تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آموزش آرایش چشم دودی با مناسب ترین رنگ سایه چشم برای چشم رنگی ها

زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
آموزش آرایش چشم دودی با مناسب ترین رنگ سایه چشم برای چشم رنگی ها

هیچ آرایش چشمی کلاسیک‌تر از به‌کاربردن سایه چشم دودی نیست. آرایش چشم دودی (با طیف رنگ‌های مختلف) جاذبه خاصی دارد. این مدل آرایش، چهره شما را جذاب تر می‌کند. دلیل دیگر محبوبیت مدل آرایش دودی چشم، قدرت تطابق آن با رنگ چشم‌های مختلف است. این آرایش چشم را برای انواع رنگ‌ چشم‌ها می‌توان انجام داد. ازطرفی رنگ‌های تخصصی‌تری هم وجود دارند که مخصوص یک رنگ چشم ویژه هستند. این رنگ‌ها ظاهر چشم ها را برجسته‌تر و جذاب‌تر می‌کنند. در ادامه این مقاله با آموزش آرایش چشم دودی همراه ما باشید:

آرایش چشم‌ عسلی

آموزش آرایش چشم دودی چشم عسلیانتخاب رنگ مناسبی که آرایش چشم عسلی را به خوبی تکمیل کند سخت است. رنگ چشم سبز، رنگ‌های سبز، قهوه‌ای و طلایی را با هم دارد. گاهی اوقات برای ایجاد زیباترین حالت در این چشم‌ها، از سایه چشم سبز زمردی استفاده کنید.

آرایش چشم سبز

آموزش آرایش چشم دودی چشم سبزاین چشم‌ها با رنگ سنگ‌های قیمتی، زیبایی خاصی پیدا می‌کنند. رنگ ارغوانی یاقوت، حالت جذابی به این رنگ چشم می‌دهد. شما می‌توانید با خرید سایه چشم ۴ رنگ INLAY آرایش چشم خود را تکمیل کنید.

آٰرایش چشم قهوه ای

آموزش آرایش چشم دودی چشم قهوه‌ایهرچند این رنگ چشم تیره است، اما قرار نیست که بین رنگ‌های تیره ناپدید شود. آرایشگران، آموزش آرایش چشم دودی با رنگ عسلی و برنز را به چشم قهوه ای ها پیشنهاد می‌کنند. سایه چشم عسلی و برنز، رنگ چشم را روشن‌تر می‌کند.

آرایش چشم آبی

آموزش آرایش چشم دودی چشم آبیخانم های زیباروی چشم آبی نیازی به معرفی ندارد. شما می‌توانید چشم آبی ها را از فاصله‌ای دور نیز تشخیص دهید. پیشنهاد می‌کنیم برای آموزش آرایش چشم دودی این چشم‌ها از سایه قهوه ای مات استفاده کنید. آرایش چشم با رنگ‌های خاکی درخشش این چشم‌ها را بیشتر می‌کنند. می‌توانید در کنار آن، از رژلب بی‌رنگ نیز استفاده کنید.

در پایان به شما همراهان اُردمی مطالعه مقاله آموزش مدل آرایش دودی به سبک نوین و امروزی را پیشنهاد می‌کنیم. این مقاله به شما کمک می‌کند تا حرفه‌ای‌تر خود را بیارایید.

منبع: Makeup دیدگاه‌ها 7515بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه