تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آیا باید از افتر شیو استفاده کرد؟

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
آیا باید از افتر شیو استفاده کرد؟

اصلاح روزانه صورت با تیغ، علاوه بر این‌که ته ریش و سبیل را می‌تراشد، لایه رویی سلول‌های پوستی را نیز از بین می‌برد و بدینسان پوست شما در معرض التهاب و آسیب دیدگی قرار می‌گیرد. بنابراین، بهترین روش برای احیای پوست صورت پس از تراشیدن چیست؟

مساله اصلی این است که پوست پس از تراشیدن نیازمند محافظت و تغذیه است. اگرچه افتر شیو از عفونی شدن جلوگیری می‌کند اما آب‌رسانی به پوست را انجام نمی‌دهد.

لوسیون و بالم پس از اصلاح

بهترین گزینه پس از تراشیدن صورت، استفاده از لوسیون و بالم‌های مخصوص است که همانند لوسیون هستند اما اندکی غلظت آن بیشتر است. پایه این محصولات آب یا روغن است و حاوی مواد نرم‌کننده و ویتامین‌هایی هستند که پوست را بازسازی نموده و از آن مراقبت می‌کنند. بعضی از این محصولات خواص ضدآفتاب دارند و می‌توان از آن‌ها به صورت روزانه استفاده کرد.

آیا نگران از دست دادن بوی مطبوع افتر شیو هستید؟ نگران نباشید. بسیاری از بالم‌های اصلاح و لوسیون‌های مناسب صورت، حاوی رایحه‌های خوشبوی مردانه هستند.

دفعه بعدی که صورت خود را می‌تراشید از بالم و لوسیون مناسب پوست خود استفاده کنید تا از پوست شما مراقبت کرده، آن را نرم کند و فرآیند تغذیه پوست را انجام دهد. اگر نمی‌توانید افتر شیو را کاملا کنار بگذارید، توصیه می‌کنیم لوسیون را بر روی آن بمالید.

۲ دیدگاه 15980بازدید
دیدگاه‌های کاربران
    • درود به شما کامیار عزیز?

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه