تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آشنایی با بهترین عطر زنانه آرامبخش برای تجربه لذتی عمیق

زمان تقریبی مطالعه: ۶ دقیقه
آشنایی با بهترین عطر زنانه آرامبخش برای تجربه لذتی عمیق

مطمئن هستیم بهترین عطر زنانه در نظر شما ویژگی‌های خاصی دارد؛ اما بعید می‌دانیم تاکنون فکر کرده باشید که یک عطر زنانه خوشبو می‌تواند آرامبخش هم باشد. در واقع اثربخشی رایحه‌ها در آرامش روان و ذهن انسان قرن‌هاست که به اثبات رسیده است. رایحه‌های زیادی را سراغ داریم که استشمام آن‌ها نه‌تنها مشام را معطر می‌‌کند، بلکه حسی از آرامش همراه با رؤیاپردازی را برای افراد به ارمغان می‌آورد. حضور چنین رایحه‌هایی نوید از عطری می‌دهد که به بهترین عطر زنانه همیشگی شما تبدیل خواهد شد. در نتیجه اگر به دنبال آرامش هستید پیشنهاد می‌کنیم عطر خوشبوی زنانه را با رایحه‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم خریداری کنید.

اسطوخودوس

اسطوخودوس

رایحه خوش اسطوخودوس را به‌عنوان عطر زنانه آرامبخش می‌شناسیم. این رایحه به اندازه‌ای آرامبخش است که از دوران باستان تاکنون از آن برای درمان بی‌خوابی و ایجاد خوابی عمیق کمک گرفته می‌شود. نتیجه‌ی تحقیقات نیز خاصیت التیام‌بخشی رایحه اسطوخودوس را ثابت کرده است. همچنین مشخص شده است که استشمام این رایحه ضربان قلب و فشارخون را کاهش می‌دهد و خوابی سنگین و عمیق را به دنبال دارد. با این حساب با خرید یک عطر زنانه خوشبو که در آن رایحه اسطوخودوس هم وجود دارد، بهترین عطر زنانه را برای آرامش خود خریداری خواهید کرد.

وانیل

وانیل در عطر زنانه

وانیل طعم و بویی شیرین و نافذ دارد. این رایحه نیز یکی دیگر از این چند عطر زنانه آرامبخش محسوب می‌شود. نتیجه‌ی تحقیقات نیز به اثربخشی وانیل در ایجاد روحیه‌ای مثبت در انسان اشاره می‌کند. اثربخشی وانیل به اندازه‌ای است که حتی در بعضی مواقع از رایحه آن برای مبارزه با افسردگی استفاده می‌شود. با خرید عطر زنانه‌ای با رایحه وانیل در‌واقع با یک تیر دو نشان زده‌اید. از یک طرف عطر زنانه خوشبو و جذاب خریده و از طرف دیگر غم‌و‌غصه و افسردگی را از خود دور کرده‌اید.

عصاره سنبل کوهی

سنبل کوهی

از جمله عطرهای زنانه آرامبخش می‌توان به رایحه سنبل کوهی اشاره کرد. تحقیقات از افزایش فعالیت امواج دلتا و تتِای (Delta and Theta) مغز، در اثر استشمام رایحه سنبل کوهی خبر می‌دهد. امواج دلتا و تتا فرایند خواب‌آلودگی انسان را کنترل می‌کنند و نقش مهمی در عمیق‌‌خوابیدن انسان‌ دارند. در تحقیقات دیگری نیز موش‌های آزمایشگاهی را در معرض بوی عصاره سنبل کوهی قرار دادند و این موش‌ها رفتاری آرام را در ‌پیش گرفتند.

چوب صندل

چوب صندل

رایحه‌ گرم و دلپذیر چوب صندل سال‌هاست که توسط عطارهای حرفه‌ای در ساخت بهترین عطر زنانه استفاده می‌شود. از قرار معلوم علاقه عطاران طراز اول دنیا به رایحه چوب صندل بی‌دلیل نیست. تحقیقات ثابت‌کرده که رایحه خوش چوب صندل خاصیتی التیام بخش و مسکن دارد؛ بنابراین به‌عنوان عطر زنانه آرامبخش از آن استفاده می‌شود. بوی خوش چوب صندل برای بیمارانی که سرما خورده‌اند نیز بسیار مفید است.

سرو کوهی (پیرو)

پیرو یا سرو کوهی

به رایحه سرو کوهی نه‌تنها به‌ عنوان بویی آرام‌بخش می‌تو‌انید اعتماد کنید، بلکه رایحه چوبی و خوش پیرو در کاهش خستگی و التیام‌ دستگاه عصبی بدن نیز مؤثر است. در تحقیقاتی که در این زمینه انجام شد، چندین نفر در معرض بوی سرو کوهی و چند رایحه آرامبخش دیگر قرار گرفتند. پس از مدتی این افراد مدعی شدند که آرامش بیشتری را تجربه می‌کنند. رایحه پیرو در تنظیم اختلال‌های قاعدگی نیز کاربرد دارد. اگر از آن دسته بانوان پرکار و تلاشی هستید که مشکلات زیادی را در طول روز پشت سر می‌گذارند، پیشنهاد می‌کنیم حتماً عطری خریداری کنید که رایحه سرو کوهی در آن باشد و خودتان را مهمان آرامشِ رایحه خوش این عطر کنید.

لیمو

رایحه لیمو

بوی خوش لیمو اضطراب و فشارخون را کاهش می‌دهد. این رایحه در رفع مشکل‌ کم‌خوابی در بانوان یائسه کاربرد دارد و جلوی حساسیت را می‌گیرد. خوشبختانه لیمو از آن دسته رایحه‌هایی است که در عطرهای زنانه کاربرد زیادی دارد. اگر به دنبال خرید بهترین عطر زنانه آرامبخش هستید، رایحه لیمو شما را پشیمان نخواهد کرد.

برگاموت

رایحه برگاموت

روغن برگاموت که در بسیاری از رایحه های رایج از آن استفاده می‌شود، رایحه ای مانند مرکبات را به همراه دارد. رایحه این عطر کمی تند و گلدار است. استفاده از این رایحه، واکنش‌های استرس و روانی، فشار خون و سطح کورتیزول را کاهش می‌دهد تا خواب بهتری داشته باشید. از این رایحه در عطر زنانه آرامبخش نیز استفاده می‌شود.

صمغ کندر

صمغ کندر در عطر زنانه آرامبخش

اگر به رایحه‌ درمانی علاقه داشته باشید، حتماً بوی چوبی و خاکی صمغ کندر به مشام شما خورده است. صمغ کندر از دیرباز تاکنون در رایحه‌درمانی کاربرد داشته و تحقیقات پزشکی نیز اثربخشی بوی خوش آن را در آرامش و التیام افراد ثابت کرده است. اگر می‌خواهید عطری را به‌عنوان عطر زنانه آرامبخش انتخاب کنید، به این رایحه شک نکنید.

راونسارا

روانسارا

تحقیقات نشان داده استشمام بوی خوش راونسارا اثربخشی چشمگیری در خواب افرادی دارد که به گرفتگی بینی دچار هستند. راونسارا خاصیت ضد باکتری، ضد ویروس و ضد قارچ دارد و انصافاً بوی آن هم جذاب و زنانه است. در نتیجه به خانم هایی که گرفتگی بینی دارند پیشنهاد ‌می‌کنیم حتماً عطرهایی با رایحه راونسارا خریداری کنند.

مرزنجوش شیرین

مرزنجوش

مرزنجوش شیرین دارای ترکیباتی مانند لینالول (Linalool) و لینالیل استات (linalyl acetate) است. لینالول دستگاه قلب و عروق انسان را بهینه می‌کند و آرامش کلی بدن را به دنبال دارد. لینالیل استات نیز فرد را آرام می‌کند و نگرانی‌ها را کاهش می‌دهد. در تحقیقاتی تعدادی از خانم های پرستار که شیفت شبانه متغیری داشتند در معرض بوی خوش مرزنجوش شیرین قرار گرفتند و پس از استشمام بوی مرزنجوش، خواب راحت‌تری را تجربه کردند.

بابونه رومی

بابونه رومی در عطر زنانه آرامبخش

همان‌گونه که از نام آن پیداست، مردمان روم باستان، از رایحه بابونه رومی برای کسب آرامش استفاده می‌کردند. در تحقیقات اخیر نیز ثابت شده که بابونه رومی اثربخشی چشمگیری در کاهش نگرانی دارد. در این تحقیقات مشخص شد که بابونه رومی عملکرد افراد را در طول روز بهینه‌ می‌کند و جلوی خستگی را می‌گیرد.

شمعدانی عطری

شمعدانی عطری

شمعدانی عطری رایحه‌ای نشاط‌آور و آرامبخش دارد. دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که استشمام بوی خوش شعمدانی عطری و اسطوخودوس نگرانی‌ها را دور کرده و دستگاه ایمنی بدن و غدد لنفاوی را از آلودگی‌ها پاک می‌کند. چنین ویژگی‌هایی افزایش آرامش و التیام افراد را پس از استشمام شمعدانی عطری به دنبال خواهد داشت. با این حساب اگر به دنبال خرید بهترین عطر زنانه آرامبخش می‌گردید که بوی خوش آن سلامت روحی شما را هم ارتقا دهد، حتماً عطری با رایحه شمعدانی عطری تهیه کنید.

گل رز

گل رز، عطر زنانه آرامبخش

حتماً برای شما هم پیش آمده که پس از استشمام بوی یک رز خوشبو، احساس خوبی پیدا کرده‌ باشید. این احساس بی‌دلیل نیست؛ چرا که تحقیقات نیز اثربخشی رایحه رز در کاهش غم‌و‌غصه و نگرانی‌ها را اثبات کرده است. بوی خوش رز به‌اندازه‌ای برای انسان خاصیت آرامبخشی دارد که حتی درد را کاهش می‌دهد و آرامشی عمیق برای فرد به ارمغان می‌آورد.

یلانگ یلانگ

یلانگ یلانگ

مردمان تایلند سال‌هاست که از بوی خوش یلانگ یلانگ برای درمان اضطراب و نگرانی‌ کمک می‌گیرند. به همین منظور در یکی از دانشگاه‌های تایلند آزمایشی برای تشخیص رابطه میان بوی یلانگ یلانگ و کاهش اضطراب انجام دادند. در این آزمایش مشخص شد بوی یلانگ‌یلانگ، اضطراب شدید را کاهش می‌دهد و دشمن شماره یک افسردگی به حساب می‌‌آید. یلانگ یلانگ بوی بسیار دلپذیری دارد. اگر به فکر خرید عطر زنانه آرامبخش می‌گردید، بهتر است عطری با رایحه یلانگ یلانگ خریداری کنید.

یاس

عطر یاس به عنوان عطر زنانه آرامبخش

بیشتر عطرهایی که به‌عنوان بهترین عطر زنانه در بازار فروخته می‌شوند، دارای عطر یاس هستند. محبوبیت رایحه یاس بی‌دلیل نیست. تحقیقات ثابت کرده که استشمام بوی یاس استرس و نگرانی را کاهش می‌دهد و ضربان قلب را کند می‌کند.

اکنون که در جریان فهرستی از رایحه‌هایی التیام‌بخش و خوشبو قرار گرفته‌اید، وقت آن فرا رسیده که به فکر خرید یک عطر زنانه آرامبخش باشید. به این منظور خرید بهترین عطر زنانه از فروشگاه‌ اُردمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مطالعه‌ی مقاله‌ی «راهنمای انتخاب و خرید بهترین عطر زنانه و مردانه» در این زمینه برای شما کارگشاست. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به رایحه‌درمانی علاقه دارید و بوهای خوشی را با خاصیت التیام‌بخشی می‌شناسید، در قسمت نظرات با ما و دیگر خوانند‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Fragrancex دیدگاه‌ها 3588بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه