تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

استروبینگ صورت چیست و چه تفاوتی با کانتورینگ دارد؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
استروبینگ صورت چیست و چه تفاوتی با کانتورینگ دارد؟

خانم‌های خوش‌سلیقه و امروزی اهمیت زیادی به خرید بهترین مارک پنکیک برای استروبینگ و کانتورینگ چهره می‌دهند. دلیل این امر هم کاملاً روشن است؛ چراکه ظرافت‌های خاصی دارند و با محصولات معمولی نمی‌توان به آرایشی جذاب دست پیدا کرد. در کنار اهمیت استفاده و خرید بهترین پنکیک، کانتورینگ و استروبینگ ترفند‌های دیگری نیز دارند. به همین دلیل در ادامه برای شما می‌گوییم تفاوت استروبینگ و کانتورینگ صورت در چیست و سپس به آموزش گام به گام این تکنیک جدید می‌پردازیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

استروبینگ چیست

کانتورینگ و استروبینگقبل از آموزش استروبینگ صورت باید بدانید استروبینگ چیست و چه نقشی در آرایش دارد. این تکنیک در‌ واقع نوعی هایلایت به حساب می‌آید و حالتی ملایم‌تر از کانتورینگ دارد. از این روش برای ایجاد درخششی طبیعی روی صورت کمک می‌گیریم. در استروبینگ صورت مقداری هایلایتر روی قسمت‌های برجسته مانند وسط پیشانی، بالای استخوان گونه، وسط لب پایینی و قسمت پایین پل بینی مالیده می‌شود. همچنین اجرای آن به زمان کمتری نیاز دارد. به همین دلیل به کار افراد پرمشغله‌ای می‌آید که به دنبال درخششی طبیعی و زیبا در آرایش می‌گردند. این‌ها بزرگترین تفاوت استروبینگ و کانتورینگ هستند؛ بنابراین اگر به فکر تنوع در آرایش هستید، بهتر است که هر دو روش را فرا بگیرید.

کانتورینگ چیست

کانتورینگ و استروبینگدر کانتورینگ از پنکیکی با رنگ نسبتاً تیره برای پوشش قسمت‌هایی از صورت مانند گونه‌ها، پیشانی یا بینی کمک می‌گیریم تا از این طریق، چهره حالتی زیبا و جذاب پیدا کند. سپس با پنکیکی نسبتاً روشن قسمت‌های مشخصی از صورت مانند زیر چشم یا پل بینی را جلوه بیشتری می‌دهیم. در نهایت نیز پنکیک تیره و روشن را با هم ترکیب می‌کنیم تا اثری از مرز آن‌ها روی پوست باقی نماند. در حقیقت تفاوت دیگر استروبینگ و کانتورینگ استفاده از برنزه کننده یا پنکیک‌های تیره در کانتورینگ است. با توجه به توضیحی که برای کانتورینگ دادیم حتماً متوجه شده‌اید که کیفیت لوازم آرایش اهمیت زیادی در کانتورینگ دارد و باید حتماً بهترین مارک پنکیک را خریداری کرده‌ باشید.

آموزش استروبینگ صورت

۱. آبرسانی پوست

گام اول از آموزش استروبینگ :‌ آبرسانی پوست

برای آموزش درست این تکنیک ابتدا باید از اهمیت سلامت پوست باخبر باشید. همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد، هدف اصلی از استروبینگ چهره جلوه‌ بخشیدن و درخشش طبیعی پوست صورت است. در نتیجه قبل از هر چیز باید به فکر آبرسانی پوست باشید. با این حساب اگر پوست چربی دارید، کرم مرطوب کننده فاقد چربی خریداری و استفاده کنید. برای پوست های خشک نیز سراغ مرطوب‌ کننده با خاصیت آبرسانی قوی بروید. برای خرید پنکیک نیز پیشنهاد می‌کنیم حتماً سراغ بهترین مارک پنکیک با خاصیت آبرسانی پوست بروید.

۲. هایلایتر رنگی سازگار با پوست

گام دوم آموزش استروبینگ : انتخاب هایلایتر سازگار با پوست

اگر نمی‌خواهید چهره‌ شما پس از استروبینگ حالتی یخ زده و غیرطبیعی پیدا کند، هایلایتری با درخشش کم انتخاب کنید که رنگ آن مکمل پوست شما باشد. «پالت ردی فور سلفی Pupa»، دارای چهار رنگ جذاب و پرکاربرد بوده و انتخاب بسیار مناسبی برای کانتورینگ و استروبینگ صورت است. این محصول با بافت سبک و ترکیبات عالی خود، انتخاب آرایشگران حرفه‌ای نیز می‌باشد.

۳. هایلایت قسمت های بازتاب دهنده نور

تنها قسمت‌های بازتاب‌دهنده نور را هایلایت کنید

استروبینگ چهره هنر استفاده از کمترین هایلایت است. اگر می‌خواهید جلوه‌ی بیشتری به زیبایی طبیعی صورت خود بدهید، فقط امتداد استخوان گونه‌ تا شقیقه‌ها، پایین پل بینی، زیر استخوان ابرو، گوشه‌های چشم و بالای کمان لب را هایلایت کنید. حتی اگر بهترین مارک پنکیک یا هایلایتر را خریده باشید باز هم نباید در استفاده از آن زیاده‌روی کنید؛ چراکه صورت شما حالتی روغنی و چرب پیدا می‌کند و بیش‌ از‌ حد نور را بازتاب می‌دهد. پیشانی و چانه در افرادی که پوست چربی دارند در حالت معمولی درخشش کمی دارد و نیازی به هایلایت این قسمت‌ها نیست.

۴. ترکیب هایلایتر با انگشت یا برس آرایشی

مخلوط کردن هایلایتر با انگشت یا برس آرایشی

گام بعدی، جلوگیری از لکه دار شدن آرایش صورت است. برای جلوگیری از لکه شدن آرایش و از بین بردن خط‌هایی که روی صورت در اثر هایلایت ایجاد شده است، لبه‌ی قسمت‌های هایلایت شده را با انگشت، برس آرایشی یا اسفنج نم‌دار محو کنید.

۵. استروبینگ صورت چرب

برای استرابینگ پوست‌های چرب از برنزه مات یا رژگونه کمک بگیرید

آرایش پوست چرب ترفند‌های خاصی دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم از برنزه کننده مات، رژگونه یا هایلایتری کمک بگیرید که درخشش بسیار کمی داشته باشد. از آنجایی که استروبینگ چهره جلوه بیشتری به قسمت‌های خاصی از صورت می‌دهد، اگر در این قسمت‌ها دچار جوش یا التهاب های پوستی شده‌اید، از هایلایت این قسمت‌ها صرف نظر کنید.

مطمئن هستیم با درک اینکه تفاوت استروبینگ و کانتورینگ صورت در چیست و آموزش گام به گام آن، به فکر تجربه یک مدل آرایش جدید و جذاب افتاده‌اید. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم برای خرید لوازم آرایشی باکیفیت سری به اُردمی بزنید و از میان برند‌های معتبر موجود در این فروشگاه بهترین مارک پنکیک و دیگر لوازم مدنطر خود را انتخاب کنید. خواندن مقاله «نکات مهم برای انتخاب بهترین مارک پنکیک» نیز در این راستا به شما کمک می‌کند. اگر هم تجربه سودمندی در استفاده از تکنیک های جدید آرایشی دارید، در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها در میان بگذارید.

منبع: Fabfitfun دیدگاه‌ها 8498بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه