تا ۱۰+۵۰٪ تخفیف! + سوپرتخفیف‌های ۲۴ساعته در جشنوارهٔ پاییزطوری ۱۴۰۳

چگونه موها را در یک طرف سر ببافیم؟

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
چگونه موها را در یک طرف سر ببافیم؟

باید اعتراف کنیم که بافتن و کلاله کردن مو به شیوه معمولی دیگر از مُد افتاده است و رنگ‌وبوی قدیم را ندارد. با این حساب اگر از طرفداران بافتن مو هستید و قصد دارید برای جعد گیسوان خود طرحی نو در اندازید بافتن مو در یک طرف سر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در این مطلب با هم به روش ساده‌ای برای بافتن مو در کناره‌ سر اشاره خواهیم کرد که بدون شک نظر شما را در خصوص زلف‌های بافته شده تغییر خواهد داد.

مراحل بافتن مو در یک طرف سر

۱. با استفاده از یک اتوی مو، گیسوان خود را به فاصله تقریبی ۲ تا ۳ سانتیمتر فر دهید.

۲. با استفاده از اسپری مو، موها را از قسمت ریشه به بالا حالت و حجم دهید. سپس با شانه موها را به سمت بالا پوش دهید.

۳. در مرحله بعد به آرامی گیسوان خود را برس کرده و روی موها از یک اسپری نگه‌دارنده مو استفاده کنید.

۴. شروع به بافتن طره گیسوان خود از داخل به بیرون در یک قسمتِ سر کنید و تا پایین و قسمت گردن، موها را ببافید. در قسمت گردن، موهای بافته شده را با کش و گیره مو محکم کنید. این کار باعث می‌شود موهای یک قسمت سر بافته باشد و قسمت دیگر موهای سر شما پرحجم‌تر به نظر برسد.

بیشتر ببینید: مراحل بافت مو در یک طرف سر

۵. چین وشکن‌های قسمت بافته موی خود را پهن‌تر کنید تا نمای بیشتری داشته باشد، سپس نیز یک‌بار دیگر با استفاده از اسپری مو، حالت زیبای گیسوان خود را تثبیت کنید. سایر قسمت‌های باقیمانده مو را نیز پوش داده و برس بکشید تا حجم‌بیشتری پیدا کند.

به شما قول خواهیم داد اگر تمامی این مراحل را به درستی انجام داده باشید، بابت هنری که در بافتن طره گیسوان خود انجام داده‌اید به خود آفرین خواهید گفت.

منبع: Makeup دیدگاه‌ها 5117بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه