تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

تأثیر استفاده از بهترین پنکیک در زیبایی آرایش صورت

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
تأثیر استفاده از بهترین پنکیک در زیبایی آرایش صورت

حتماً شما هم شنیده‌اید که آرایشگران حرفه‌ای اصرار ویژه‌ای به خرید بهترین مارک پنکیک دارند. مسلماً این اصرار بی‌حکمت نیست. اگر نگاهی به انواع مختلف پنکیک فشرده، غیر فشرده، شفاف و تثبیت کننده داشته باشید به اهمیت کاربردهای مختلف پنکیک در دنیای آرایش پی خواهید برد. تنوع پنکیک های مختلف، از اهمیت آشنایی با بهترین روش پنکیک زدن حکایت دارد و برای آرایشی زیبا در کنار خرید بهترین مارک پنکیک، باید با ترفند‌های پنکیک زدن نیز آشنا باشید. به همین دلیل در ادامه قصد داریم با تأثیر استفاده از بهترین پنکیک در زیبایی آرایش صورت آشنا شویم و در ادامه به بیان بهترین روش استفاده از آن بپردازیم.

چرا آرایشگران حرفه‌ای به خرید بهترین پنکیک اصرار دارند

چرا آرایشگران حرفه‌ای اصرار به خرید بهترین پنکیک دارند

چربی پوست صورت دشمن شماره‌یک آرایش شناخته می‌شود و به همین دلیل نیز آرایشگران حرفه‌ای بر این باور هستند که پنکیک های معمولی چربی صورت را کاملاً پوشش نمی‌دهند و برای جذابیت آرایش و ماندگاری آن، باید حتماً بهترین مارک پنکیک را خریداری نمایید. به این ترتیب می‌توان گفت تثیبت آرایش، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پنکیک است. تولبدکنندگان لوازم آرایش و زیبایی، پنکیک های مخصوصی برای ماندگاری آرایش روانه‌ی بازار کرده‌اند.

پنکیکی را می‌توان بهترین مارک پنکیک دانست که پوششی مناسب روی زیرسازی مایع یا کرمی و کرم های BB یا CC ایجاد کند و با کشیدن لایه‌ای روی این ترکیبات، جلوی ایجاد هرگونه چین و‌ چروک پوست را بگیرد. این روش ماندگاری آرایش را تضمین می‌کند. جالب است بدانید از پنکیک به‌عنوان پایه‌ای برای سایه چشم کرمی و رژ لب نیز می‌توانید کمک بگیرید و رنگ رژ گونه را با لایه‌ای از پنکیک، متعادل‌تر کنید.

چه تفاوتی میان پنکیک شفاف و رنگی وجود دارد

چه تفاوتی میان پنکیک شفاف و رنگی وجود دارد

انصافاً باید اعتراف کرد تنوع پنکیک های موجود در بازار، خرید بهترین مارک پنکیک را دشوار کرده است. از آنجایی که پنکیک های شفاف و رنگی، طرف‌داران بیشتری دارند و کارایی این پنکیک‌ها نیز در آرایش بیشتر است، در ادامه نگاهی به تفاوت‌های پنکیک شفاف و رنگی خواهیم داشت.

پنکیک های رنگی تراکم رنگ‌دانه‌‌های بیشتری دارند و لایه‌ای ضخیم‌تر نسبت‌به پنکیک شفاف ایجاد می‌کنند. در نتیجه اگر به فکر پوشش زخم و جوش های پوست با خرید بهترین مارک پنکیک هستید، بدون شک پنکیک های رنگی گزینه بهتری برای شما به حساب می‌آیند. اما این سکه روی دیگری نیز دارد. اگر به دنبال خرید بهترین مارک پنکیک برای ثبات آرایش و جلوگیری از براق‌شدن بیش از‌ حد آن هستید، در خرید پنکیک های شفاف شک نکنید. به خاطر داشته باشید که پنکیک های شفاف، رنگی به پوست اضافه نمی‌کنند و اگر ترکیبات این پنکیک ها را به‌خوبی روی صورت نمالید، چهره شما حالتی رنگ‌پریده پیدا می‌کند.

بهترین روش پنکیک زدن چیست

بهترین روش پنکیک زدن چیست

حتی اگر بهترین مارک پنکیک موجود در بازار را خریداری کنید؛ اما روش درست استفاده از این پنکیک را ندانید، آرایش شما جذابیت لازم را نخواهد داشت. خوشبختانه پنکیک زدن کار چندان دشواری نیست و آن را روی زیرسازی یا روی پوست بدون آرایش می‌توانید استفاده کنید. اما اگر انتظار پوشش کافی را از پنکیک‌ دارید، یا اینکه می‌خواهید عارضه‌های صورت را مخفی کنید، بهتر است پنکیک را روی زیرسازی بمالید یا با پنکیک های پودری، عارضه‌های صورت را پوشش دهید. برای مالیدن پنکیک پیشنهاد می‌‌کنیم از برس‌ کوباکی (Kubaki)، استفاده کنید.

برای انجام این کار ابتدا برس را به پنکیک آغشته کنید و به لبه ظرف آن بزنید تا مواد اضافی از روی برس پاک شود. سپس پنکیک‌ زدن را از مرکز صورت شروع نمایید و به حالت دورانی به سمت بیرون بمالید. در این مرحله دقتی که برای خرید بهترین مارک پنکیک داشته‌اید، ارزش خود را نشان می‌دهد؛ چراکه پنکیک های باکیفیت، راحت‌تر روی صورت مخلوط می‌شود و پوششی نرم و ابریشمی برای پوست ایجاد می‌کنند.

به افرادی که پوست چربی دارند پیشنهاد می‌کنیم یک لایه اضافه از پنکیک روی قسمت‌های چرب پوست خود بمالند. افرادی که پوست خشک دارند بهتر است لایه‌ای نازک پنکیک بزنند و اضافی پنکیک را حتماً از روی پوست پاک کنند.

سخن پایانی

امیدواریم با توضیحاتی که مطرح شد کاملاً با تأثیر استفاده از بهترین پنکیک در زیبایی آرایش صورت آشنا شده باشید، در نتیجه اگر با این توضیحات به فکر خرید پنکیک افتاده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان پنکیک های مختلفی که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین مارک پنکیک را خریداری نمایید. در پایان اگر شما هم تجربه‌های مفیدی در استفاده و خرید پنکیک دارید، خواهشمندیم این تجربه‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر خوانند‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Fashionpotluck دیدگاه‌ها 6464بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه