تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

اینفوگرافیک: درمان خانگی دندان قروچه

اینفوگرافیک: درمان خانگی دندان قروچه

ساییدگی دندان، روندی دائمی است که در نتیجه تماس دندان‌های مقابل با یکدیگر اتفاق می‌افتد. برخی فرسایش‌های دندانی به دلیل اینکه بر اثر روند معمول غذا خوردن اتفاق می‌افتند، طبیعی هستند. در صورتی که فرسایش دندان خیلی شدید و زیاد باشد، دندان‌های جلویی کوچک‌تر و تاج دندان‌های عقبی صاف‌تر می‌شوند که در شرایط حاد و دندان قروچه شدید، این مسئله می‌تواند تاثیر ناخوشایندی بر روی زیبایی فرد داشته باشد.

میزان فشار مکانیکی وارده بر دندان‌ها هنگام غذا خوردن در مقایسه با فشاری که هنگام خواب و بر اثر دندان قروچه به دندا‌‌ن‌ها و فک وارد می‌شود، بسیار جزئی است.

ساییدگی دندان گاهی اوقات بر اثر تنش‌های روحی اتفاق می‌افتد که می‌تواند به تخریب شدید دندان منجر شود. در این اینفوگرافیک چندین درمان‌ خانگی دندان قروچه آورده شده است که امیدواریم برای شما مفید باشد:

دندان قروچه در خواب

دندان قروچه تنها یکی از عواملی است که ممکن است بر زیبایی شما تاثیر منفی بگذارد. در مقاله دیگری از بلاگ تخصصی اُردمی تحت عنوان عواملی که لبخند شما را خراب می‌کنند به طور مفصل درباره این عوامل صحبت کرده‌ایم.

منبع: Remedyland دیدگاه‌ها 7350بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>