تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

خوشبوترین ادکلن‌های فصل بهار برای آقایان شیک‌پوش

زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه
خوشبوترین ادکلن‌های فصل بهار برای آقایان شیک‌پوش

آمدن فصل بهار نوید از رویش و تازگی می‌دهد، بهتر است که این نوید را به فال نیک بگیریم و با تغییر در لباس و عطروادکلن حس‌و‌حال تازه‌ای را تجربه کنیم. خوشبختانه ادکلن‌های بهاری زیادی را در بازار شاهد هستیم که هرکدام عطر و بوی خاص خود را دارند.

شما هم اگر از آن دسته کسانی هستید که به دنبال ادکلن بهاری خوشبویی می‌گردید بهتر است بدانید از آنجا که قرار است بهار شب‌های سرد زمستان را به روزهای گرم تابستان پیوند بزند، به دنبال رایحه‌هایی ملایم و تازه باشید و در حین انتخاب عطر و ادکلن برای این فصل زیبا توجه داشته باشید که رایحه‌های گیاهانی مانند نعنا، ریحان، شکوفه پرتقال و رایحه‌هایی از این دست را شامل شود.

در بین ده‌ها ادکلنی که برای فصل بهار عرضه ‌شده‌اند قبلا پیشنهاداتی برای انتخاب عطر زنانه در بهار ارائه کردیم. در این مقاله قصد داریم به خوشبوترین عطرهای مردانه مناسب فصل بهار اشاره کنیم.

ادو تویلت بلو د چنل CHANEL

ادکلن Bleu De Chanel

این ادکلن یکی از ادکلن‌هایی است که به‌تازگی راهی بازار شده و در همین ابتدای کار طرفداران بسیاری پیدا کرده است، ادکلن Bleu De Chanel را نه‌تنها به این دلیل پیشنهاد می‌کنیم که در مدت کم محبوبیت زیادی کسب کرده، بلکه با ادکلنی طرف هستید که رایحه چوبی بسیار دلنشینی دارد و در کنار فصل بهار برای پاییز و زمستان نیز با این ادکلن خوشبو می‌توانید مشام خود و اطرافیان را عطرآگین کنید.

ادو تویلت ساواژ Dior

ادکلن دیور Sauvage

در این ادکلن با رایحه‌ای طرف هستیم که در تمامی فصول دلنشین است، این ادکلن حاوی رایحه‌هایی بر گرفته از مرکبات و ادویه است و به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین ادکلن‌های بهاره آقایان شناخته می‌شود.

این موارد باعث شده تا مراجع معتبری این ادکلن را به‌عنوان بهترین ادکلن مردانه قلمداد کنند، در نتیجه اگر قصد دارید در مهمانی‌ها جلوه‌ای خاص داشته باشید در انتخاب ادکلن مردانه دیور Sauvage شک نکنید.

ادو پرفیوم عود وود TOM FORD

ادکلن تام‌ فورد Oud Wood

اگر به عطر و ادکلن علاقه داشته باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که ادکلن‌های مردانه تام فورد حرف ندارند، انصافاً باید گفت ادکلن Oud Wood تام فورد نیز یکی از بهترین ادکلن‌های بهاره آقایان به‌حساب می‌آید.

این ادکلن در میان محصولات هم‌رده خود ممکن است قیمت بیشتری داشته باشد اما رایحه‌های چوبی حاضر در این ادکلن، عطری بسیار دلنشین دارند که شما را از خرید این محصول مطمئن خواهد کرد.

ادو تویلت وان میلیون paco rabanne

ادکلن پاکو رابان وان‌ میلیون

ادکلن وان‌ میلیون یکی از معروف‌ترین ادکلن‌های بهاره برای آقایان به‌حساب می‌آید و رایحه‌های چوبی و چرمی حاضر در این ادلکن سلیقه آقایان مشکل‌پسند را نیز جلب می‌کند.

ادکلن وان میلیون رایحه‌ای دلنشینی دارد که لطافت فصل بهار را دوچندان می‌کند و استفاده از این ادکلن در مهمانی‌های رسمی انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

ادو پرفیوم اونتوس CREED

ادکلن اونتوس کرید

برند عطرسازی کرید یدطولایی در ساخت رایحه‌های خوشبوی مردانه دارد و ادکلن اونتوس کرید به‌عنوان گل‌ سرسبد ادلکن‌های اونتوس شناخته می‌شود. این امر بی‌دلیل نیست و انصافاً باید گفت با ادکلن مردانه‌ای طرف هستیم که رایحه‌ بسیار دلنشینی دارد.

این موارد باعث شده تا ادکلن اونتوس کرید گزینه بسیار خوبی برای آقایانی باشد که در فصل بهار به فکر انتخاب ادکلن هستند.

ادو تویلت اروس VERSACE

ادکلن ورساچه اروس

رایحه‌هایی برگرفته از چوب سدر، برگ‌های معطر نعنا، پوست لیموی ایتالیایی، دانه‌های تنکا و وانیل در ادکلن ورساچه اروس استفاده شده تا این محصول انتخاب مناسبی برای آقایان در فصل‌های مختلف سال باشد.

ادکلن ورساچه اروس ادکلنی برای تمام فصول است اما رایحه‌های ملایم این ادکلن باعث شده تا آقایان بیشتر در فصل بهار تمایل به استفاده از این ادکلن خوشبو نشان دهند.

ادو تویلت اسپایس بمب VIKTOR & ROLF

ادکلن ویکتور اند رولف اسپایس بمب

در این قسمت نیز به یکی از پرفروش‌ترین ادکلن‌های مردانه اشاره خواهیم کرد، این ادکلن رایحه‌‌ای بسیار مردانه و جذاب دارد و انتخاب خوبی برای قدم زدن‌های دونفره در شب‌های بهاری است.

اگر دقت کرده باشید این ادکلن با نام بمب نامگذاری شده و طراحان این محصول در بسته‌بنده این ادکلن نیز خوش‌سلیقگی به‌خرج داده‌اند و ادکلن به شکل نارنجک طراحی شده تا رایحه‌ نافذ آن بیشتر در ذهن ماندگار شود.

ادو تویلت لا هوم Prada

ادکلن L’Homme Prada

برند ایتالیایی پرادا در ساخت این عطر خلاقیت به‌ خرج داده است و رایحه‌ای مردانه و خاص از این عطر به مشام می‌رسد. عطرهایی برگرفته از زنبق و عنبر رایحه‌های اولیه این عطر را تشکیل می‌دهند و رایحه شمعدانی و نعناع‌هندی، را به عنوان رایحه‌های پایه در این ادکلن خوشبو شاهد هستیم.

حضور این رایحه‌ها در این ادکلن از نشاط و طراوت فصل بهار حکایت دارند و گزینه مناسبی برای آقایانی است که دنبال ادکلن‌هایی با رایحه‌‌ای تازه و جذاب می‌گردند.

ادو تویلت او فرش VERSACE

ادکلن ورساچه او فِرِش

بیشتر از یک دهه است که ادکلن او فرش راهی بازار شده و در تمامی این سال‌ها به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین ادکلن‌های مردانه به‌حساب می‌آید، این ادکلن رایحه‌ای دریایی دارد و تازگی از سر و روی این عطر می‌بارد.

ادکلن ورساچه او فروش مناسب آقایان رمانتیکی است که به دنبال رایحه‌ای دلپذیر و خوشبو برای گشت‌و‌گذار در شب‌های خنک بهاری و روزهای گرم تابستانی هستند.

ادو پرفیوم تق هرمس HERMES

ادکلن تِق هِرمس

برند هرمس ادلکن‌های مردانه خوشبویی دارد اما انصافاً باید گفت ادکلن تق هرمس یک سروگردن بالاتر از سایر ادکلن‌های مردانه این برند است. رایحه‌هایی برگرفته از مرکبات، ترکیبات معدنی و گیاهان را در این ادکلن مردانه و جذاب شاهد هستیم.

این موارد باعث شده تا ادکلن تق هرمس به‌ راحتی در فهرست بهترین ادکلن‌های بهاره مردانه راه پیدا کند.

ادو تویلت لونا روزا Prada

ادکلن پرادا لونا روزا

تجربه نشان داده است ادکلن‌های مردانه برند پرادا را با چشم بسته می‌توان خرید و ادکلن لونا روزا نیز یکی از محصولاتی است که بدون شک در شب و روزهای دلپذیر بهاری برازنده شما خواهد بود.

رایحه‌های خوش عطر استوخودوس، نعناع تند، مریم‌گلی را به‌عنوان رایحه‌های اولیه این ادکلن می‌توان ذکر کرد، بوی خوش این محصول با رایحه‌های برگرفته از چوب و عنبر تکمیل می‌شود.

ادو تویلت مردانه اومو Valentino

ادکلن والنتینو اومو

اگر به فکر انتخاب ادکلنی هستید که از شب‌های سرد زمستان شما را به شب و روزهای خنک بهاری ببرد بدون شک ادکلن والنتینو اومو گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این ادکلن رایحه‌ای بسیار ملایم و دلپذیر دارد و برازنده آقایان مشکل‌پسندی است که وسواس زیادی در انتخاب ادکلن‌های بهاری دارند.

رایحه‌های دودی و چوبی در این ادکلن موج می‌زند و با محصولی طرف هستیم که بسته‌بندی زیبا و جذابی نیز دارد.

ادو تویلت له او د ایسی Issey Miyake

ادکلن ایسه میاکه لئو د ایسه پورهوم

برند معتبر ایسه میاکه این ادکلن را برای آقایانی ساخته است که دنبال رایحه‌های خاص می‌گردند، رایحه‌هایی برگرفته از مرکبات، گل‌ها و ادویه‌جات را در این ادکلن شاهد هستیم.

حضور این رایحه‌ها به این ادکلن بویی گرم و بانشاط داده است تا با استفاده از آن توسط آقایان آراسته در روزهای بهاری، سرزندگی و شادابی را در ذهن خود و اطرافیان تداعی کنند.

ادوپرفیوم آلور هوم اسپرت اکستریم CHANEL

ادکلن شنل الور هوم اسپرت

همان‌گونه که از نام این ادکلن پیداست با محصولی طرف هستیم که رایحه‌ای مردانه و اسپرت دارد، جالب است بدانید با پرفروش‌ترین ادکلن مردانه برند شنل سروکار داریم که بدون شک نظر آقایان مشکل‌پسند را جلب می‌کند.

ادو تویلت لا نویت د له هوم Yves Saint Laurent

ادکلن ایو سن لورن لانویت دی الهوم

رایحه این ادکلن سرشار از قدرت مردانگی است و آقایان ماجراجو و جسور بدون شک از این محصول خوششان خواهد آمد، به لحاظ رایحه نیز با ادوتویلتی طرف هستیم که سرشار از رایحه‌های مرکبات، هل و سدر است و ماندگاری بسیار خوبی در روزهای دلپذیر بهاری دارد.

ادو تویلت آکوا دی جیو مردانه GIORGIO ARMANI

ادکلن جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو

آقایانی که طرفدار رایحه‌های کلاسیک هستند بدون شک از کنار این ادکلن نمی‌توانند بی‌تفاوت بگذرند، این ادکلن همانند نسیم خنک بهاری مشام شما و اطرافیان را خوشبو خواهد کرد.

رایحه‌هایی برگرفته از چوب و گیاهان خوشبوی دریایی در این ادکلن موج می‌زند تا این محصول انتخاب مناسبی برای آقایانی باشد که به دنبال را‌یحه‌های خاص در فصل بهار می‌گردند.

در این قسمت به پایان فهرست خوشبوترین ادکلن‌های فصل بهار برای آقایان شیک‌پوش رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از آن‌دسته آقایان مشکل‌پسندی هستید که در انتخاب عطر و ادکلن برای هر فصل وسواس زیادی به‌خرج می‌دهند در قسمت نظرات ادکلن‌های مورد علاقه خود را در فصل بهار با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Brostrick دیدگاه‌ها 9558بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه