تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

همه چیز درباره کانسیلرهای جامد | انتخاب اول زنان شاغل

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
همه چیز درباره کانسیلرهای جامد | انتخاب اول زنان شاغل

این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که نداند کانسیلر چیست. این وسیله کاربردی آنقدر بین افراد محبوب شده است که تقریباً می‌توان گفت یکی از اجزای همیشگی کیف آرایش همه شده است. همان طور که می‌دانید، کانسیلر انواع مختلفی دارد که هر کدام برای پوست خاص و آرایش خاص کاربرد دارند. از این بین کانسیلرهای جامد در بین زنان شاغل محبوبیت بیشتری دارند. در این مقاله قصد داریم از علت این محبوبیت بگوییم. همراه ما باشید تا پایان مقاله.

انواع کانسیلر

انواع

در مقدمه گفتیم که کانسیلر انواع مختلفی دارد که هر کدام برای پوست خاص یا عارضه خاص استفاده می‌شوند. از سویی خانم‌هایی که دقیقاً می‌دانند کانسیلر چیست و چگونه می‌توانند از آن استفاده کنند، به کانسیلرهای جامد علاقه بیشتری نشان می‌دهند. قبل از اینکه بخولهیم علت علاقه این افراد را بررسی کنیم، بهتر است درباره انواع کانسیلر بدانیم.

  • مایع

یکی دیگر از انواع کانسیلر، کانسیلرهای مایع هستند. این محصولات در دو نوع مات مایع و کرمی مایع وجود دارند و نوع مات آن در تیوپ عرضه می‌شود. برای استفاده از آن لازم است برس مخصوص کانسیلر داشته باشید. نوع دیگر آن یعنی کرمی مایع در ظرف‌های شیشه‌ای با اپلیکاتور مخصوص عرضه می‌شود. البته این اپلیکاتور فقط وظیفه انتقال مواد را دارد و برای پخش‌کردن آن روی پوست لازم است اسفنج مخصوص داشته باشید.

  • جامد

کانسیلرهای جامد بافت بسیار فشرده‌ای دارند و در انواع کرمی، استیکی و مدادی در بازار به چشم می‌خورند. از آنجایی که بحث این مقاله درباره کانسیلرهای جامد است، اجازه دهید در ادامه به‌تفصیل بیشتری درباره انواع آن صحبت کنیم.

انواع کانسیلرهای جامد

انواع کانسیلرهای جامد

  • کانسیلر جامد کرمی

اگر دقت کرده باشید، بین انواع کانسیلر، برخی از آن‌ها به شکل پالت‌های کوچک یا چند رنگ به فروش می‌رسند. این‌ها کانسیلر کرمی هستند. معمولاً این کانسیلر را به کمک اسفنج بیوتی بلندر روی صورت پخش می‌کنند. این کانسیلر کمی سنگین است؛ به همین دلیل هم افرادی استفاده می‌کنند که صورتشان چند رنگ مختلف دارد. باید در زمان پخش‌کردن این نوع کانسیلر روی پوست، خیلی دقت کرد؛ چون ممکن است خیلی راحت جذب پوست نشود.

  • کانسیلرهای جامد استیکی

نوع استیکی این محصول درست شبیه رژ لب است. بافت بسیار منسجم و چربی دارد و به‌خوبی روی پوست پخش می‌شود. این محصول بسیار کوچک و ظریف است و خیلی راحت در کیف جا می‌شود. البته توجه داشته باشید که چربی بیش از حد این محصول برای پوست چرب اصلاً مناسب نیست.

از کانسیلر جامد استیکی برای پوشش تیرگی زیر چشم و یکدست‌شدن رنگ پوست استفاده می‌شود. این محصول برای پوست خشک و حساس بسیار مناسب است. همچنین برای پخش کردن آن روی پوست به ابزار خاصی نیاز نیست. شما حتی می‌توانید سر انگشتان خود را کمی گرم کرده و با دست خود کانسیلر را روی پوست پخش کنید. این محصول به‌راحتی با سایر آرایش صورت ترکیب می‌شود؛ بنابراین با خیال راحت می‌توانید از آن برای زیرسازی آرایشی خود بهره ببرید.

  • کانسیلرهای جامد مدادی

یکی دیگر از انواع کانسیلرهای جامد موجود در بازار به شکل یک مداد نسبتاً بزرگ هستند. برخی از آن‌ها کمی رقیق هستند و در قسمت بالای خود اپلیکاتور مخصوص دارند. برخی دیگر درست شبیه مداد هستند. نوع دوم را باید درست مثل مداد چشم یا مداد لب با تراش مخصوص خود بتراشید تا راحت‌تر استفاده کنید. این محصولات برای پوشش نقاط ظریف و دور از دسترس مثل زیر چشم و اطراف بینی گزینه مناسبی هستند. بافتشان ظریف است و خیلی خوب روی پوست پخش می‌شوند.

مزایای کانسیلرهای جامد

مزایای کانسیلرهای جامد

اکنون که با انواع کانسیلرهای جامد آشنا شدید و دانستید کاربرد این کانسیلر چیست، لازم است به مزایای آن بپردازیم.

  • سنگین نیستند

گفتیم که کانسیلر جامد استیکی و مدادی بافت سبکی دارد و به خوبی روی پوست پخش می‌شود. این درست نقطه مقابل کانسیلر کرمی است. در کانسیلر کرمی، اگر حرفه‌ای نباشید، پوستتان حالت گچی و نازیبا می‌گیرد. بنابراین برای پخش کردن آن روی صورت باید زمان و دقت کافی صرف کنید. مسلماً برای زنان شاغل که زمان کمتری برای میکاپ خود دارند، این موضوع یک حسن بزرگ است که کانسیلرشان خیلی سریع با پوست هم‌خوانی پیدا کند.

  • کوچک و جمع‌وجور هستند

تصورش را بکنید محصول شما به اندازه یک رژ لب یا یک مداد نسبتاً قطور باشد. این محصول بسیار کوچک و جمع‌وجور است و به‌خوبی در کیف آرایش شما جا می‌شود. به همین دلیل زنان شاغل می‌توانند این محصول را خیلی راحت با خود حمل کنند.

  • برای استفاده‌ از آن ابزار خاصی نیاز نیست

گفتیم که کانسیلر استیکی را می‌توانید حتی با انگشتان خود روی پوستتان پخش کنید. همین موضوع یک حسن برای خانم‌های شاغل است. با این امتیاز، دیگر لازم نیست برس خاص یا اسفنج خاصی را با خود در محل کار حمل کنند و نگران آلوده‌شدن آن باشند. به‌راحتی دستان خود را تمیز کرده و از این محصول استفاده می‌کنند.

  • ماندگار هستند

برای خانم‌های شاغل خیلی مهم است که آرایششان در محل کار خراب نشود. این دسته افراد معمولاً فرصت چندانی برای تجدید آرایش خود ندارند؛ بنابراین بهتر است از محصولی استفاده کنند که برای چند ساعت روی پوستشان ماندگاری داشته باشد. همین موضوع سبب می‌شود که کانسیلرهای جامد، انتخاب اول خانم‌های شاغل باشد.

سخن پایانی

در این مقاله علت محبوبیت کانسیلرهای جامد در نظر خانم‌های شاغل را بررسی کردیم. نظر شما درباره این نوع کانسیلر چیست؟ شما چه مزیتی برای این محصولات می‌شناسیسد؟ اگر شما هم شاغل هستید یا دوست دارید از مزایای این نوع کانسیلر بهره‌مند شوید، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید بهترین کانسیلرهای موجود در بازار به فروشگاه اینترنتی اردمی سری بزنید. همچنین می‌توانید قبل از خرید از راهنمایی‌های رایگان مشاوران مجموعه بهره‌مند شوید. فروشگاه اینترنتی اردمی، مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی است و محصول شما را در کوتاه‌ترین زمان به دستتان می‌رساند.

دیدگاه‌ها 6540بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه