تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

۱۰ رنگ لاک پیشنهادی برای فصل‌های گرم سال

زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
۱۰ رنگ لاک پیشنهادی برای فصل‌های گرم سال

بانوان سیمین‌رو برای داشتن ظاهری زیبا و دل‌چبسب باید به نوع پوشش خود توجه داشته باشند. اگر قبل از اینکه شروع به آماده کردن خود می‌کنند به فصلی از سال که در آن هستند و اینکه برای شرکت در چه مراسمی قرار است خود را بیارایند، توجه کنند، راحت‌تر می‌توانند رنگی متناسب با این موقعیت را برگزینند. پس از انتخاب مناسب‌ترین رنگ کافی است به نحوه استفاده از این رنگ در پوشش و آراستگی خود دقت لازم را کنند.

در ادامه 10 رنگ لاک پسندیده ویژه فصول گرم سال را به شما معرفی می‌کنیم. چنانچه شما هم از آن دسته زیبارویان خوش‌تیپی هستید که به ظاهر خود اهمیت می‌دهید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: ۸ طرح ناخن زیبا و جذاب برای روزهای دوست‌داشتنی

۱- آبی خاکی

وقتی می‌خواهید استفاده از رنگ‌های تیره فصل‌های سرد سال را کنار بگذارید و در بهار و تابستان ناخن‌های زیبای خود را با رنگ‌های روشن‌تر از طیف آبی لاک بزنید، آبی روشن رنگ مناسبی نیست. بهتر است لاکی با رنگ آبی خاکستری را روی ناخن‌های خود امتحان کنید.

۲- سرخ‌آبی

طیف رنگ‌های شاد تابستانی زیاد است و طیف قرمز بسیار پرطرفدارتر از سایر رنگ‌هاست. اما گاهی انتخاب بین رنگ قرمز و صورتی پررنگ دشوار می‌شود. اگر از ما برای انتخاب رنگ بین این دو نظر بپرسید پیشنهاد می‌کنیم لاکی با رنگ صورتی پررنگ یا سرخ‌آبی را انتخاب کنید.

زیبایی دستان شما، با این لاک روی ناخن‌های‌تان صدچندان می‌شود. این رنگ مانند آهنربا تمامی نگاه‌ها را به دستان شما جذب می‌کند.

۳- قهوه‌ای ملایم

استفاده از لاک با رنگ قهوه‌ای معمولی در فصل تابستان گزینه مناسبی نیست چرا که کسل کننده است. اگر شما نیز به هر دلیلی تمایل دارید از این طیف رنگ، لاک بزنید بهتر است یک رنگ قهوه‌ای براق و ملایم را انتخاب کنید. این طیف رنگ خود را گران و جذاب جلوه می‌دهد.

۴- سبز چمنی

تن رنگ‌های بهاری ملایم‌تر از رنگ‌های مورد استفاده در تابستان است. هرچه هوا گرم‌تر می‌شود، بهتر است طیف رنگ‌های بهاری را کمی پررنگ‌تر تجربه کنید. استفاده از رنگ سبز تیره چمنی درخشش بی‌نظیری در این فصل روی ناخن‌های شما دارد. اگر تا به حال این رنگ را امتحان نکرده‌اید، وقت را تلف نکنید و به سرعت این رنگ را به لاک‌های خود بیافزایید.

۵- سفید

هر بانوی زیبارویی حداقل باید یک لاک سفید مات و یک سفید براق را در کلکسیون لاک‌های خود داشته باشند تا با استفاده از آن روی ناخن‌های خود درخشش فوق‌العاده‌ای را به رخ دیگران بکشند.

۶- آبی لاجوردی

لاک‌های آبی خود را ردیف کنید و اگر جای خالی آبی لاجوردی بین آن‌ها حس می‌شود، حتما یک لاک آبی لاجوردی را برای این تابستان تهیه و از استفاده کنید.

درخشش آبی لاجوردی زیر نور خورشید غیر قابل توصیف است؛ تنها باید این لاک را روی ناخن‌های خود بزنید تا جان کلام ما را حس کنید.

۷- یاسی

رنگ یاسی یا بنفش کم‌رنگ، از آن دسته رنگ‌های پرطرفداری است که به دلیل ترکیب رنگ آبی و صورتی، متعادل و البته بسیار روشن به‌نظر می‌رسد. تجربه نشان داده استفاده از این رنگ در روزهای ابتدایی و انتهایی تابستان مناسب‌تر است.

۸- خاکستری کم‌رنگ

گاهی استفاده از رنگ‌های خنثی در گرم‎ترین روزهای سال حس خوشایندی را به زیبارویان می‌دهد. با این اوصاف اگر شما هم تمایل به استفاده از رنگ‌های خنثی دارید،‌ لاک خاکستری (نقره‌ای) کم‌رنگ پیشنهاد مناسبی است.

۹- نارنجی آتشین

پیشنهاد می‌کنیم در روزهای خاصی از تابستان رنگ نارنجی آتشین را روی ناخن‌های خود کار کیند. نارنجی مایل به قرمز بسیار روشن و جذاب است. این رنگ غلظتی دارد که یک لایه از آن جلوه ویژه‌ای به ناخن‌های‌تان می‌دهد.

۱۰- صورتی باله

زیبارویانی که علاقه خاصی به استفاده از رنگ‌های دخترانه در پوشش و آرایش خود دارند،‌ استفاده از رنگ صورتی روشن خامه‌ای انتخاب بسیار مناسبی است. سیمین‌رویان به راحتی می‌توانند این رنگ لاک را با هر لباس و آرایشی ست کنند.

برای مشاهده محصولات پیشنهادی در این مقاله، به دسته آرایش ناخن از سایت اُردمی مراجعه کنید.

به پایان معرفی رنگ‌های پیشنهادی برای لاک در تابستان رسیدیم، چنانچه شما هم در این زمینه تجربه‌ای دارد، می‌توانید این تجربیات را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Cosmopolitan دیدگاه‌ها 9970بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>