تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

کرم ضد آفتاب برای پوست حساس چه ویژگی دارد؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
کرم ضد آفتاب برای پوست حساس چه ویژگی دارد؟

این روزها که هوا هر لحظه گرم‌تر و آفتاب داغ‌تر و سوزاننده‌تر می‌شود، بیشتر از هر زمان دیگر پوستمان به بهترین کرم ضد آفتاب نیاز دارد. البته می‌دانید که همه ما موظفیم برای مراقبت از پوستمان، هر روز سال از ضد آفتاب استفاده کنیم؛ اما لزوم این کار در روزهای گرم تابستان چند برابر می‌شود. این را هم می‌دانیم که هر فردی با توجه به نوع پوست خود باید از کرم ضد آفتاب مخصوص استفاده کند. برای مثال کرم ضد آفتاب برای پوست حساس با ضد آفتاب برای پوست چرب یا خشک بسیار متفاوت است. در مقاله دیگری با شما درباره بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب صحبت کردیم، در این نوشته قصد داریم درباره ضد آفتاب برای پوست حساس با شما گفت‌وگو کنیم.

تفاوت کرم ضد آفتاب برای پوست حساس با بقیه محصولات چیست؟

تفاوت کرم ضد آفتاب برای پوست حساس با بقیه محصولات

قبل از اینکه بخواهیم درباره بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست حساس صحبت کنیم، اجازه بدهید این موضوع را توضیح دهیم که اصولاً چرا باید این محصول با سایر ضد آفتاب‌ها فرق کند. همان طور که می‌دانید پوست حساس به کوچک‌ترین عامل بیرونی واکنش نشان می‌دهد. نور خورشید به‌سرعت روی این نوع پوست اثر می‌گذارد و آن را قرمز و برافروخته می‌کند. از سوی دیگر این قرمزی به ورم و واکنش‌های آلرژیک دیگر منجر می‌شود. با این توضیح گاهی بهتر است میزان SPF کرم ضد آفتاب برای پوست حساس از سایر محصولات بیشتر باشد که مدت بیشتری در زیر نور خورشید دوام بیاورد.

از سویی ممکن است مواد تشکیل‌دهنده هر کدام از لوازم آرایشی و بهداشتی به‌سرعت روی پوست حساس اثر بگذارند. برای مثال اگر از مواد معطر، الکل یا هر ماده محرک دیگری در این محصولات استفاده شده باشد، به‌سرعت پوست حساس، قرمز شده و دچار سوزش و خارش شدید می‌شود. با این توضیحات خیلی مهم است که کرم ضد آفتابی که انتخاب می‌شود، فاقد این مواد حساسیت‌زا باشند.

مواد حساسیت‌زا در کرم ضد آفتاب کدامند؟

مواد حساسیت‌زا در کرم ضد آفتاب کدامند

در بخش قبلی درباره ترکیبات حساسیت‌زا برای پوست حساس گفتیم. معروف‌ترین و مهم‌ترین این ترکیبات، همان مواد معطر هستند که برای خوشبو کردن کرم ضد آفتاب استفاده می‌شود. الکل نیز که در سایر محصولات حکم حلال و رقیق‌کنندگی دارد، برای پوست حساس به‌شدت مضر است. مواد نگهدارنده‌ای که مانع از فاسدشدن محصول می‌شوند، به پوست حساس آسیب وارد می‌کنند. در کنار همه این‌ها، ماده‌ای به نام لانولین وجود دارد که آسیب جدی به پوست حساس وارد می‌کند. همچنین پاربن نیز اثر مخربی روی پوست حساس دارد.

کدام ترکیبات در کرم ضد آفتاب برای پوست حساس بهتر هستند؟

کدام ترکیبات در کرم ضد آفتاب برای پوست حساس بهتر هستند

مطالعات نشان داده است که اکسید روی و دی‌اکسید تیتانیوم که ما با نام اکسید دوزینک می‌شناسیمش، بهترین ترکیب برای پوست حساس است. این ماده هیچ واکنش آلرژیکی روی پوست ایجاد نمی‌کند. همچنین یک لایه تقریباً مشخص روی پوست ایجاد می‌کند که مانع از نفوذ نور خورشید در آن می‌شود. این ترکیبات بیشتر در بهترین کرم ضد آفتاب مینرال یا همان ضد آفتاب معدنی وجود دارد.

معرفی چند کرم ضد آفتاب برای پوست حساس موجود در فروشگاه اردمی

  • فلوئید ضد آفتاب فیزیکال با SPF50 مناسب پوست حساس SunSafe

فلوئید ضد آفتاب فیزیکال SunSafe، همان طور که از نامش پیداست، یک محصول معدنی بر پایه دی اکسید تیتانیوم است. این محصول پوشش مناسبی روی پوست ایجاد می‌کند و مانع از ورود اشعه‌های مضر خورشید به آن می‌شود. این پوشش مانند سپر دفاعی عمل می‌کند و باعث می‌شود که این فلوئید در دسته بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست حساس قرار بگیرد. این محصول همچنین مرطوب‌کننده و ضد التهاب نیز هست و خشکی و ورم پوست را از بین می‌برد.

  • کرم ضد آفتاب پوست قرمز و حساس با DERMATYPIQUE SPF50

کرم ضد آفتاب پوست قرمز و حساس DERMATYPIQUE، بدون رنگ است و هیچ اثر سفیدی روی پوست قرار نمی‌دهد. استفاده از این محصول باعث می‌شود پوست جوان‌تر بماند و علائم پیری خیلی دیرتر روی آن ظاهر شود. از سوی دیگر بسیار سبک است و اثری از آن روی پوست باقی نمی‌ماند. همچنین التهاب، درد و قرمزی پوست حساس را کاهش می‌دهد.

  • کرم ضد آفتاب کودک مناسب پوست حساس با Medisun SPF40

بیشتر از آن میزانی که ممکن است پوست بزرگسالان حساس باشد، پوست کودکان حساس است. به همین علت توصیه می‌شود هنگام خرید بهترین کرم ضد آفتاب برای کودک خود دقت بیشتری کنید. معمولاً عارضه‌های پوستی که در سنین کم ایجاد می‌شوند، در بزرگسالی ریشه‌دارتر شده و بیشتر به پوست افراد آسیب می‌زنند. با این توضیحات بهتر است با دقت بیشتری محصول خود را انتخاب کنید. کرم ضد آفتاب کودک مناسب پوست حساس Medisun، یکی از محصولاتی است که می‌توانید با خیال راحت برای کودک دلبندتان استفاده کنید.

Special Price ‎139,500 تومان

Regular Price: ‎155,000 تومان

٪10

سخن پایانی

در این نوشته شما را با ویژگی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست حساس آشنا کردیم. توصیه ما به شما این است که قبل از خرید هر محصولی با مشاور پوست و مو مشورت کنید. برای مثال می‌توانید با شماره درج‌شده بالای همین صفحه تماس بگیرید و از راهنمایی‌های مشاوران زبده مجموعه، به‌رایگان استفاده کنید. همچنین می‌توانید از بین صدها کرم ضد آفتاب موجود در فروشگاه اینترنتی اردمی، محصول مدنظر خود را سفارش دهید تا به آدرستان ارسال شود. فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی است. این فروشگاه همه محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب به شما عرضه می‌کند. شما چه محصولی برای پوست خود استفاده می‌کنید؟ برای ما در بخش نظرات بلاگ بنویسید.

۱ دیدگاه 2524بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. مقاله خوبی بود تشکر

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه