تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

اینفوگرافیک: چگونه عینک آفتابی مناسب حالت صورت خود را بیابیم؟

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
اینفوگرافیک: چگونه عینک آفتابی مناسب حالت صورت خود را بیابیم؟

انتخاب فرم عینک آفتابی ایده‌آل برای چهره شما، به آن سادگی که فکرش را می‌کنید نیست. بعضی از فریم‌ها چهره شما را بسیار جذاب و دلفریب نشان می‌دهند، درحالی‌که برخی دیگر به هیچ وجه برای حالت چهره شما مناسب نیستند.

چطور می‌توانید تشخیص بدهید که کدامیک از این حالت ها با چهره شما بیشتر هم‌خوانی دارند؟ قبل از هر چیز، شما باید بدانید که فرم چهره‌تان گرد، بیضی، قلبی شکل و یا مربع است. پیشنهاد می‌کنیم نظر دوستان خود را بپرسید و یا اینکه با مراجعه به مقاله شناخت انواع فرم صورت پاسخ خود را بیابید.

عینک آفتابی یکی از ضروریات مراقبت از چشم و پوست اطراف آن در برابر پرتوهای مضر خورشید است. همان‌گونه که قبلا در مقاله‌ای از بلاگ تخصصی اُردمی با عنوان راهکارهایی برای محافظت از چشم در برابر نور خورشید عنوان شد، یکی از راه‌های محافظت از چشم، استفاده مداوم از عینک آفتابی است که می‌تواند جلوی بروز بسیاری آسیب‌های چشمی را بگیرد.

اکنون با استفاده از اینفوگرافیک زیر می‌توانید بهترین مدل عینک آفتابی را برای فرم صورت خود انتخاب کنید که هم زیبایی ظاهری خود را حفظ کرده و هم سلامتی چشم و پوست خود را تضمین کنید:

 

عینک آفتابی مناسب

منبع: Sunglasswarehouse دیدگاه‌ها 4428بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>