تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

۱۰ مدل طراحی ناخن زیبا برای تابستان ۲۰۱۸

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
۱۰ مدل طراحی ناخن زیبا برای تابستان ۲۰۱۸

تابستان از راه رسیده و بانوان شیک‌پوش به‌دنبال مدهای جدید برای لباس و آرایش هستند، اما هیچ آرایشی زیبایی نهایی خود را پیدا نخواهد کرد مگر اینکه ناخن‌ها نیز طرح‌های زیبا و جذابی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ رنگ لاک پیشنهادی برای فصل‌های گرم سال

به این ترتیب آمدن تابستان را به فال نیک می‌گیریم و در ادامه به طرح‌های ناخنی اشاره خواهیم کرد که حسابی بین بانوان خوش‌سلیقه مُد شده است.

۱. طرح ناخن مشبک و رنگی

طرح ناخن مشبک و رنگی

دوران طرح‌های ناخن یک‌دست و معمولی گذشته است و دختران و بانوانی که نبض مدهای روز را در دست دارند با چاشنی خلاقیت برای ناخن‌ها طرح‌های مشبک‌مانند استفاده می‌کنند. خوبی این طرح‌ها در این است که از رنگ‌های مختلفی می‌توانید کمک بگیرید. این رنگ‌ها می‌تواند با رنگ لباس و‌ آرایش شما هماهنگ شود تا جذابیت‌ بیشتری را به دنبال داشته باشد.

۲. طرح‌ ناخن ساحل و دریا

طرح‌ ناخن ساحل و دریا

اگر تابستان امسال عازم کنار دریا هستید با این طرح، ناخن دست‌های خود را دریایی کنید. اگر هم قصد مسافرت ندارید با طر‌ح ناخن ساحل و دریا، حال و هوای آفتابی و دلنشین دریا را به ناخن‌های زیبای خود هدیه دهید.

۳. طرح ناخن کلاسیک و رنگارنگ

طرح ناخن کلاسیک و رنگارنگ

طیف رنگ‌های سفید، مشکی و نارنجی یادآور خاطره‌های خوب و لحظه‌های به‌یاد ماندنی تابستانی است. این طرح ناخن نیز به لطف ترکیب رنگ‌هایش جذابیتی اصیل و کلاسیک را در ذهن تداعی می‌کند. برای زیبایی بیشتر، هر کدام از ناخن‌ها را میزبان یک طرح خاص و جذاب کنید تا هنر شما در ناخن‌هایتان موج بزند.

۴. طرح ناخن با میوه‌های تابستانی

طرح ناخن با میوه‌های تابستانی

گیلاس و آلبالو از میو‌ه‌های خوشمزه و زیبای بهار و تابستان است، چه بهتر که ناخن‌های شما نیز در روزهای گرم تابستان طرحی از این میوه‌های جذاب را داشته باشد. از آنجایی که قرمزی رنگ گیلاس با زردی رنگ لیمو به لحاظ زیباشناختی تناسب خوبی دارد، پیشنهاد می‌کنیم در کنار گیلاس و آلبالو، طرح لیمو را نیز روی ناخن‌های خود نقش ببندید.

۵. طرح ناخن با ترکیب رنگ‌ها

طرح ناخن با ترکیب رنگ‌ها

رنگ‌های مختلفی را در طبیعت شاهد هستیم که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد، با این حساب شاید دیگر زمان استفاده از یک یا دو رنگ روی ناخن‌ها گذشته باشد و بهتر است از چندین رنگ مختلف در طراحی ناخن خود استفاده کنید. در این طرح، رنگ‌ها به زیبایی با هم ترکیب می‌شوند تا طیف‌هایی جذاب و دلنشین ایجاد شود.

۶. طرح ناخن کرم با نماد‌هایی ظریف

طرح ناخن کرم با نماد‌هایی ظریف

رنگ کرم روی ناخن‌ها معجزه می‌کند و یکی از رنگ‌های موردعلاقه بانوان در طراحی ناخن است، به این ترتیب در پایه رنگ ناخن از کرم استفاده کنید و با نماد‌هایی ظریف و کوچک ظاهری دوست‌داشتنی به ناخن‌ها هدیه بدهید. این طرح در بین دختران جوان و پرشور و نشاط نیز طرفداران زیادی دارد.

۷. طرح ناخن کاشی

کاشی‌کاری در معماری جذابیت زیادی دارد و برای ناخن‌ها نیز با کمی خلاقیت می‌توانید طرح ناخنی ترسیم کنید که اصلالت کاشی‌‌کاری‌های سنتی و جذاب را در ذهن تداعی کند. این طرح در خصوص رنگ نیز دست شما را باز می‌گذارد تا بسته به سلیقه خود و مناسبتی که قرار است در آن حضور داشته باشید ناخن‌های خود را طراحی کنید.

۸. طرح ناخن ساده اما جذاب

طرح ناخن ساده و پرحرارت

این طرح ناخن در اولین نگاه ممکن است ساده به‌نظر برسد اما جذابیتی نهفته را در خود پنهان کرده است. استفاده از رنگ آبی در سر ناخن‌ها طول ناخن‌ را بلند‌ و زیبا نمایش می‌دهد و رنگ‌های گرم قرمز و زرد در انتهای ناخن نیز از سلیقه و خلاقیت شما در طراحی ناخن حکایت دارد.

۹. طرح ناخن‌ ماه‌ و ستاره

طرح ناخن‌ ماه‌ و ستاره

این طرح ناخن را می‌توان از جمله طراحی‌هایی دانست که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد و قدیمی نمی‌شود. طرح ناخن‌ ماه‌ و ستاره، قدم‌ زدن زیر آسمانِ شب‌هایِ گرمِ تابستان را در ذهن تداعی می‌کند.

۱۰. طرح ناخن پوست‌ماری

طرح ناخن پوست‌ماری

اگر هیچ‌کدام از طرح‌های ناخنی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم نظر شما را نگرفت به شما اطمینان می‌دهیم طرح‌ ناخن پوست‌ماری به دل شما خواهد نشست. رنگ‌های مختلفی را برای طرح ناخن پوست‌ماری می‌توانید انتخاب کنید اما طیف رنگ‌های آبی با تابستان که فصل استخر و شنا است، تناسب بیشتری دارد.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از آن دسته بانوان خوش‌سلیقه‌ای هستید که اهمیت زیادی به طرح ناخن‌های زیبای خود می‌دهند، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را با طرح‌های جدیدی که تابستان امسال برای ناخن‌های خود انتخاب کرده‌اید آشنا کنید.

منبع: Harpersbazaar دیدگاه‌ها 10183بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه