مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

بهترین کرم ضد آفتاب برای کودکان چیست؟

بهترین کرم ضد آفتاب برای کودکان چیست؟

شما چه محصولی را به‌عنوان بهترین کرم ضد آفتاب برای کودکان خود می‌شناسید؟ آیا از محصولات متعلق به خود برای پوشش صورت و بدن دلبندانتان استفاده می‌کنید؟ تا چه حد از تفاوت ساختار کرم ضد آفتاب مخصوص کودکان و بزرگ‌سالان اطلاع دارید؟ چه ویژگی‌هایی برای بهترین ضد آفتاب مخصوص کودکان می‌شناسید؟ آیا اهمیت استفاده از کرم ضد آفتاب برای این گروه سنی را می‌دانید؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این پرسش‌ها را بیابید.

اهمیت استفاده از کرم ضد آفتاب برای کودکان

اهمیت استفاده از کرم

کودکان نیز مانند سایر اقشار جامعه هنگام حضور زیر نور خورشید به بهترین کرم ضد آفتاب مخصوص خود نیاز دارند. تأثیرات مخرب نور خورشید روی پوست،‌ برای سن خاصی تعریف نشده است و از نوزادان گرفته تا افراد سالمند را درگیر می‌کند. در واقع پوست کودکان حساسیت و ظرافت بیشتری نسبت‌به پوست بزرگ‌سالان دارد و لازم است رسیدگی و توجه بیشتری به آن شود. همچنین آفتاب‌سوختگی در کودکی زمینه را برای بروز سرطان در بزرگ‌سالی فراهم می‌کند. همه‌ی این دلایل ثابت می‌کند که کودکان نیز مانند دیگران قبل از خروج از منزل باید از ضد آفتاب مخصوص خود استفاده کنند.

ویژگی کرم ضد آفتاب برای کودکان

ویژگی ضد آفتاب کودکان

وقتی صحبت از ضد آفتاب مخصوص کودکان به میان می آید بیشترین توجه روی مواد تشکیل‌دهنده آن است. کودکان زیر شش ماه مطلقاً نباید از ضد آفتاب استفاده کنند. در واقع مواد شیمیایی موجود در محصولات آرایشی و بهداشتی از طریق پوست نوزاد جذب شده و عوارض ناخوشایندی در پی دارد. همچنین اکثر این محصولات معطر هستند و باعث ایجاد حساسیت در پوست نازک و حساس کودکان می‌شود. ضد آفتاب برای کودکان بیشتر از شش ماه بیشتر حاوی مواد معدنی یا به‌عبارتی مینرال است. این محصولات دارای اکسید روی یا تیتانیوم هستند و جذب بدن شیرخوار یا کودک نمی‌شوند.

مراقبت از پوست کودکان و نوزادان

مراقبت از پوست نوزادان

فرقی نمی‌کند که تابستان باشد یا نه، لزوماً بهترین راه مراقبت از پوست نوزادان و کودکان پوشاندن آن‌هاست. بنابراین سعی کنید بدن کودکان را با لباس نخی و بلند، کلاه و نقاب بپوشانید. در ساعات گرم روز، مخصوصاً بین ساعت ۱۰ تا ۱۶ از منزل خارج نشوید. در مواقعی که لازم است قسمتی از بدن کودک لخت باشد، حتماً از بهترین کرم ضد آفتاب مخصوص کودکان استفاده کنید. به این ترتیب که ۲۰ تا ۳۰ دقیقه قبل از خروج از منزل، پوست کودک را به میزان مناسب از ضد آفتاب آغشته کنید. توجه داشته باشید که این کرم را هر دو ساعت یک بار تجدید کنید.

قبل از مصرف هر نوع کرمی ابتدا بخشی از آن را داخل آرنج کودک امتحان کنید. اگر پس از گذشت چند ساعت اثری از حساسیت مشاهده نکردید، با خیال راحت از آن استفاده کنید. هر چند SPF۱۵ برای پوست کودکان کفایت می‌کند؛ اما در روزهای گرم سال مقدار آن را به ۳۰ برسانید. از کرم ضد آفتابی که تاریخ مصرفش گذشته یا یک سال از باز شدن پلمپ آن گذشته است، خودداری کنید. این کرم شاید آسیب ظاهری به پوست وارد نکند؛ اما در درازمدت منشأ بیماری‌های پوستی دیگر می‌شود.

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای کودکان

در این بخش شما را با برخی از محصولات ضد آفتاب آشنا می‌کنیم. این محصولات به‌عنوان بهترین کرم ضد آفتاب برای کودکان از سوی سازمان غذا و دارو تأیید شده‌اند.

  • کرم ضد آفتاب کودک پرودرما

کرم ضد آفتاب کودک ProDerma

«کرم ضد آفتاب کودک ProDerma» حاوی ویتامین‌های C و E است. این ویتامین‌ها، رادیکال‌های آزاد را خنثی کرده و از پوست حساس کودکان در برابر نور خورشید محافظت می‌کند. ژل آلوئه ورای موجود در محصول، اثرات آفتاب سوختگی را برطرف کرده و به حفظ رطوبت پوست کمک شایانی می‌کند. نرمی و لطافت پوست کودک پس از استفاده از این محصول به خوبی مشهود است. کرم ضد آفتاب کودک پرودرما همچنین حاوی روغن دانه آفتابگردان است که امگا ۳ و ۶ پوست را تأمین می‌کند. به این ترتیب پوست تغذیه  و لایه حفاظتی آن تقویت می‌شود. این محصول فاقد رنگ، اسانس و جاذب‌های شیمیایی است و در پوست کودک حساسیت ایجاد نمی‌کند. با این تفاصیل این محصول را می‌توان بهترین کرم ضد آفتاب مناسب کودکان دانست.

  • اسپری ضد آفتاب کودک سی گل

اسپری ضد آفتاب کودک سی گل

اگر به دنبال بهترین کرم ضد آفتاب برای کودکان خود هستید، «اسپری ضد آفتاب کودک پسرانه Seagull» را به شما توصیه می‌کنیم. این محصول برای صورت و بدن مناسب است. حاوی ویتامین E بوده و موجب تقویت سد دفاعی بدن می‌شود. خاصیت نرم‌کنندگی محصول باعث شادابی پوست کودک شما می‌شود. فرمولاسیون سبکی دارد و حساسیت ایجاد نمی‌کند. این اسپری ضد آفتاب ضد آب فاقد الکل و گوتن است. استفاده از این محصول بسیار راحت است.

توجه: هنگام اسپری مراقب دهان و چشمان کودک باشید.

  • کرم ضد آفتاب سینره

کرم ضد آفتاب سینره

یکی از بهترین محصولاتی که کودکان و بزرگ‌سالان هم‌زمان می‌توانند استفاده کنند، «کرم ضد آفتاب +Cinere SPF 30» است. این ضد آفتاب بر پایه سیلیکون ساخته شده و در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است. فیلترهای فیزیکی مانند اسید روی و تیتان باعث انعکاس نور خورشید و حفاظت پوست می‌شود. این فیلترها جذب پوست نمی‌شوند و بنابراین حساسیت ایجاد نمی‌کنند. استفاده از کرم ضد آفتاب سینره به افراد مستعد به جوش و دارای پوست حساس توصیه می‌شود. همانطور که گفتیم این کرم، علاوه بر بزرگ‌سالان، محصول مناسبی به‌عنوان ضد آفتاب برای کودکان است.

  • کرم ضد آفتاب هیدرولیپید فارماسریز

کرم ضد آفتاب هیدرولیپید فرماسریز برای کودکان

«کرم ضد آفتاب هیدرولیپید SPF 50+ Pharmaceris» دارای گواهینامه ZF-K-II/II از طرف مؤسسه‌ی مادر و کودک است. این مؤسسه فقط به محصولاتی گواهینامه می‌دهد که استفاده از آن‌ها برای کودکان و مادران شیرده خطری در پی نداشته باشد. این حکم طی آزمایش‌های سخت و پیچیده به دست می‌آید و برند فارماسریز توانسته است آن را کسب کند. از خصوصیت این کرم ضد آفتاب، محافظت از پوست در برابر آفتاب‌سوختگی،‌ کک و مک، قرمزی و تغییر رنگ ناشی از آفتاب است. اپیدرم را تغذیه کرده و مانع از خشکی آن می‌شود. واکنش‌های پیری پوست و حساسیت به آفتاب را به حداقل می‌رساند و محصول مطمئنی برای کودکان به شمار می‌رود.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با اهمیت استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب برای کودکان آشنا کنیم. به این منظور خرید ضد آفتاب از فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید پس از انتخاب و ثبت سفارش، در کوتاه‌ترین زمان، محصول را در محل مدنظر خود دریافت کنید. در بخش نظرات برای ما از تجربیات خود درباره کرم ضد آفتاب بنویسید.

دیدگاه‌ها 8421بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه