تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

با بهترین عطرهای زنانه دیزاینری به طور کامل آشنا شوید

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
با بهترین عطرهای زنانه دیزاینری به طور کامل آشنا شوید

استفاده از بهترین عطر زنانه مکمل خوبی برای آراستگی ظاهری هر خانمی بوده و از اهمیت بسیاری برخوردار است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید عطر و ادکلن با انواع عطر آشنا شوید. عطر ها براساس غلظت، کیفیت، برند سازنده و … رده‌بندی متفاوتی دارند. ما در این مقاله قصد داریم به تعریف یکی از دسته‌های عطر به نام عطرهای دیزاینری بپردازیم و سپس بهترین عطرهای زنانه دیزاینری را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

تعریف عطر دیزاینری

تعریف عطرهای زنانه دیزاینریبرخی از کمپانی‌ها و برندهای معتبر، به‌واسطه‌ی بودجه کلانی که دارند معمولاً حیطه تولیداتشان نیز بسیار وسیع بوده و گروه محصولات مختلفی را شامل می‌شود. عطرسازی نیز عرصه‌ای است که برندهای نام‌آشنای بسیاری وارد آن شده و با سایر تولیدکنندگان به رقابت می‌پردازند. روال کار این کمپانی‌ها بدین صورت است که ابتدا از راه‌های مختلف، نیاز و سلیقه‌ی مخاطب را بررسی کرده، پس از ارزیابی نتایج، با به‌کارگیری طراحان مجرب اقدام به تولید عطر می‌کنند. به این دسته از عطرها، عطر های دیزاینری می‌گویند. دیور، ورساچه، ژیوانشی، D&G و … از جمله‌ی این برندها هستند.

شما می‌توانید سراغ بهترین عطر زنانه و مردانه را از این کمپانی‌ها بگیرید؛ چراکه عطرهای دیزاینری در کنار کیفیت قابل‌قبولشان، بسیار خوش قیمت هستند. این دسته از عطرها نسبت به عطرهای نیش، پرطرفدارتر و عامه‌پسندتر هستند. در ادامه به معرفی بهترین عطرهای زنانه دیزاینری می‌پردازیم.

۱. ادو تویلت هیپنوتیک پویزن Dior

ادو تویلت هیپنوتیک پویزن Dior یکی از بهترین عطر های دیزاینری است.«ادو تویلت هیپنوتیک پویزن Dior»، در سال ۱۹۹۸ میلادی در کشور فرانسه توسط برند معتبر دیور طراحی و تولید شد. این ادو تویلت یکی جذاب‌ترین و بهترین عطرهای زنانه دیزاینری است که توانسته با رایحه گرم شیرینش در صدر انتخاب خانم‌های سخت‌پسند قرار بگیرد. هیپنوتیک پویزن پخش بوی قابل‌قبولی داشته و در سه حجم ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتر به فروش می‌رسد. آلو، زردآلو و نارگیل رایحه های آغازینش را تشکیل می‌دهند و در ادامه بوی رز، زیره سیاه، اقاقیای برزیلی، زنبق دره، مریم هندی و یاسمین فضا را معطر می‌کنند. بعد از گذشت چندی، وانیل، بادام، چوب صندل و مشک نت پایانی این ادو تویلت را می‌نوازند. با این حساب ادو تویلت هیپنوتیک پویزن دیور می‌تواند به‌عنوان بهترین عطر زنانه پیشنهاد شود.

۲. ادو تویلت برایت کریستال VERSACE

ادو تویلت برایت کریستال VERSACE«ادو تویلت برایت کریستال VERSACE» همان‌طور که از نامش پیداست، توسط برند معتبر ورساچه تولید شده است. در طراحی این عطر از رایحه های شیرین و ملایمِ میوه ای و گلی بهره گرفته شده و این ادو تویلت را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در فصول گرم سال کرده است. شروع نت های آغازین بر عهده‌ی انار، یوزو و رایحه های آبی است. چیزی نمی‌گذرد که مگنولیا، لوتوس و صدتومانی چینی جایگزین نت های آغازین می‌شوند. در پایان این کهربا، مشک و چوب هامون هستند که مشام شما را نوازش می‌کنند. حجم ۹۰ میلی لیتری این ادو تویلت در مقایسه با قیمت مناسبش، این محصول را به یکی از پرفروش ترین و بهترین عطرهای زنانه دیزاینری تبدیل کرده است. با این حساب دیگر نگران انتخاب بهترین عطر زنانه نباشید و با خیال راحت این محصول را خریداری کنید.

۳. ادو تویلت بلک اوپیوم Yves Saint Laurent

ادو تویلت بلک اوپیوم Yves Saint Laurent«ادو تویلت بلک اوپیوم Yves Saint Laurent»، یکی از بهترین عطرهای زنانه دیزاینری است . این ادو تویلت ساخت کشور فرانسه بوده و با رایحه گرم و شیرینش، روزهای سرد را برای شما دل‌انگیز خواهد کرد. نت آغازین این عطر،‌ انگور فرنگی سیاه، پرتقال مانداین، گلابی و مرکبات است. این نت ها در ادامه جای خود را به قهوه، برگ چای، یاسمین و شکوفه پرتقال می‌دهند. مشک و رایحه های چوبی نیز در پایان افتخار همراهی دارند. بعد از استشمام رایحه های طبیعی و چوبی، تمرکز بسیاری پیدا می‌کنید. حجم ۵۰ و ۹۰ میلی لیتری این محصول راه انتخاب را برای شما باز گذاشته است. برای انتخاب بهترین عطر زنانه چه چیزی بهتر و مهم‌تر از رایحه خوش و قیمت مناسب؟!

۴. ادو پرفیوم فلاور بمب Viktor and Rolf

ادو پرفیوم فلاور بمب Viktor and Rolfطراحان برند معروف ویکتور اند رالف، در سال ۲۰۰۵ میلادی «ادو پرفیوم فلاور بمب Viktor and Rolf» را تولید و روانه بازار کردند. رایحه گرم،‌ شرقی و گلی این محصول انتخاب مناسبی برای استفاده خانم‌ها در روزهای سرد است. اسمانتوس، برگ چای و ترنج نت های آغازین این عطر بوده که بعد از اولین اسپری به مشام می‌رسند. بوی خوش ارکیده، رز، یاسمین و شکوفه پرتقال، نت های میانی را می‌نوازند. در نهایت بعد از گذشت چندی این عطر با رایحه دل‌نشین مشک و نعناع هندی ماندگار می‌شود. ادو پرفیوم فلاور بمب که یکی از بهترین عطرهای زنانه دیزاینری است که در دو حجم ۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتر به فروش می‌رسد. شیشه و جعبه‌ی شکیل این عطر، در بین خانم‌های سخت‌پسند از محبوبیت خاصی برخوردار است.

۵. ادو تویلت لایت بلو زنانه Dolce & Gabbana

ادو تویلت لایت بلو زنانهD&G گزینه مناسب برای خرید عطر زنانه دیزاینری است.برند نام‌آشنای ایتالیایی Dolce And Gabbana یا همان D&G که در زمینه مد و فشن فعالیت دارد، در سال ۲۰۰۱ میلادی تصمیم به طراحی و تولید «ادو تویلت لایت بلو زنانه Dolce & Gabbana» می‌گیرد. این محصول که یکی از بهترین عطرهای زنانه دیزاینری است، رایحه میوه ای، طبیعت، شیرین و سرد دارد. سیب، سدر، لیمو و گل استکانی نت های آغازین این ادو تویلت بوده است. در ادامه از میان آن‌ها بوی گل رز، بامبو و یاسمین عبور می‌کند و به رایحه پایانی کهربا،‌ سدر و مشک ختم می‌شوند. این محصول خوش‌قیمت در دو حجم ۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتر به فروش می‌رسد. برای خانم‌هایی که طرفدار بوی سرد و شیرین هستند این ادو تویلت می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای خرید بهترین عطر زنانه باشد.

۶. ادو تویلت وری ایرسیستیبل زنانه GIVENCHY

ادو تویلت وری ایرسیستیبل زنانه GIVENCHY یکی از بهترین عطرهای زنانه دیزاینری است.«ادو تویلت وری ایرسیستیبل زنانه GIVENCHY»، محصولی ظریف و مدرن است که در سال ۲۰۰۳ میلادی، توسط برند ژیوانشی تولید و به بازار عرضه شد. اگر به دنبال خرید بهترین عطر زنانه مناسب فصل پاییز یا زمستان هستید، پیشنهاد ما به شما خرید عطر وری ایرسیستیبل ژیوانشی است. با اولین اسپری از این عطر مجموعه ای از رایحه های لیمو شاه پسند، پرک هندی و بادیان رومی به مشامتان می‌رسد. در ادامه بوی خوش رز و مگنولیا به همراه گل صدتومانی چینی شما را به وجد می‌آورند و در پایان نیز رایحه تیز و شگفت‌انگیز گل رز طائف خاطره‌ای ماندگار در ذهن به جای می‌گذارند. همین ویژگی‌ها باعث شده تا این محصول جزو بهترین عطرهای زنانه دیزاینری باشد.

سخن آخر

بعد از معرفی بهترین عطر زنانه دیزاینری نوبت خرید است.بهترین عطر زنانه دیزاینری می‌تواند گزینه‌ی ایدئالی برای هدیه دادن به مادر، همسر یا کسی که دوستش دارید باشد. سعی کردیم در این مقاله بهترین عطر های زنانه دیزاینری که پرطرفدار و محبوب هستند را معرفی کنیم. در پایان خواندن مقاله‌ی راهنمای خرید بهترین عطر زنانه و مردانه رمانتیک خوشبو نیز می‌تواند مکمل خوبی برای تکمیل اطلاعاتتان باشد. در نظر داشته باشید که فروشگاه اینترنتی اردمی لیستی متنوع از برندهای معتبر عطر و ادکلن را، با تضمین اصالت کالا عرضه کرده تا طعم خریدی مطمئن و شیرین را بچشید.

دیدگاه‌ها 5960بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه