تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! در آخرین جشنوارهٔ سال سفارشات بازهٔ ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین، از ۵ فروردین ارسال خواهند شد

بهترین کرم دور چشم و بهترین سن استفاده از آن چه زمانی است؟

زمان تقریبی مطالعه: ۷ دقیقه
بهترین کرم دور چشم و بهترین سن استفاده از آن چه زمانی است؟

بهترین کرم دور چشم را چگونه انتخاب کنیم؟ کرم دور چشم را از چه زمانی شروع به استفاده کنیم؟ کرم دور چشم باید قبل از شروع چین خوردن و ترک خوردن باید شروع به استفاده شود. متاسفانه این نکته را اکثر افراد نمیدانند و زمانی پی به این نکته میبرند که چین و چروک ها شکل گرفته است. در دوران جوانی همیشه پوست صورت با طراوت است و باید از همان زمان بهترین کرم دور چشم را انتخاب کنید و مصرف نمایید.

میزان فعالیت چشم در طول روز

چشم ها در طول روز از چیزی که فکرش را بکنید فعالیت بیشتری دارندتاکنون به این فکر کرده‌اید که در طول روز چقدر چشم های شما فعالیت دارند؟ یا اینکه روزی چند بار پلک می‌زنیم؟ جالب است بدانید در هر روز نزدیک به ۱۰ هزار بار پلک می‌زنیم و هر بار که اخم می‌کنیم، می‌خندیم یا زیرچشمی به چیزی نگاه می‌کنیم عضله ها و پوست دور چشم را به فعالیت وا می‌داریم. به این قضیه مالیدن چشم ها با دست و آرایش‌ کردن و پاک کردن آن را هم اضافه کنید. برای درک بیشتر فعالیت ماهیچه‌ها و پوست دور چشم کافی است مقدار تعاملی که پوست دور چشم دارد را با پوست پیشانی مقایسه کنید تا متوجه شوید که پوست این ناحیه در هر روز تا چه اندازه فعالیت دارد.

همه می‌دانیم جلوی بیشتر این فعالیت‌ها را نمی‌توان گرفت؛ اما به این نکته نیز باید اعتراف کرد که تمام این فعالیت‌ها در درازمدت چین و چروک‌ دور چشم را به دنبال دارند. با این حساب می‌توان گفت با تشخیص بهترین سن استفاده از کرم دور چشم و استفاده منظم از آن می‌توان تا حد قابل قبولی روال پیری دور چشم را به تأخیر انداخت.

سن مناسب برای استفاده از بهترین کرم دور چشم

بهترین سن برای استفاده از کرم دور چشماگر می‌خواهید از بهترین سن استفاده از کرم دور چشم اطلاع پیدا کنید باید بگوییم هر چه زودتر بهتر. قانون نانوشته‌ای در این زمینه وجود دارد که براساس آن هرچقدر سریع‌تر به فکر خرید کرم دور چشم بیفتیم، به همان اندازه زودتر جلوی پیری پوست حساس این ناحیه را خواهیم گرفت. به همین دلیل بسیاری از افراد با مشاهده اولین چین و چروک ها در گوشه‌های چشم به فکر خرید بهترین کرم دور چشم مناسب سن خود می‌افتند. اگر می‌خواهید علاج واقعه را قبل از وقوع کرده باشید، استفاده از کرم دور چشم را از ۲۰ سالگی به بعد پیشنهاد می‌کنیم. افرادی که پوست دور چشم بسیار خشکی دارند یا تیرگی و پف را در این ناحیه مشاهده می‌کنند نیز در هر سن‌و‌سالی باید با خرید کرم دور چشم و استفاده از آن به فکر درمان و بهبود این عارضه‌ ها باشند.

تفاوت کرم دور چشم با مرطوب کننده

آیا در کنار استفاده از کرم مرطوب‌ کننده خرید کرم دور چشم ضرورت داردهمان‌طور که گفتیم بهترین سن استفاده از کرم دور چشم حدود ۲۰ سالگی است. اما در این بین دو گروه از افراد وجود دارند. گروه اول افرادی هستند که عقیده دارند حتماً باید بهترین کرم دور چشم را خریداری کنند، گروه دیگری از افراد نیز هستند که در استفاده از این کرم ها شک دارند و بر این باور هستند که کرم آبرسان معمولی می‌تواند جایگزین کرم دور چشم باشد. این باور هیچ اشکالی ندارد؛ اما فراموش نکنید که کرم دور چشم دارای ترکیبات خاصی برای درمان پیری و عارضه های پوست حساس دور چشم هستند. برای روشن‌تر شدن این موضوع در ادامه به تفاوت‌‌ها و حساسیت میان پوست دور چشم و دیگر قسمت‌های بدن اشاره می‌کنیم.

  • نازک تر بودن پوست دور چشم

پوست دور چشم ۱۰ بار از صورت نازک تر است

پوست دور چشم ۱۰ بار از پوست صورت نازک تر است. نازک‌تر بودن پوست دور چشم، خشکی سریع و چین و چروک زودرس این ناحیه را به‌ دنبال دارد؛ از طرف دیگر آب و هوای آلوده و پرتوهای UV خورشید، پوست نازک دور چشم را در معرض آسیب قرار می‌دهند. با این حساب باید درباره سن استفاده از کرم دور چشم دقت بیشتری به خرج داد و از جوانی نسبت به استفاده از آن مداومت داشت.

  • میزان چربی پوست دور چشم

پوست برای قسمت دور چشم به میزان کافی چربی تولید نمی‌کندغده‌‌های چربی پوست نقش عامل طبیعی برای جلوگیری از پیری پوست را بازی می‌کنند؛ اما این غده‌ها در قسمت دور چشم ترشح چربی کمتری دارند و به همین دلیل نیز کرم‌ آبرسان معمولی برای رطوبت این قسمت پیشنهاد نمی‌شود و باید حتماً بهترین کرم دور چشم را خریداری کنید. البته توجه به بهترین سن استفاده از کرم دور چشم به گرفتن بهترین نتیجه منجر می‌شود.

  • ساختار ضعیف تر پوست دور چشم

آسیب پذیر بودن پوست دور چشم این ناحیه را زودتر پیر می‌کندبا افزایش سن، ساختار پوست ضعیف‌تر می‌شود و حالت کشسان آن کاهش پیدا می‌کند. از طرف دیگر فرایند تولید کلاژن نیز کمتر می‌شود؛ در نتیجه چین و چروک ها راه خود را به پوست پیدا می‌کنند. در کنار این موارد افزایش سن، استعمال دخانیات، هورمون‌ها، شرایط جوی و آب‌وهوایی، آلودگی‌، رژیم غذایی نامناسب و آفتاب نیز پیری پوست را سرعت می‌بخشند و متأسفانه تمامی این نشانه‌ها معمولاً ابتدا در پوست دور چشم مشاهده می‌شوند.

کاری که کرم دور چشم انجام می دهد

کرم دور چشم دقیقاً چه کاری انجام می‌دهندبی‌دلیل نیست که برای خرید بهترین کرم دور چشم به جای کرم آبرسان معمولی تأکید می‌کنیم؛ این کرم ها ترکیبات مخصوص ضدپیری برای پوست حساس دور چشم دارند و از آنجایی که احتمال تماس این کرم‌ها با چشم وجود دارد،‌ به گونه‌‌ای ساخته شده‌اند که بدون ایجاد التهاب های چشمی، آبرسانی پوست دور چشم را تمام‌و‌کمال انجام دهند. برای دانستن بهترین سن استفاده از کرم دور چشم هم باید بگوییم که هر چه زودتر بهتر.

با بهترین کرم دور چشم آشنا شوید

۱. ژل دور چشم دپی وایت ACM

ژل دور چشم دپی وایت ACMژل دور چشم دپی وایت محصول برند معتبر ACM، یکی از پرفروش‌ترین محصولات مراقبتی است. این ژل دارای آنتی اکسیدان قوی بوده و با افزایش گردش خود در این ناحیه باعث از بین رفتن حداکثری پف و تیرگی دور چشم می‌شود. بهترین سن استفاده از کرم دور چشم هم از اویل جوانی و هم‌زمان با آغاز دهه‌ی سوم زندگی یعنی ۲۰ سالگی است.

  • مشخصات:

نوع دور چشم: ژل
نوع درمان دور چشم:‌ ضد تیرگی و ضد پف
حجم: ۱۵ Ml
نوع پوست: انواع پوست
منع مصرف: موردی تاکنون گزارش نشده است.
کشور صاحب برند: فرانسه

  • روش مصرف:

صبح و شب به مقدار لازم با حرکات ضربه‌ای آهسته به پوست دور چشم مالیده شود.

۲. ژل ضد چروک و ضد پف و تیرگی DERMOLAB

ژل ضد چروک و ضد پف و تیرگی DERMOLAB

ژل درو چشم درمولب دارای ساختاری سبک، لطیف و با جذب سریع است. فرمولاسیون این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده است که خاصیت ضد چروکی داشته و در کاهش پف و تیرگی دور چشم بسیار توانمند است.

  • مشخصات:

نوع دور چشم: ژل
نوع درمان دور چشم:‌ ضد تیرگی، ضد پف و ضد چروک
حجم: ۱۵ Ml
نوع پوست: انواع پوست
منع مصرف: موردی تاکنون گزارش نشده است.
کشور صاحب برند: ایتالیا

  • روش مصرف:

این محصول دو بار در طول روز با انگشت حلقه به آرامی روی پوست دور چشم بمالید.

۳. ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم سی پرایم 4 در 1 Prime

ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم سی پرایم 4 در 1 Prime

این محصول دارای ویتامین c بوده باعث روشن شدن و سفت شدن پوست دور چشم می‌شود. با این حساب برای رفع پق و تیرگی دور چشم بسیار مؤثر و کاربردی خواهد بود. بهترین سن استفاده از کرم دور چشم هم از اویل جوانی و هم‌زمان با آغاز دهه‌ی سوم زندگی یعنی ۲۰ سالگی است.

  • مشخصات:

نوع دور چشم: کرم ژل
نوع درمان دور چشم:‌ سفت‌ کننده و ضد چروک
حجم: ۲۰ Ml
نوع پوست: حساس، خشک، مختلط، نرمال و چرب
منع مصرف: موردی تاکنون گزارش نشده است.
کشور صاحب برند: ایران

  • روش مصرف:

برای استفاده از کرم کافی است که اپلیکاتور را روی در حالت On بگذارید و سپس رول را به آرامی روی پوست دور چشم بچرخانید. بعد از آن به کمک انگشت به آرامی به آن نواحی ضربه بزنید تا کرم جذب شود. در پایان اپیلیکاتور را در حالت OFF گذاشته و درب آن را ببندید. پیشنهاد می‌کنیم در روز دو بار و قبل از آرایش از این محصول استفاده کنید.

۴. ژل کرم دور چشم رزا اکتیو Rosalia

ژل کرم دور چشم رزا اکتیو Rosalia

ژل کرم دور چشم رزا اکتیو Rosalia، یک محصول مراقبت از چشم بسیار پرطرف‌دار است. این محصول با فرمولاسیون خود عارضه های رایجی مانند تیرگی، پف، افتادگی و چروک دور چشم بهبود داده و تاحد بسیاری درمان می‌کند. از طرف دیگر به علت دارا بودن خاصیت مرطوب کنندگی و محافظت کنندگی از پوست در مقابل بروز مجدد این عارضه ها و یا تشدید آن‌ها مؤثر است. ضمناً این محصول را می‌توانید بار پوست دور لب هم استفاده کنید.

  • مشخصات:

نوع دور چشم: کرم ژل
نوع درمان دور چشم:‌ ضد تیرگی، ضد پف و ضد چروک
حجم: ۲۰ Ml
نوع پوست: حساس، خشک، مختلط، نرمال و چرب
منع مصرف: موردی تاکنون گزارش نشده است.
کشور صاحب برند: فرانسه

  • روش مصرف:

این محصول مراقبتی را می‌توانید دو بار در روز استفاده کنید. هنگام استفاده مقدار مناسبی از کرم را رروی پوست دور لب یا پوست دور چشم بزنید و به آرامی با انگشت حلقه ضربه بزنید تا جذب پوست شود. بهترین سن استفاده از کرم دور چشم هم از اویل جوانی و هم‌زمان با آغاز دهه‌ی سوم زندگی یعنی ۲۰ سالگی است.

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم بهترین سن استفاده از کرم دور چشم اوایل جوانی یعنی حدودا ۲۰ سالگی است. زمانی که به دنبال خرید بهترین کرم دور چشم می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم کرمی با آنتی اکسیدان های قوی و کارآمد خریداری کنید تا پوست دور چشم را در برابر پرتوهای مضر خورشید و شرایط محیطی حفظ کند. این کرم باید دارای ویتامین A و رتینول باشد تا در کنار مراقبت از پوست، بافت آن را جوان و شاداب کند. برای خرید چنین کرمی بهتر است سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید و از میان برند‌های معتبر، بهترین کرم دور چشم را خریداری نمایید. بعد از خرید این محصول خواندن مقاله‌ی «بهترین روش استفاده از کرم دور چشم»، برای شما بسیار کاربردی است.
منبع: Bigelowblog ۱ دیدگاه 8437بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. مقالهٔ خیلی خوبی بود!

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه