تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

ترفندهای پرپشت کردن مژه ها به کمک بهترین ریمل

زمان تقریبی مطالعه: ۶ دقیقه
ترفندهای پرپشت کردن مژه ها به کمک بهترین ریمل

انتخاب بهترین مارک ریمل و خرید آن، نقش اساسی در زیبایی آرایش چشم دارد، اما همه‌ی ماجرا نیست. در این زمینه فوت‌وفن‌هایی وجود دارد که ما قصد داریم در ادامه به توضیح آن‌ها بپردازیم. پس همراه ما باشید و با ترفندهای پرپشت کردن مژه ها به کمک بهترین ریمل آشنا شوید. این نکات را به‌کار برده و از جذابیت آرایش چشم خود لذت ببرید.

چگونه مژه ها را مرتب نگه داریم

انتخاب بهترین مارک ریمل یکی از ترفندهای پرپشت کردن مژه ها است.انسان‌ها در حالت معمولی چیزی حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ تار مژه‌ دارند. عوامل مختلفی در به‌هم‌ریختگی مژه ها مؤثر است. خوشبختانه مرتب کردن مژه ها کار خیلی سختی هم نیست؛ به‌شرط اینکه همیشه مژه ها را با برس مژه،‌ شانه کنید و به‌جای خرید ریمل های معمولی، سراغ بهترین مارک ریمل را بگیرید. از طرف دیگر به هر مقدار که مژه ها را بیشتر شانه کنید، به‌همان اندازه مژه ها حالت‌پذیرتر می‌شوند.

  • شانه مژه‌

شانه مژه‌ یکی از ترفندهای پرپشت کردن مژه ها است.مژه ها به‌لحاظ ساختار با موهای دیگر قسمت‌های بدن تفاوتی ندارند و برای اینکه حالت بگیرند، باید به آن‌ها رسیدگی کرده و آن‌ها را شانه کنید. با این حساب شانه کردن مژه ها پس از اینکه دوش گرفتید، حالت دادن به مژه های شما را راحت‌تر می‌کند و پس از خشک‌شدن، تا حد زیادی در همان‌ حالت باقی می‌مانند. این روش، یکی از راحت‌ترین ترفندهای پرپشت کردن مژه ها است.

  • پرایمر مژه و ریمل شفاف

پرایمر مژه و ریمل شفافدر کنار انتخاب بهترین مارک ریمل، پیشنهاد می‌کنیم یک پرایمر مژه باکیفیت نیز خریداری کنید. این پرایمر نوعی محافظ مژه محسوب شده و اثربخشی ریمل را افزایش می‌دهد. از طرف دیگر پرایمر، مژه ها را حالت‌پذیر کرده و ضخامت و طول مژگان شما را افزایش می‌دهد. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم اگر مژه های شما کوتاه و فردار هستند،‌ حتماً قبل از ریمل،‌ پرایمر بزنید. اگر هم به هر دلیلی پرایمر مژه در دسترس شما نیست می‌توانید از ریمل شفاف کمک بگیرید. این ریمل ها ممکن است همانند پرایمر مژه بستری چسبنده برای جذب ریمل ایجاد نکنند، اما یقین‌ داشته باشید که اثربخشی چشم‌گیری در حالت دادن به مژه ها دارند.

  • فرمژه حرارتی

فرمژه حرارتیفرمژه سالیان سال است به‌عنوان بهترین ابزارِ حالت دادن به مژه ها به‌کار گرفته می‌شود. فرمژه حرارتی نیز ابزار بهتری برای حالت دهی مژه ها به حساب می‌آید. اگر هم فرمژه حرارتی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم با سشوار فرمژه معمولی را گرم کنید و مژه ها را حالت دهید. در چنین شرایطی حرارت فرمژه را روی مچ دست خود امتحان کنید تا بیش از حد گرم نباشد. این فرمژه را حدود ۳۰ ثانیه روی مژه‌ های خود نگه دارید. اگر در این فرایند مژه ها کمی به‌هم‌ریخته شد، با یک برس، مژه ها را شانه کنید.

  • ریمل ضد آب

ریمل ضد آبیکی از ترفندهای پرپشت کردن مژه ها، استفاده از ریمل ضد آب است. پس از اینکه مژه ها را شانه کرده، پرایمر زدید و با فرمژه حالت دادید، نوبت ریمل زدن فرا می‌رسد. برای این کار نیز پیشنهاد می‌کنیم ریمل ضد آب بزنید. این ریمل ها نقش مواد حالت دهنده را برای مژه‌ ایفا می‌کنند؛ به‌شرط اینکه سراغ بهترین مارک ریمل ضد آب رفته باشید و محصولی با ترکیبات قدرتمند خریداری کرده باشید که حالت فردار بودن مژ‌ه ها را در طول روز حفظ کند. ریمل های ضد آب نسبت به ریمل های معمولی ماندگاری بیشتری دارند، اما غلظت این ریمل ها نیز بیشتر است و احتمال دارد در حین ریمل‌ زدن، چند تار مژه‌ به هم بچسبد. در چنین حالتی قبل از اینکه ریمل خشک شود، بهتر است این تارها را از هم جدا کنید.

چگونه برای مژه های از بین رفته جایگزین پیدا کنیم

چگونه برای مژه‌هایی که از بین رفته‌اند جایگزین پیدا کنیم؟برای شما از حالت‌ دادن مژه ها گفتیم و مطمئن هستیم با انجام این روش‌ها و خرید بهترین مارک ریمل، مژه های شما از همیشه راحت‌تر حالت بگیرند. متأسفانه در بعضی مواقع، مثلا ابتلا به برخی بیماری‌ها یا مصرف برخی داروها ریختن مژه ها را به دنبال دارد. برای نمونه شیمی‌درمانی و سوختگی، عارضه های رایجی در ریزش مژه به حساب می‌آیند. ازبین‌رفتن یا ریختن مژه ها نه تنها از زیبایی ظاهری صورت می‌کاهد، بلکه سلامتی چشم را نیز به خطر می‌اندازد. در این حالت باید به‌دنبال راهی برای جبران مژه های ریخته یا ازبین‌رفته باشیم.

  • مژه مصنوعی

مژه مصنوعیمژه مصنوعی اولین و بهترین جایگزین برای مژه های از بین رفته به حساب می‌آید. این مژه ها که معمولاً در بازار به‌صورت رشته‌ای فروخته می‌شوند را باید با رنگی هماهنگ با رنگ موهای خود انتخاب کنید تا جلوه‌ای طبیعی به چهره شما بدهد. طول این مژه ها نیز باید با طول مژه های طبیعی خودتان برابر باشد. اگر رشته مژه مصنوعی بلند‌تر از مژه های طبیعی خود خریداری کردید، این مژه ها را به اندازه مژه های طبیعی که داشته‌اید کوتاه نمایید. مژه های مصنوعی که با چسب‌ مایع مژه‌ محکم می‌شوند نسبت به مژه هایی که با نوار چسبناک به پلک می‌چسبند، ماندگاری بیشتری دارند. این مژه ها را با ریمل های معمولی می‌توانید ریمل‌ بزنید، اما این کار ماندگاری مژه‌ مصنوعی را کاهش می‌دهد.

قبل از گذاشتن مژه‌ مصنوعی روی پلک، این‌ مژه ها را در حالی که به آینه نگاه می‌کنید، رو به بالا نگه دارید تا طول مژه ها دقیقاً همان چیزی باشد که انتظار دارید. حال مژه‌ مصنوعی را روی پلک و در محل رویش مژه های خود قرار دهید. این کار را از گوشه داخلی چشم و نزدیک بینی شروع کنید و به سمت خارج ادامه دهید. پس از اینکه مژه های هر دو پلک را سر جای خود قرار دادید، مدتی صبر کنید تا چسب مژه‌ خشک شود. سپس یک لایه نازک ریمل بزنید تا مژه های مصنوعی جلوه‌ای پرحجم پیدا کنند. در این شرایط بهتر است هر ریملی را خریداری نکنید و حتماً سراغ خرید بهترین مارک ریمل بروید. در این مورد از ترفندهای پرپشت کردن مژه ها، فقط باید توجه داشته باشید که مژه ها از حالت طبیعی خارج نشوند و گرنه نتیجه معکوس خواهد داشت.

  • اکستنشن مژه

اکستنشن مژهبه خانم‌هایی که مژه های کم پشتی دارند نیز پیشنهاد می‌کنیم در قسمت‌های کم پشت از اکستنشن مژه کمک بگیرند. در واقع یکی از ترفندهای پرپشت کردن مژه، اکستنشن مژه مصنوعی به تعداد مورد نیاز است. برای انجام این کار چند قطره چسب مخصوص مژه را داخل یک کاغذ مومی یا فویل آلومینیوم بریزید و انتهای مژه‌ مصنوعی را با موچین گرفته و به چسب آغشته کنید. سپس به آرامی بین مژه های طبیعی خود و روی ریشه آن‌ها قرار دهید. پس از خشک‌ شدن‌ چسب مژه، یک لایه نازک ریمل بزنید تا مژه ها ظاهری پرپشت و حجیم پیدا کنند. برای زیباتر شدن کار، با کشیدن خط چشم در امتداد پلک، جلوه مژه ها را افزایش دهید. رنگ مشکی یا قهوه ای انتخاب مناسبی برا رنگ خط چشم است.

  • تاتوی خط چشم

تاتوی خط چشم یکی از ترفندهای پرپشت کردن مژه ها است.گاهی اوقات حتی مژه‌ مصنوعی و خرید بهترین مارک ریمل نیز کمک چندانی به مرتب‌نگه‌داشتن مژه ها و جذابیت آن‌ها نمی‌کنند. در این شرایط بهتر است سراغ تکنیک‌های تاتو بروید و یک خط بسیار ظریف تاتو کنید. همان‌گونه که در جریان هستید تاتو دائمی است و اگر به‌خوبی انجام شود، بدون شک جلوه مژه های شما را دوچندان خواهد کرد.

انتخاب بهترین مارک ریمل و خرید آن، در کنار به‌کارگیری ترفندهای پرپشت کردن مژه که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، جلوه‌ای زیبا و جذاب به چشمان شما می‌دهند. البته «باید ها و نباید های بسیار مهم برای استفاده درست از ریمل» وجود دارد که بهتر است آ‌ن‌ها را نیز رعایت کنید تا نتیجه‌ی کار عالی‌تر شود. در پایان خاطرنشان می‌کنیم که فروشگاه اینترنتی اردمی با عرضه معتبرترین برندهای آرایشی و بهداشتی امکان خریدی مطمئن را برای شما فراهم کرده است.

منبع: Leaf دیدگاه‌ها 4404بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه