تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

بهترین کرم ضد لک و تفاوت آن با کرم روشن کننده

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
بهترین کرم ضد لک و تفاوت آن با کرم روشن کننده

پوست همواره در معرض آسیب‌های زیادی مانند لکه های قهوه ای، ناهماهنگی رنگ و پیری بوده است. در زمان بروز لکه ها، استفاده از کرم ضد لک عالی توصیه می‌شود. این روش در کنار از بین بردن آثار لک، بافت پوست را شاداب و جوان جلوه می‌دهد. اما انتخاب کرم ضد لک به‌همین راحتی‌ها هم نیست و گاهی تفاوت میان کرم ضد لک و کرم روشن کننده پوست مشتریان را سردرگم می‌کند. به دلیل اهمیت موضوع، قصد داریم در ادامه برای شما از تفاوت‌‌های اصلی میان کرم ضد لک و کرم روشن کننده بگوییم و بهترین روش خرید یک بهترین کرم ضد لک را با شما در میان بگذاریم.

از یک کرم ضد لک عالی چه انتظاری باید داشت

استفاده از کرم ضد لک عالی

معمولاً یک کرم ضد لک عالی دارای ۲درصد هیدروکینون (Hydroquinone) است. این مقدار برای روشن‌تر کردن پوست و ازبین‌بردن لکه‌ها کفایت می‌کند. از طرف دیگر بانوانی که سودای درخشان‌تر شدن پوست را در سر می‌پرورانند باید سراغ کرم روشن کننده را بگیرند. این دو محصول، پوست را روشن‌ و درخشان می‌کنند. البته شرط موفقیت در این است که از دیگر محصولات رسیدگی به پوست غافل نشویم و برای بیرون از منزل از ضد آفتاب با SPF 30 یا بیشتر کمک بگیریم.

اگر به دنبال خرید کرم ضد لک عالی می‌گردید باید ابتدا تفاوت میان آن را با کرم روشن‌ کننده مشخص کنید. کرم ضد لک محصولی است که در داروخانه و فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش فروخته می‌شود. وجود هیدروکینون در این کرم‌ها کاهش لکه‌های سیاه و قهوه‌ای و کک و مک را که در اثر قرارگرفتن در برابر نور خورشید ایجاد شده است، تضمین می‌کند.

از طرف دیگر کرم روشن کننده به‌عنوان محصول آرایشی شناخته می‌شوند که دارای ترکیبات مختلفی مانند ویتامین C، آربوتین (arbutin)، عصاره‌ی انواع توت، عصاره‌ی شیرین‌بیان و نیاسینامید (niacinamide) هستند. تحقیقات آزمایشگاهی ثابت کرده که وجود این مواد، اثربخشی چشمگیری در هماهنگ‌کردن رنگ پوست دارند و سطح آن را جذاب و درخشان می‌کنند. به این ترتیب می‌توان گفت بانوانی که لکه‌های تیره امان آن‌ها را بریده، باید سراغ کرم ضد لک را بگیرند. روزی یک یا دو بار استفاده از یک بهترین کرم ضد لک دارای هیدروکینون در بازه زمانی ۲ تا ۳ ماه، تمامی لکه‌های قهوه‌ای و تیره پوست را که طی یک سال گذشته روی پوست ایجاده شده‌اند را از بین می‌برد. به عبارت دیگر به ازای هر ۱ سال که از عمر لکه‌ها روی پوست می‌گذرد باید ۲ ماه از یک کرم ضد لک خوب استفاده کنید تا به طور کامل از شر این لکه‌ها راحت شوید.

چه توقعی از کرم روشن کننده باید داشت

کرم روشن کننده

استفاده از این کرم‌ها در دراز مدت، ناهماهنگی‌های رنگ پوست را برطرف می‌کند و ظاهر پوست‌های کم‌حال و افتاده را جوان و شاداب نشان می‌دهد. این کرم‌ها بافت پوست را نرم و ابریشمی می‌کنند. با این حساب اگر نگران از بین‌بردن لکه‌های سیاه و قهوه‌ای نیستید، می‌توانید برای درخشان‌تر کردن پوست خود به این کرم‌ها اعتماد کنید. اگر هم می‌خواهید از یک طرف از شر لکه‌های قهوه‌ای و سیاه خلاص شوید و از طرف دیگر پوستی درخشان داشته باشید، می‌توانید همراه با خرید کرم ضد لک عالی ، یک کرم روشن‌ کننده نیز تهیه کرده و هر دوی این محصولات را استفاده کنید.

بعضی مواقع ممکن است به چند کرم مختلف نیاز داشته باشید

ضرورت استفاده از چند محصول رسیدگی به پوست

لکه‌های قهوه‌ای و سیاه با گذشت‌ سالیان سال ایجاد می‌شوند و به همین راحتی‌ها از بین نمی‌روند. گاهی اوقات حتی از دست یک کرم ضد لک عالی هم کاری بر نمی‌آید و این لکه‌ها پابرجا باقی می‌مانند. در این شرایط پیشنهاد می‌کنیم در کنار کرم ضد لک از یک کرم روشن‌ کننده هم کمک بگیرید. اگر پس از گذشت چندین هفته از استفاده از این دو کرم نتیجه مطلوبی دستگیر شما نشد، با پزشک متخصص پوست مشورت کنید و سراغ درمان‌های تخصصی‌تر بروید.

تحقیقات نشان داده است استفاده از ترکیبی از کرم های دارای هیدروکینون و ترکیبات روشن‌ کننده نظیر ویتامین‌ C متراکم یا طیفی از عصاره‌های گیاهی، اثربخشی بیشتری برای از بین‌بردن لکه‌های پوست دارد. از طرف دیگر بیشتر کرم های روشن کننده دارای آنتی اکسیدان‌ و مواد آبرسان نیز هستند و استفاده از آن‌ها خاطر شما را از آبرسانی و سلامت پوست، جمع می‌کند.

با این روش اثربخشی کرم ضد لک و روشن کننده را تضمین کنید

افزایش اثر بخشی کرم ضد لک

  • برنامه استفاده از  کرم ضد لک برای صبح

۱. با محلول شوینده، پوست خود را کاملاً تمیز کنید؛

۲. تونر بزنید؛

۳. لایه برداری پوست را شروع کنید؛

۴. به نواحی لکه‌دار یا تمامی صورت، کرم ضد لک عالی بزنید؛

۵. روی همه‌ی قسمت‌های صورت کرم روشن کننده بمالید. (این فرایند را می‌توانید فقط بعدازظهرها انجام دهید)؛

۶. کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب با مقدار  SPF 30 و بیشتر از آن را فراموش نکنید.

  • برنامه استفاده از کرم ضد لک برای عصر

۱. با محلول شوینده، پوست خود را کاملاً تمیز کنید؛

۲. تونر بزنید؛

۳. لایه برداری پوست را شروع کنید؛

۴. به قسمت‌های لکه دار یا تمامی صورت بهترین کرم ضد لک بزنید؛

۵. به همه‌ی صورت کرم روشن کننده بمالید؛

۶. صورت را به سرم تقویت پوست آغشته کنید؛

۷. مرطوب کننده شبانه و کرم دور چشم بزنید.

به بانوانی که کرم ضد جوش می‌زنند، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا این کرم‌ها را روی صورت بمالند و سپس سراغ کرم ضد لک یا روشن کننده بروند.

خرید بهترین کرم ضد آفتاب از چیزی که فکرش را بکنید مهم‌تر است

ضرورت استفاده از کرم ضد آفتاب

اهمیت استفاده از ضد آفتاب در تمامی روزهای سال به اندازه‌ای است که هرچقدر هم به انجام این کار تأکید کنیم، باز هم کم گفته‌ایم. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم در کنار خرید یک بهترین کرم ضد لک ،‌ حتماً بهترین کرم ضد آفتاب را هم خریداری کنید و در زمان‌هایی که بیرون از منزل هستید ضد آفتاب بزنید.

بهترین روش خرید کرم ضد لک

پیش از این نیز در مقاله‌ی «کرم ضد لک عالی برای درمان ملاسما»، به روش‌های درمان لک پرداخته بودیم. امیدواریم با توضیحات مقاله‌ی قبل و این مقاله، به‌راحتی بتوانید فرق میان کرم ضد لک و روشن‌ کننده را تشخیص دهید و به کمک این اطلاعات، یک کرم ضد لک عالی خریداری کنید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اطلاعات جالبی از این کرم‌ها دارید، در قسمت نظرات ما و دیگر خواننده‌ها را بهره‌مند سازید. اگر هم به‌دنبال خرید کرم ضد لک می‌گردید، سری به فروشگاه اُردمی بزنید. طیف وسیعی از کرم ضد لک و کرم روشن‌ کننده در این فروشگاه وجود دارد که هر نوع نیاز شما را مرتفع می‌کند.

منبع: Paulaschoice دیدگاه‌ها 28423بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه