۳۰۰هزارتومان بُن تخفیف در حساب کاربری شما شارژ شد! مهلت استفاده: از ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت «روز دختر مبارک»

از کاربردهای مفید کانسیلر در آرایش صورت چه می‌دانید؟

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
از کاربردهای مفید کانسیلر در آرایش صورت چه می‌دانید؟

افراد زیادی را سراغ داریم که به‌ رغم استفاده از کانسیلر، دقیقاً نمی‌دانند کانسیلر چیست و چه کاربردهایی دارد. برای بسیاری از افراد، این وسیله‌ی آرایشی منحصراً برای پوشش عارضه های پوستی کاربرد دارد. این در حالی است که کارهای دیگری نیز با کانسیلر می‌توان انجام داد که برخی کاملاً حیرت‌انگیز هستند. حجم دادن به لب و مژه و استفاده به جای کرم پودر، برخی از کاربردهای مفید کانسیلر هستند. در ادامه توضیحات بیشتر و دقیق‌تری از این کاربردها برای شما می‌آوریم.

از کانسیلر به‌عنوان پرایمر چشم استفاده کنید

کاربردهای مفید کانسیلر | استفاده از کانسیلر به جای پرایمر

پرایمر چشم از آن دسته محصولات آرایشی است که اکثر خانم ها تمایل زیادی به خرید آن ندارند. از طرف دیگر استفاده نکردن از پرایمر به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود. برای مثال سایه‌ چشمی که بدون پرایمر زده باشید دوام و زیبایی لازم را ندارد. البته گاهی به جای خرید پرایمر چشم، می‌توانید یک کانسیلر عالی و باکیفیت خریده و از آن به‌عنوان پرایمر چشم هم استفاده کنید. برای این کار کافی است لایه‌ای نازک از کانسیلر را روی چشم بمالید و جلوی چرب و مرطوب شدن پوست پلک و خراب شدن سایه‌ چشم را بگیرید.

با کانسیلر حجم بیشتری به لب های خود بدهید

استفاده از کانسیلر در آرایش لب

یکی دیگر از کاربردهای مفید کانسیلر در آرایش، حجم دادن به لب هاست. حتماً برای شما هم پیش آمده که با زحمت زیاد، بهترین مارک رژ لب حجم دهند‌ه موجود در بازار را خریده‌ باشید و این رژ لب حجم‌ لازم را برای لب های شما ایجاد نکند. گاهی اوقات نیز رنگ رژ لبی که زده‌اید به‌سرعت از بین می‌رود و جلوه‌ای نازیبا روی لب‌ های شما به وجود می‌آورد.

برای آن دسته از بانوانی که نمی‌دانستند کانسیلر چیست باید بگوییم کانسیلر در کنار پوشش عارضه‌ها، به‌‌عنوان ثبات دهنده آرایش نیز کاربرد دارد. همان گونه که استفاده از کانسیلر به جای پرایمر چشم، ثبات سایه‌ چشم را افزایش می‌دهد، برای ثبات رنگ و حجم بیشتر لب‌‌ها نیز کافی است قبل از رژ لب، مقداری کانسیلر روی لب‌ها بمالید تا رنگ رژی که می‌زنید ظاهری جذاب و طبیعی پیدا کند. برای‌ جذابیت بیشتر، لایه‌ای نازک از کانسیلر را تا گوشه های لب بزنید و کاملاً بمالید تا روی پوست لب ثبات پیدا کند، سپس رژ لب بزنید.

کانسیلر را به جای کرم پودر به خدمت بگیرید

جایگزین های کرم پودر در آرایش

گاهی اوقات ممکن است به کرم پودر دسترسی نداشته باشید. در چنین مواقعی غم به دلتان راه ندهید و با کمک کانسیلر، زیرسازی تمام و‌ کمالی را انجام دهید. برای این کار باید مقداری کانسیلر مایع را با ۲ برابر کرم مرطوب‌ کننده ترکیب کنید و با ترکیب به دست آمده مشغول زیرسازی شوید. این ترفند نیز یکی دیگر از کاربردهای مفید کانسیلر است.

برای افزایش حجم‌ مژه ها از کانسیلر استفاده کنید

روش حجم دادن به مژه ها

حتماً برای شما هم پیش آمده که به‌رغم چندین لایه ریمل، باز هم مژه‌هایتان حجم دلخواه را پیدا نکر‌ده‌اند. خوشبختانه روشی را سراغ داریم که به کمک کانسیلر می‌توانید جلوه‌ی بیشتری به حجم مژه‌ها بدهید. در این روش یک گوش پاک کن را به کانسیلر مایع آغشته کنید و روی مژه ها بمالید. سپس دو لایه ضخیم ریمل بزنید و از مژه هایی حجیم‌ و زیبا لذت ببرید.

کانسیلر در کانتورینگ هم کاربرد دارد

کانتورینگ صورت با کانسیلر

به شما حق می‌دهیم زمانی که اطلاعات دقیقی از کانسیلر نداشته‌اید و نمی‌دانستید کانسیلر چیست، کانسیلری چند درجه تیره‌تر یا روشن‌تر از رنگ پوست خود خریده باشید. این کانسیلر ممکن است برای پوشش عارضه‌های پوست شما گزینه‌ی خوبی نباشد؛ اما بهترین انتخاب برای کانتورینگ است. خط‌‌های برجسته‌ی صورت مانند گونه‌ها، پیشانی، بینی و چانه را با کانسیلری کانتورینگ کنید که رنگی تیره‌تر از رنگ پوست شما دارد. سپس کانسیلری که روی این قسمت‌ها زده‌اید را کاملاً بمالید تا با دیگر قسمت‌های پوست مخلوط شود. به این ترتیب خودتان را مهمان کانتورینگ بسیار زیبایی به کمک کانسیلر کنید.

مطمئن هستیم با کاربردهای مفید کانسیلر در آرایش که با شما در میان گذاشتیم، حتی اگر پیش از‌ این نمی‌دانستید کانسیلر چیست، برای خرید آن ترغیب شده‌اید و به فکر خرید بهترین مارک کانسیلر افتاده‌اید. به همین منظور در فروشگاه اُردمی گلچینی از کانسیلر‌های باکیفیت را برای شما آماده کرده‌ایم. با خرید اینترنتی این محصولات می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان، محصول را در منزل خود دریافت کنید. مطالعه‌ی مقاله‌ی «کانسیلر چیست و بهترین روش کانسیلر زدن به چه صورت است» نیز برای افزایش اطلاعات شما سودمند است. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم مطلب مفیدی در این باره می‌دانید، در قسمت نظرات با ما و دیگر خوانند‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Bebeautiful دیدگاه‌ها 6614بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه