تا ۱۰+۵۰٪ تخفیف! + سوپرتخفیف‌های ۲۴ساعته در جشنوارهٔ پاییزطوری ۱۴۰۳

مزایای رژ لب جامد چیست؟ لب جامد بخریم یا مایع؟

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
مزایای رژ لب جامد چیست؟ لب جامد بخریم یا مایع؟

تصور کنید برای خرید بهترین مارک رژ لب به بازار رفته‌اید. انتخاب شما از بین انواع رنگ و نوع رژ‌لب کدام است؟ رژ لب جامد می‌خرید یا مایع؟ یک تحقیق میدانی نشان داده است که اکثر افراد از بین انواع رژ لب، بیشتر سراغ رژ لب جامد می‌روند. آمار خرید رژ لب جامد از مایع خیلی بیشتر است. آیا می‌دانید علت محبوبیت رژ لب جامد چیست؟ در واقع باید بپرسیم که می‌دانید مزایای رژ لب جامد چیست که آن را از نوع مایع آن متمایز کرده است؟ ما در این نوشته قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

رژ لب جامد چیست؟

رژ لب جامد چیست؟

رژ لب جامد همان محصولی است که سال‌ها در بین لوازم آرایش جا گرفته است. این محصول همان چیزی است که مادربزرگ‌هایمان با نام ماتیک می‌شناسندش و سال‌های سال در صدر مجلس لوازم آرایش نشسته است. در واقع این روزها از کودک پنج‌ساله تا پیرزن ۹۰ساله رژ لب را به‌خوبی می‌شناسند و کمابیش با مزایای رژ لب جامد آشنا هستند. این محصول حتی نیازی به معرفی ندارد.

انواع رژ لب جامد کدامند؟

انواع ماتیک

  • رژ لب استیکی

اکثر افراد با شنیدن نام رژ لب یک وسیله استیکی به ذهنشان می‌آید که غالباً پوشش فلزی یا پلاستیکی دارد و در رنگ‌های مختلف در بازار موجود است. این وسیله پیچی است و با پیچاندن انتهای محصول می‌توانید از آن استفاده کنید. البته رژ لب جامد فقط این نیست. دو نوع دیگر رژ لب جامد در بازار هست که هر کدام مزایای خاص خودش را دارد. در ادامه این دو نوع را به شما معرفی می‌کنیم.

  • رژ لب مدادی

همان طور که از اسمش پیداست، این محصول شبیه یک مداد است، البته یک مداد نسبتاً قطور و بزرگ. یکی از مزایای رژ لب جامد مدادی این است که سبک و راحت است و از آن می‌توانید هم به‌صورت مداد لب و هم به‌صورت رژ لب استفاده کنید. به این ترتیب که از نوک باریکش برای کادربندی دور لب استفاده می‌شود و از قسمت پهن آن برای رژ لب. کافی است قبل از مصرف آن را با تراش مخصوصش بتراشید و از آن به‌راحتی استفاده کنید.

  • رژ لب پالتی

یک نوع دیگر از رژ لب جامد هم به‌صورت کاسه‌ای یا پالتی عرضه می‌شود. این محصول بسیار شبیه به سایه چشم است. یکی از مزایای رژ لب جامد پالتی این است که می‌توانید رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید. به این ترتیب اگر برای مهمانی یا مراسم خاص به رنگ خاص رژ لب نیاز داشتید، می‌توانید با ترکیب چند رنگ مختلف، به رنگ دل‌خواهتان برسید. فقط باید دقت کنید که هر بار برس را کاملاً بشویید. ضمن اینکه مراقب نفوذ هوا به محصولتان باشید.

رژ لب مایع چیست؟

رژ مایع چیست؟

یکی دیگر از انواع رژ لب در بازار، رژ لب مایع است. این محصول شامل همان رنگدانه‌های رژ به‌صورت رقیق و مایع است. برای استفاده از آن باید از برس مخصوص خودش استفاده کنید. این نوع رژ لب تقریباً چند سالی است وارد بازار شده و انصافاً در این مدت مشتریان خاص خودش را پیدا کرده است. ماندگاری طولانی و تنوع در رنگ و نوع این محصول باعث شده افراد برای مهمانی‌های طولانی‌تر از این رژ لب استفاده کنند. این محصول در چند نوع شاین، مات، اکلیلی و غیره در بازار وجود دارد. برخی از مزایای رژلب جامد در این محصول نیز هست.

مزایای رژ لب جامد چیست؟

مزایای رژ لب جامد چیست

حال که با انواع رژ لب جامد و مایع آشنا شدید، بد نیست به مزایای رژ لب جامد بپردازیم.

  • امکان استفاده از چند رنگ به‌صورت همزمان و ترکیب آن‌ها با یکدیگر؛
  • تنوع در طرح مانند طرح‌های شاین، مات، اکلیلی و غیره؛
  • امکان استفاده به‌صورت مداد لب و رژ لب به‌صورت همزمان؛
  • تنوع در رنگ محصولات از تناژ مختلف؛
  • نرم و لطیف‌بودن رژ لب‌های جامد؛
  • پخش‌شدن راحت روی لب؛
  • نوستالوژیک‌بودن محصول؛
  • قیمت مناسب‌تر از مایع.

سخن پایانی

در این مقاله با انواع رژ لب و مزایای رژ لب جامد آشنا شدیم. در نهایت باید بگوییم این دو محصول کاربرد‌های تقریباً مشابهی دارند و نمی‌توان برای کسی نسخه پیچید که رژ لب جامد بخرد یا مایع. این موضوع کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. شما از بین این محصولات، کدام را ترجیح می‌دهید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید. ضمناً برای خرید بهترین مارک رژ لب جامد یا مایع می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی سری بزنید. در این فروشگاه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به شما عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها 5862بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه