدون درخشش و مات می‌شود.

سخن پایانی

​در این نوشته شما را با روش‌های انتخاب انواع کرم پودر آشنا کردیم. اکنون بهتر می‌دانید که کدام نوع کرم پورد برای پوست شما مناسب‌تر است. در همین راستا نیز فروشگاه اینترنتی اردمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این فروشگاه می‌توانید انواع بهترین کرم پودرها را از برندهای مختلف و  با قیمت‌های متفاوت با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت به بهترین انتخاب برسید. در پایان نیز اگر نظر یا تجربه‌ای دارید، با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها 5047بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه