تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

رژ لب مخصوص تابستان خود را انتخاب کرده‌اید؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
رژ لب مخصوص تابستان خود را انتخاب کرده‌اید؟

تابستان کلاً فصلی است دوست‌داشتنی. با اینکه بعضی افراد از گرمای آن خسته می‌شوند؛ اما میوه‌ها و رنگ‌های آن را دوست دارند. میکاپ تابستان هم پر از رنگ است؛ اما باید این رنگ‌ها را به‌جا استفاده کرد. میکاپ هنری است باقانون و بدون قانون. بدون قانون است چون مهم نیست شما رژ لب را اول روی لب بالا می‌زنید یا پایین. قانون دارد چون نباید از بعضی رنگ‌ها در تابستان استفاده کنید. رژ لب مخصوص تابستان باید مات باشد تا زمان بیشتری مهمان لب‌های شما باشد. رژ لب‌های براق با گرم‌شدن روی صورت پخش می‌شوند. دوست دارید بیشتر با این قوانین آشنا شوید؟ همراه ما باشید.

قانون ست کردن در آرایش

قانون دیگر میکاپ ست‌کردن است. رنگ رژ، لاک، لباس و طبیعتی که در آن قرار دارید باید با هم هماهنگ باشند؛ مثلاً لباسی کرم رنگ با رژ لبی هلویی، لاکی صورتی در کنار گل‌هایی طلایی. زیبا نیست؟ آب‌وهوا تأثیر مهمی بر رنگ رژ شما دارد. در هوایی با نسیم تابستانی باید رژ صورتی شفاف زد و در هوای آفتابی باید رژ قرمز روشن را انتخاب کرد. ممکن است شما به میکاپی شبانه نیاز داشته باشید، در چنین زمانی بهتر است رژی با رنگ تند انتخاب کنید؛ اگر درباره رنگ رژ تابستانی خود مطمئن نیستید، همراه ما باشید.

رنگ رژ مخصوص تابستان

رژ لب نارنجی

رژ نارنجی مخصوص تابستان

شاید خواندن این تیتر برایتان وحشتناک باشد. رنگ نارنجی؟ برای رژ لب؟ بله. نارنجی پایه اکثر آرایش‌های تابستانه است. طیف‌های این رنگ خود را در گوشه‌ای از میکاپ جا می‌دهند و  آن میکاپ را زیباتر می‌کنند. این رنگ رژ لب مخصوص تابستان است. رنگ نارنجی بسیار جذاب است. افرادی که این رنگ را استفاده می‌کنند ظاهری خواستنی پیدا می‌کنند. خبر خوب رنگ نارنجی به همه رنگ پوست‌ها می‌آید. این بزرگ‌ترین مزیت رنگ نارنجی و اصلی‌ترین علت محبوبیت آن است. شاید تا حالا این رنگ رژ را انتخاب نکرده باشید و خجالت بکشید. برای اولین بار از نارنجی سیر یا برنزی استفاده کنید. بعد که خجالتتان ریخت طیف روشن‌تر را انتخاب کنید. نارنجی روشن با لباس‌های تیره بهترین ترکیب را تشکیل می‌دهد؛ مثلاً رنگ مشکی لباس جلوه رژ نارنجی را بیشتر می‌کند. بهتر است بقیه میکاپتان رنگ‌ ملایم داشته باشد.

رژ لب بنفش

رژ بنفش برای تابستان

به جرئت می‌توان گفت خاص‌ترین رنگ رژ برای تابستان بنفش است. بنفش طیف رنگ گسترده‌ای دارد که خانم‌ها متوجه آن می‌شوند. این طیف رنگ از بنفش سیر شروع می‌شود و به یاسی خیلی ملایم ختم می‌شود. رنگ یاسی از دیگر طیف‌های بنفش طرفداران بیشتری دارد؛ اما سایر طیف‌ها هم محبوب هستند. از آنجایی که ما به اندازه تعداد افراد سلایق گوناگون داریم؛ پس می‌توانیم به‌راحتی بنفش را پیشنهاد بدهیم. این رنگ برای هر سلیقه، پیشنهادی دارد. رژ لب مات بنفش رژ لب مخصوص تابستان است.

رژ لب هلویی

رژ لب گلبهی

این رنگ آمدن تابستان را فریاد می‌زند. رژ لب مات هلویی رنگ پایه ثابت تمام تابستان‌هاست. رنگ هلویی برای پوست‌های روشن و گندمی مناسب است. افرادی که پوستشان چند درجه تیره‌تر است، گزینه دیگری از رژ لب خاص تابستان را انتخاب کنند.  این رژ دخترانه و ملیح است. هلویی از رنگ‌های پرکاربرد است. این رنگ برای پیک‌نیک، دورهمی‌های دوستانه و برای کار هم مناسب است. وقتی این رنگ را استفاده می‌کنید، بهتر است کمی بیشتر روی میکاپ چشم‌هایتان مانور دهید تا صورتتان بی‌روح به‌ نظر نرسد.

رژ لب صورتی

رژ لب مات از لوازم آرایش مخصوص پوست چرب

رژ لب صورتی گل سرسبد رژ لب خاص تابستان است. صورتی و طیف‌هایش برای اکثر رنگ پوست‌ها مناسب است. تنها کاری که باید انجام دهید انطباق رنگ پوستتان با رنگ رژ است. رژ لب مات صورتی ترجیح رنگ اکثر خانم‌های دنیاست. این رژ در طیف روشن برای مهمانی و دورهمی مناسب است و درجه‌های تیره‌تر آن برای کارهای روزمره انتخاب مناسبی است؛ اگر این رنگ را برای نقاشی لب‌هایتان انتخاب کردید، کمتر روی رنگ‌ولعاب چشمانتان مانور دهید. این کار باعث می‌شود آرایش شما اغراق‌آمیز به‌ نظر نرسد.

رژ لب قرمز تند

قرمز تند

رنگ‌های تند و جیغ رژ لب خاص تابستان هستند. یکی از بهترین رنگ‌های این فصل قرمز تند است. قرمز انتخابی است که برای همیشه مد است. رژ لب مات قرمز مدت طولانی روی لب‌های شما باقی می‌ماند؛ اگر مهمانی یا دورهمی شبانه دعوت هستید، این رنگ را انتخاب کنید. با این رنگ رژ در شب مانند عقیقی زیبا می‌درخشید. افرادی که پوستشان کمی تیره است بهتر است این رنگ را انتخاب نکنند؛ اما گذشتن از چنین رنگی چندان آسان نیست؛ پس باید راه دیگری پیدا کرد. این راه انتخاب طیفی از قرمز است که با پوست شما همخوانی داشته باشد. با کمی جست‌وجو و مشورت با افراد آگاه طیف مناسب خود را پیدا می‌کنید.

سخن پایانی

​در این مقاله چند تا از پرطرف‌دارترین رنگ‌های رژ لب مخصوص تابستان را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید برای تهیه هر کدام از این رژها به فروشگاه اینترنتی اردمی مراجعه کنید. این فروشگاه مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن است. بهترین برندهای خارجی و ایرانی را می‌توانید با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا تهیه کنید.

دیدگاه‌ها 2168بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه